صفحات خانگی دانشگاه فردوسی مشهد

پایان نامه ها

# عنوان پایان نامه مقطع دانشجو تاریخ دفاع
1 طرّاحی سکّوی واقعیّت‌افزودۀ تحت وب مبتنی‌بر الگوی زبامغز و بررسی تأثیر آن بر درکمطلب زبانآموزان غیرفارسی‌زبان کارشناسی ارشد فاطمه سعدی ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
2 طراحی و ارزشیابی یک مقیاس زبامغز و کاربرد آن در کتاب های آموزشی ایران دکتری (Ph.D) سمیرا صنعتی پور ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
3 هیجان نخبه‌بینی، هیجان انگلیسی‌بینی وانگیزه‌ی حسی در دست‌آورد‌های زبان خارجی: پژوهشی تلفیقی در مورد دانشجویان زبان خارجی در افغانستان دکتری (Ph.D) احمد فواد کاکر ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
4 نقش انگیزه روحانی، مذهبی وتمایل به اشتراک در کلاس در دست‌آورد‌های زبان خارجی: پژوهشی تلفیقی در مورد دانشجویان زبان خارجی در افغانستان دکتری (Ph.D) کویتا سروری ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
5 بررسى رابطه بین هوش هیجانی حسی، هوش فرهنگی، راهبردهای یادگیری زبان و دستاودهاى زبان انگلیسی بین‌ زبان‌آموزان عراقی: مطالعه‌اى تلفیقى دکتری (Ph.D) حسن هادی عبدالسجاد البلاوی ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
6 نگرانی معلمان در انگیزش، اضطراب و پیشرفت زبان شاگردان ایرانی زبان انگلیسی: مطالعه ترکیبی دکتری (Ph.D) صبا حسن زاده حسین آبادی ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
7 بررسی تأثیرات آموزش‌های چندحسی محیطی و چندحسی موضوعی بر تمایل به نگارش، خلّاقیت در نگارش توصیفی و غرقگی دانشجویان مقطع کارشناسی در نگارش دانشگاهی دکتری (Ph.D) زهرا شریعت پناه ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
8 تاثیر متقابل انرژی معلم، انگیزه فعال و غیر فعال دانش آموزان و تمایل آنان به شرکت در کلاس ها: موردی از موسسات زبان کارشناسی ارشد حسین رحیمی سراجی ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
9 بررسی زباهنگ واکنش مقاومت منفی در میان معلم های زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد محمدمهدی بهلولی ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
10 معرفی انگیزش نخبه‌بینی و انگیزش انگلیسی‌بینی، بررسی رابطه‌ی هم‌بستگی آنان با طرح انگیزش فعال و انگیزش انفعال، موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی و عقاید اعضای جوامع آموزش زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجه درباره‌ی دو طرح معرفی شده کارشناسی ارشد علی رجبی استرآبادی ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
11 قابلیتهای هیجامدی و رشد هویت استادان آموزشگاههای زبان انگلیسی افغان: روش تحقیق ترکیبی دکتری (Ph.D) میر عبدالله میری ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
12 نقش هوش هیجانی و هوش هیجانی-حسی در پیشرفت زبان خارجی: مقایسه ای بین زبان آموزان عراقی و ایرانی کارشناسی ارشد زینب عبدالعباس جلیل حردان ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
13 توسعه مدلی مفهومی از یادگیری زبان به کمک روبوگپ ها -chall- و بررسی تأثیر آن بر یادگیری زبان انگلیسی: حرکتی به سوی فراآگاهی دکتری (Ph.D) محمدجواد غلامی حسین اباد ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
14 معرفی طلاق عاطفی آموزشی در زبان آموزان و بررسی تاثیر آن بر تمایل به برقراری ارتباط و تمایل به شرکت در کلاس کارشناسی ارشد زهرا رحمتی ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
15 مقایسه و ارزیابی روش های مختلف نمره دهی به آزمون های چند بخشی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سوال-پاسخ دکتری (Ph.D) محمد افشارراد ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
16 مقایسه هوش هیجانی-حسی دانشجویان عراقی و ایرانی و حالات هیجانی تجربه شده در کلاس های نوشتن: موردی از b.a دانشجویان رشته زبان انگلیسی دکتری (Ph.D) فاتن محمد حسین العائد ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
17 رابطه بین دغدغه مندی، احساسات،کارکردهای اجرایی، و سرسختی معلمان زبان ایرانی: یک مدل چهاربخشی دکتری (Ph.D) سیدمحمدابراهیم مومن زاده ابرده ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
