طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره الزامی 2 واحدی
2 هدف کلی شنایی با مباحث پی شرفته زی ستشنا سیسلولی و بالا بردن سطح آگاهی در رابطه با سلول و اجزای آن، عملکرد سلول، ارتباطات و برهمکنشهایسلول-سلول و سلول-ماتریکس
3 شایستگی های پایه دانشجویان در این درس قادر به فهم بیشترسلول و اعمال سلولی شده و با پژوهشهای نوین انتشاریافتهدر مقالات علمی برجسته آشنا میشون
4 روش تدریس 90درصد تدریس استاد بهصورتسخنرانی و ارزشیابی از آموختههای دانشجویان به کمک روش پرسش و پاسخ و 10درصد مشارکت دانشجویان بهصورتارائهی سمینار درسی میباشد.
5 وظایف دانشجو مشارکت پویا در مباحث کلاس
6 منبع 1.Alberts, B., Johnson, A., Lewis, J., Raff, M., Roberts, K., & Walter, P. (2016). Molecular Biology of the Cell, 5thEd., New York & London: Garland Science. 2.Lodish, H., Berk, A., Zipursky, S. L., Matsudaira, P., Baltimore, D., & Darnell, J. (2016). Molecular Cell Biology, 6thEd., New York: WH Freeman.3. مقدممتین .م(1395.)بررسیییتوانتمایزیسییلولهایبنیادیباهدفاسییتفادهدرمهندسیییبافتوپزشییکیترمیمی،انتشییاراتدانشگاهفردوسیمشهد.منابع فرعی:4-مهدوی. م(1394).زیستشناسیسلولی-مولکولیومهندسیژنتیک،انتشارات خانهی زیستشناسی
7 مواد و امکانات آموزشی رایانه و دیتا پروژکتور
8 نحوه ارزشیابی پروژه 20% ازمون نهایی 80%