1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس اختیاری مقطع کارشناسی |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با مفاهیم خلق مدل کسب و کار |
3 |
شایستگی های پایه |
این درس به دانشجوانی که در ترم های پایانی تحصیل بوده و دارای ایده و علاقمند به کارآفرینی هستند پیشنهاد می شود. |
4 |
اهداف یادگیری |
تقویت نگرش کسب و کار |
5 |
روش تدریس |
ارائه مطلب از طریق اسلاید و معرفی مفاهیم از طریق پرسش و پاسخ با دانشجویان |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور منظم و مشارکت فعال در کلاس، انجام به موقع تکالیف |
7 |
منبع |
• الکساندر استروالدر، ایو پیگنیور، خلق مدل کسب و کار، انتشارات آریانا قلم.
• لری کیلی، رایان پیگل، برایان کوئین، هلن والترز، ده گونه نوآوری، انتشارات آریانا قلم.
• الکساندر استروالدر، ایو پیگنیور، گرگ برناردا، آلن اسمت، طراحی ارزش پیشنهادی، انتشارات آریانا قلم.
• مهدی شامی زنجانی، فراز نبیی، شادی ایران¬دوست، ناخدایی دیجیتال، انتشارات آریانا قلم
• کول ناسبامرنافلیک، داستان پردازی با داده ها، انتشارات آریانا قلم
• |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر، ویدیو پروژکتور |
9 |
نحوه ارزشیابی |
حضور و مشارکت فعال در کلاس: 3 نمره
تمرین و پرسش و پاسخ کلاسی: 4 نمره
پروژه: 4 نمره
ارائه: 4 نمره
پایان ترم: 5 نمره |
10 |
فایل |
Pdf File |