18 بررسی ترجیحات نوازه‌گیری دانشجویان از حیث متغیرهای جنسیت و رشتۀ تحصیلی: مطالعۀ موردی نوازه‌های ادبی و غیرادبی کارشناسی ارشد مرضیه ایمانی ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
19 تاثیرات یادگیری زبان های انگلیسی, فارسی, عربی بر هوش حسی هیجانی و رابطه ی ان با انگیزه و عملکرد تحصیلی: روش تحقیق ترکیبی کارشناسی ارشد سارا ضیا مشهدی نژاد ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
20 بررسی کتاب های درسی زبان انگلیسی تدریس شده در موسسات زبان خصوصی ایران با توجه به الگوی مفهومی آموزش کارشناسی ارشد احمد غضنفری فرد ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
21 بررسی نقش سرمایه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حسی در تمایل به برقراری ارتباط در زبان دوم و ترس از ارتباط کارشناسی ارشد امان الله ارغوان ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
22 بررسی خواندن و درک مطلب، راهبردهای خواندن و سوگیری در آزمون خواندن در پرتو هیجامد: مورد زبان آموزان انگلیسی دکتری (Ph.D) الهه مرادی ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
23 بررسی رابطه ی بین هیجان نخبه بینی، انگیزه فعال و غیر فعال، و دستاورد زبانی کارشناسی ارشد فاطمه رشید ترابی ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
24 بررسی نقش نوازه گری معلم بر انگیزه فعال /منفعل و پیشرفت در زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی کارشناسی ارشد مهدیه صداقت فر ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
25 تحلیل زباهنگ آموزشی همگراسازی‌ تفکر: موردی از کلاس‌های درس زبان و ادبیات فارسی دورۀ متوسطۀ اول کارشناسی ارشد مهدیه احسان ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
26 تاثیر دو رویکرد آموزشی شنیداری-دیداری و اکتشافی حس گرا بر روی سرعت یادگیری، دانش و به یاد آوری لغت فراگیران ایرانی: مستند از استروپ تسک دکتری (Ph.D) نسیم بهاری ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
27 بررسی نقش آموزش زبان مبتنی بر هیجامد در احساسات زبان آموزان زبان خارجی با استفاده از پتانسیل های وابسته به رویداد (erps) و پاسخ گالوانیکی پوست (gsr): مطالعه‌ای برمبنای درک جمله در فاصله زمانی یک هفته ای دکتری (Ph.D) محمد ضابطی پور ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
28 بررسی نقش انگیزه فعال و غیر فعال در تمایل به برقراری ارتباط با زبان دوم و موفقیت در یادگیری زبان خارجی: در مورد دانش آموزان مقطع متوسطه ایرانی کارشناسی ارشد ساناز صادقی ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
29 ارتباطات پتانسیل وابسته به رخداد مغزی در تثبیت دانش منظورشناسی: تأثیرات روش تدریس زبان براساس هیجامد دکتری (Ph.D) نسیم بوستانی ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
30 بررسی کتاب‏های زبان انگلیسی دبیرستان‏های ایران از منظر مدل آما کارشناسی ارشد سمیه سادات سروری ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
31 بررسی تاثیر آموزش زبان مبتنی برهیجامد و هم خوانی زبانی بر فهم زبان خارجی در زبان آموزان ایرانی بعد از یک هفته : مطالعه موردی درک جمله با استفاده ازپتانسیل های وابسته به رخداد مغزی (ای آر پی) دکتری (Ph.D) زهرا سیدنوزادی ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
32 ساخت و اعتباریابی پرسشنامه الگوی فرهنگی – زبانی مادران (باورها، ارزش‌ها، هنجارها و نگرش‌های آن‌ها دررابطه با یادگیری زبان انگلیسی فرزندان) و بررسی ارتباط آن با عملکرد دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی دکتری (Ph.D) فریبا مفرد ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
33 طراحی مقیاس توانش زباهنگ و بررسی رابطه ی ان با استعداد زبانی، هوش کلامی، انگیزش فعال/منفعل و دستیابی زبانی: یک پژوهش ترکیبی دکتری (Ph.D) حسین مکی ابادی ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
34 بررسی نقش انگیزه فعال/منفعل در فرسودگی شغلی و حس کارآمدی معلمان زبان انگلیسی بخش خصوصی کارشناسی ارشد سیدمحمدابراهیم مومن زاده ابرده ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
35 آنالیز حسی-هیجانی متون یادگیری زبان انگلیسی کارشناسی ارشد محمدحسین اکبری ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
