1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تخصصی یک واحد |
2 |
هدف کلی |
مطالعه عملی ساختار سلول، اندامکهاو بررسی فرآیندهایمختلف سلولی |
3 |
شایستگی های پایه |
شنایی با انواع سلولهایگیاهی و جانوری و روشهایمطالعه سلول و اندامکه |
4 |
روش تدریس |
تدریس بهصورتعملی و سخنرانی و ارزیابی آموختههایدانشجویان با برگزاری کوئیزهای منظم |
5 |
وظایف دانشجو |
تهیه گزارش کار برای هر جلسه
حضور فعال دررانجام ازمایش ها |
6 |
منبع |
منابعاصلی:Verma, P. S.and V. K. Agarwal.(2005).Cytology: (Cell Biology and Molecular Biology). S. Chand.منابعفرعی:مجد،احمد و شریعت زاده،محمد علی (5383).زیستشناسیسلولی و مولکولی ،تهران :انتشارات آییژ.امتیازی گیتی و کریمی،محسن (5381).مبانی زیست مولکولی و مهندسی ژنتیک،تهران :انتشارات مانی.نورمحمدی،عیسی؛نصیری،حبیب و فروزندهمقدم، مهدی (5383.)بیولوژی سلولی و مولکولی (با تأکیدبر مباحث ژنتیک مولکولی) ،تهران:انتشارات کتاب میر.خالصی،مریم (5381).پرسشهایچهارگزینهایزیستشناسیسلولی ویژه آزمونهایکارشناسی ارشد و دکتری ،تهران:موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران |
7 |
مواد و امکانات آموزشی |
میکروسکوپ
کامپیوتر |
8 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی مستمر30% ازمون نهایی 70% |