طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره سکویی برای ارائه شفاهی و کتبی دانشجوی معماری در محیط همکاری های بین المللی
2 هدف کلی تقویت بیان, نه به مثابه طراحی دستی و مدل سازی رایانه ای, بلکه بیان شفاهی و نوشتاری به عنوان معمار و شهرساز در عرصه های بین المللی
3 شایستگی های پایه آشنایی با زبان انگلیسی - آمادگی برای ارائه معمارانه/ شهرسازانه به انگلیسی
4 اهداف یادگیری ایجاد توانایی ارائه معمارانه/شهرسازانه به انگلیسی - افزایش دامنه لغات شهرسازانه انگلیسی - ایجاد توانایی ترجمه شهرسازانه اصولی به و از انگلیسی - تهیه رزومه و پورتفولیو - آشنایی با نحوه نگارش مقاله و آشنایی با تفاوت نگارش علمی و خبری شهرسازی و معماری
5 روش تدریس روش تدرسی بر مشارکت دانشجویان متکی است. دانشجویان دو نوبت به مدت 5 دقیقه ارائه انگلیسی خواهند داشت. در طی این روند با اداب ارائه آشنا شده و به ضرورت درک مطلب و تکنیک های انتقال مطلب بنا بر میزان تلاش مسلط می شوند. همچنین توانایی ایشان بر ترجمه و تنظیم رزومه در کلاس آزموده می شود. در اکثر جلسات تست های کوتاه از جلسه مطروحه هم جایگزین حضور و غیاب سنتی است و هم آموختگی دانشجویان در هر جلس را محک می زند
6 وظایف دانشجو حضور دائمی و مشارکت در بحث کلاسی که همواره به صورت گفتگو در جریان است. انجام دو ارائه شفاهی طبق زمان/موضوع بندی ابتدای ترم. تحویل متن ترجمه در زمان موعود. تحویل رزومه در زمان موعود. تسلط به نگارش سوآت. تسلط به لغات ارائه شده در ابتدای ترم
7 منبع GALLO, C. (2021). TALK LIKE TED: The 9 public speaking secrets of the world's top minds. S.l.: PAN BOOKS. Olsson, K., & Haas, T. (2014). Emergent Urbanism. Ashgate Publishing Group. Palazzo, D., & Steiner, F. R. (2014). Urban Ecological Design: A Process for Regenerative Places. Washington: Island Press.
8 نحوه ارزشیابی ارزیابی رزومه، متن های ترجمه، ارائه شفاهی 1 و 2، چکیده نویسی و آزمون نهایی
9 فایل Pdf File