36 بررسی نقش انگیزش فعال و منفعل در یادگیری زبان انگلیسی و تغییرات هویتی زبان آموزان و رابطه ی آن با دستاورد زبان خارجی کارشناسی ارشد مریم عالمی ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
37 بررسی نقش سرمایه های اجتماعی، عاطفی، فرهنگی، اقتصادی و حسی در فرسودگی شغلی معلم: مورد مدرسان ایرانی زبان انگلیسی دکتری (Ph.D) گلشن شکیبایی ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
38 معرفی توانش ھیحان حسی به عنوان بخش گمشده ای در توانش ارتباطی: نگرش ھایی از ھیجامد کارشناسی ارشد محمدجواد غلامی حسین اباد ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
39 معرفی هیجامد به عنوان معیاری برای پذیرش متون ترجمه شده کارشناسی ارشد آیدا سادات حجازیان ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
40 بررسی نقش انگیزه حسی معلمان درفرسودگی شغلی در پرتو سن جنسیت محل تدریس و تجربه موردمعلمان زبان انگلیسی آموزش پرورش کارشناسی ارشد مصطفی اثنی عشری ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
41 تاثیرات یادگیری یک زبان و ادبیات آن بر هوش زمانی و ارتباط آن با شخصیت با در نظر گرفتن دیدگاه یادگیری زبان کاربردی: موردی از دانشجویان ایرانی محصل در رشته های ادبیات فارسی، انگلیسی و عربی کارشناسی ارشد فاطمه رضائی شرودانی ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
42 ترس از برقراری ارتباط، اولویت ها در حریم خصوصی، و تمایل به برقراری ارتباط در زبان دوم در دستاوردهای زبان خارجی: موردی از انگلیسی به عنوان زبان خارجی برای زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد مریم صادقی اردوبادی ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
43 نوازه های حسی و اعتبار معلمی در یادگیری زبان خارجی کارشناسی ارشد اسماء قندهاری نژاد ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
44 بررسی تاثیرات آموزش زبان مبتنی بر هیجامد بر هیجانات زبان آموزان با استفاده از پتانسیل های مغزی وابسته به رخداد (ای آر پی): مطالعه ی موردی درک جمله دکتری (Ph.D) سحر طباطبائی فارانی ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
45 تأثیر تکرار واژه بر فهم و یادسپاری زبان بر اساس آموزش زبان مبتنی بر هیجامد: مطالعه موردی درک جمله با به کارگیری پتانسیل های وابسته به رخداد مغزی (ای آر پی) دکتری (Ph.D) هانیه جاجرمی ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
46 بررسی تاثیرات آموزش زبان از طریق هیجامد بر فهم زبان خارجی در زبان آموزان ایرانی با به کارگیری ای آر پی: مطالعه موردی درک جمله دکتری (Ph.D) شقایق شایسته صدفیان ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
47 بررسی نقش کتب آموزشی زبان از نظر هیجامد و احساسات زبان آموزان و میزان تعامل با متن، درک مطلب و برانگیختگی توجه بصری در هنگام خواندن متون زبان انگلیسی از طریق تحلیل کمی و آزمون استروپ دکتری (Ph.D) سیده مینا حامدی ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
48 A probe into efl learners’ emotioncy as a source of test bias: insights from differential item functioning analysis and interview دکتری (Ph.D) ملیحه کرمی ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
49 ارتباط هیجان سازی ، خجالت، تمایل به شرکت در کلاس و تاثیرش بر یادگیری زبان خارجی: مورد زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد عطیه ادوارماریان ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
50 شناسایی ترجیحات حسی هیجانی زبان آموزان، رفتار نوازه ای حسی هیجانی مدرسین و بررسی رابطه این دو با موفقیت در یادگیری زبان خارجی کارشناسی ارشد مریم مقیمیان ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
51 طراحی و اعتبار سازی ابزار سنجش ترجیحات هیجان حسی دانش آموزان و اهمیت معلم به هیجان حسی دانش آموزان و بررسی تاثیر آنها بردستاورد زبان خارجی: مورد مطالعه، دانش آموزان پسر ایرانی کارشناسی ارشد محمد محتشم ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
52 ایجاد و اعتبارسنجی ابزار سنجش تمایل دریافت نوازه و بررسی رابطه آن با تمایل به ارتباط برقرار کردن در زبان دوم، انگیزه و دستاورد زبان خارجی: مورد مطالعه، دانش آموزان ایرانی کارشناسی ارشد سیده سمیرا کرمی ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
53 تهیه و هنجاریابی پرسش نامه فعالیت هیجان حسی معلم های زبان و ارتباط با موفقیت در تدریس. کارشناسی ارشد مریم السادات زرگر ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
54 بررسی کیفی درک زبان آموزان ایرانی از محرک هیجامدی کارشناسی ارشد ایمان باقری ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
55 ررسی آگاه سازی مدرسان زبان انگلیسی و ارتباط آن با فرسودگی شغلی و همچنین بررسی رابطه بین انگیزه زبان آموزان و احساس مدرس دکتری (Ph.D) سیما زارعی ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
56 بررسی بار شناختی، درک مطلب در سطح جمله و سطح دشواری فعالیت در پرتو هیجامد در زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد نازنین اعظم نوری ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
57 بررسی تأثیر تدریس مبتنی بر الگوی «هَیَجامَد» بر یادگیری نکات فرهنگی، هَیَجامَد، هیجانات، غرقگی، هوش‌فرهنگی، سبک‌های یادگیری و نگرش زبان آموزان غیرفارسی‌زبان زن در ایران دکتری (Ph.D) شیما ابراهیمی ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
58 طراحی و اعتبار سازی یک ابزار هیجامد حسی و بررسی رابطه آن با تمایل به برقراری ارتباط در زبان دوم, انگیزش و دست اورد زبانی : مطالعه ای بر روی زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد حسین مکی آبادی ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
59 مطالعه ای کمی بر ذهنیت زبان آموزان عراقی از مفهوم نوازه با رویکرد سن معلم کارشناسی ارشد سلمان حنتاو عبدالحسین عبدالحسین ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
60 افراد متفاوت، نوازه‌های متفاوت: طراحی و اعتبارسنجی آزمون بهره‌ی نوازشی دانش‌آموزان و مطالعه‌ی بهره‌ی نوازشی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد معین سخت کارحدادی ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
61 در قلب هیجامد: بررسی کیفی درک معلمان زبان انگلیسی از مفهوم محرک هیجامدی کارشناسی ارشد امیدرضا خرم ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
62 درک دانش آموزان خارجی عراقی از نوازه: مطالعه موردی جنسیت کارشناسی ارشد زینب جبار عبید الجاعد ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
63 بررسی راکتانس روانی و نوازه بر موفقیت معلم از دیدگاه زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرا کارشناسی ارشد آسیه امینی ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
64 کاوشی در باورهای ایدئولوژیکی یادیگری زبان‌های خارجی در ایران مطالعه موردی: ز بان عربی و انگلیسی دکتری (Ph.D) فرحناز پورعندلیبی ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
65 عنوان رساله: "بررسی تاثیرات آموزش زبان با تکیه بر افزایش خلاقیت بر روی زبان آموزان زبان خارجی در ایران: نمونه های به دست آمده از اعتبارسازی آزمون وتهیه مطالب درسی" دکتری (Ph.D) صفورا ناوری فارمد ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
66 تحلیل عادت واره های مدرسان خانم در رشته های انگلیسی، عربی، و فارسی در مدارس دولتی ایران : پژوهش بر اساس روش های تلفیقی کارشناسی ارشد شیما خالقی ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
67 مفهوم تغییرزبانی ازدیدگاه مدرسین و زبان‌آموزان ایرانی، طراحی مقیاس‌هایی برای سنجش تمایل به تغییر زبانی و آزمودن ارتباط آنها با تمایل به گفتگو و موفقیت در زبان دوم دکتری (Ph.D) گلناز عبداللهیان ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
68 Designing a developmental individual-difference relationship-based (dir) and language learning emotional attachment (llea) scales and examining the impact of the dir-wise language teaching syllabus on dirability, llea, cognitivity, and academic achievement دکتری (Ph.D) زهرا رستمی سرابی ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
69 بررسی ارتباط میان پرسشنامه دیده شدن زبان آموز، میل به گفتگو و انگیزش و نقش آن ها در یادگیری زبان کارشناسی ارشد الهه آموزگار ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
70 عنوان رساله/پایان نامه: تمایل معلمان و زبان آموزان ایرانی به دریافت و ارائه بازخورد و رابطه ی آن با فرسودگی شغلی معلمان و انگیزه زبان آموزان دکتری (Ph.D) پریا نوروز کرمانشاهی ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
71 بررسی رابطه بین فلو، هیجامد و خواندن و درک مطلب: مورد زبان آموزان انگلیسی کارشناسی ارشد لیلا شاهیان ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
72 زن سالاری/مردسالاری و دیده شدن در موفقیت معلم: مورد مطالعه موسسات خصوصی زبان کارشناسی ارشد زهرا نوربخش ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
73 هیجامد و تمایل به خواندن: مطالعه ای بر زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد بهنوش برسی پور گل خطمی ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
74 تشخیص عوامل موثر بر انگیزه و بی انگیزگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی در ایران و پیشنهاد مدل انگیزه / بی انگیزگی در یادگیری زبان انگلیسی دکتری (Ph.D) شیوا زینلی ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
75 بررسی نقش سرمایه عاطفی زبان آموزان، و نظر آنها درباره شروع توجه مشترک توسط معلم در یادگیری انگلیسی به عنوان زبان خارجی و مدل پیشرفت زبان دوم بر پایه سرمایه های عاطفی، اجتماعی و فرهنگی دکتری (Ph.D) سمیه پیری ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
76 برنامه درسی زندگی و هیجامد سازی در شکل گیری تعصب قومی: مورد زبان آموزان انگلیسی کارشناسی ارشد گلشن شکیبائی ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
77 هیجامدسازی ژانرکنفرانس از طریق گروه تمرینی: مطالعه آزمایشی مورد زبان‌آموزان انگلیسی کارشناسی ارشد سمیه امینی ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
78 تاثیر دیده شدن بر تمایل به شرکت در کلاس و میزان یادگیری زبان در میان زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد فاطمه رجب نژادنامقی ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
79 بررسی عمیق گفتگو از جنبه روانشناسی جامعه شناختی و نقش ان در مهارت نوشتاری و گفتاری فراگیران زبان انگلیسی از دیدگاه (درانگاره ذهنی) ایرانیان دکتری (Ph.D) فاطمه محقق محجوبی ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
80 تهیه و بررسی اعتبار سازه ای ابزار سنجش هوش زمانی در مدرسان زبان و زبان آموزان، ارتباط میان هوش زمانی، فرسودگی شغلی و خود-تنظیمی و بررسی کرونوتوپیک ژورنال های تحقیقاتی انگلیسی و فارسی دکتری (Ph.D) الهام ناجی میدانی ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
81 بررسی عوامل تاثیرگذار در رابطه میان معلمین و زبان آموزان زبان خارجی کارشناسی ارشد سارا حسینی ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
82 انگاره ذهنی ایرانیان از ادب (بی ادبی) و تاثیر آن بر پرسشنامه به عنوان ابزار جمع آوری داده در ایران دکتری (Ph.D) سعیده بهروزنیا ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
83 بررسی دیده شدن دانش اموزان توسط معلمان خانم دروس فارسی، عربی و انگلیسی مدارس ایرانی کارشناسی ارشد فاطمه ایرج زاد ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
84 مطالعه ای بر آینده ی آموزش زبان انگلیسی در سایه ی تکنولوژی آموزش و یادگیری زبان انگلیسی کارشناسی ارشد سمیرا یاقوتی ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
85 یافتن نُرم های ابعاد فرهنگی در خراسان و بررسی تاثیر یادگیری زبان انگلیسی بر آن ها دکتری (Ph.D) فهیمه صبوری ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
86 طراحی معیار ارزشیابی پایگاه های هویت و دیدگاه دانش آموزان نسبت به نقش دبیران در مقیاس شکل گیری هویت در کلاس های زبان خارجه دولتی و موسسات دکتری (Ph.D) لیلا سیاح ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
87 مطالعه ای میان رشته ای درباره تاثیرات گرفتن ژست پر/کم توانی بر روی میزان مشارکت گفتاری و ملالت در مهارت نوشتاری زبان آموزان زبان انگلیسی کارشناسی ارشد محمد ضابطی پور ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
88 بررسی کمی و کیفی رابطه بین برنامه درسی زندگی محور و موفقیت معلم در متن زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی کارشناسی ارشد حمید خسروانی فرد ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
89 بررسی ذهنیت مدرسین و زبان آموزان درباره معلم زبان موفق و کارآمد از دیدگاه اجتماعی کارشناسی ارشد صابر اندرگانی تبریز ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
90 برداشت معلمین زبان انگلیسی و زبان آموزان از مفهوم معلم موفق در مدارس ایران کارشناسی ارشد حمید رضا عسگریان یزدی ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
91 Constructing and validating a teacher stroke scale and examining its relationship with burnout کارشناسی ارشد حمیده یزدان پور ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
92 طراحی نمونه ای از یک درس بهبود خودکارآمدی بر اساس ارزیابی خودکارآمدی در کتاب های درسی آموزش زبان انگلیسی از طریق ساخت و اعتباریابی مقیاس خودکارآمدی برای کتاب های درسی زبان آموزان زبان انگلیسی کارشناسی ارشد سیده مینا حامدی ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
93 ساخت و اعتباریابی مقیاس معلم زبان آموزشی و معلم زبانی وارتباط آن با هویت معلم کارشناسی ارشد نسیم بهاری ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
94 واکاوی کنش گفتار اتهام زنی در روزنامه ها ومجله های انگلیسی کارشناسی ارشد زهرا سیدنوزادی ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
95 ساخت و اعتبارسنجی یک پرسشنامه برای تعیین میزان اضطراب تولید شده توسط کتابهای آموزش زبان انگلیسی، بررسی کتابهای آموزش زبان انگلیسی، طراحی یک نمونه درسی که اضطراب زبان آموزان را کاهش دهد کارشناسی ارشد مهناز شیردل سرکاریزی ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
96 تحلیل محتوایی کتاب های نگارش زبان فارسی و انگلیسی و تاثیر تبحر در نگارش انگلیسی در فارسی کارشناسی ارشد ژیلا قائمی ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
97 طراحی مطالب درسی آموزش زبان بر مبنای افزایش هوش هیجانی از طریق بکار گیری تئوری elt کاربردی:یک پله به سمت مطلب درسی زندگی دکتری (Ph.D) شیما قهاری ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
98 تهیه و بررسی اعتبار سازه ی 2 پرسشنامه ی \\\\\\\"درک زبان آموزان از کمال گرایی معلم های زبان\\\\\\\" و \\\\\\\"رفتار ریسک پذیری زبان آموزان\\\\\\\" و ارتباط آنها با کمال گرایی و ریسک پذیری زبان آموزان در محیط های رسمی و غیر رسمی آموزش زبان ایران کارشناسی ارشد شورانگیز قوی اندام ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
99 تهیه و بررسی اعتبار سازه ی پرسشنامه ی \\\\\\\"هویت ملی\\\\\\\" و بررسی نقش یاد گیری زبان انگلیسی و کتاب های درسی در شکل گیری هویت ملی زبان آموزان در محیط رسمی و غیررسمی یادگیری زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد الهه بذری ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
100 طراحی و سنجش روایی و پایایی تست توانش ترجمه ای معلم ترجمه کارشناسی ارشد نسرین اشرفی ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
101 رابطه هوش های چندگانه در موفقیت ترجمه دانشجویان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم کارشناسی ارشد سمیرا عباس زاده ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
102 تهیه و بررسی اعتبار سازه ی پرسشنامه ادراک امپریالیسم زبان انگلیسی، کاربرد آن در میان مدرسان و زبان آموزان و آنالیز کتب درسی زبان انگلیسی بر اساس سازه های آن کارشناسی ارشد الهام ناجی میدانی ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
103 بررسی مقابله ای کنش گفتاری تشویق و ترغیب درزبان فارسی و انگلیسی کارشناسی ارشد پریسا رسولی ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
104 بررسی مقابله ای کنش گفتار تشکر کردن در زبان فارسی و انگلیسی کارشناسی ارشد سیما زارعی ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
105 بررسی مقابله ای کنش زبانی پیشنهاد دادن در زبان فارسی و انگلیسی کارشناسی ارشد مریم شرف الدینی گاوافشاد ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
106 بررسی رابطه بین خلاقیت دانشجویان زبان انگلیسی و توانایی پردازش نوشتاری داستان و خاطره به زبان انگلیسی کارشناسی ارشد فاطمه جاودان مهر ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
107 تحلیل استعاری عقایداساتید و دانشجویان آموزش زبان انگلیسی و ادبیات درباره آموزش و یادگیری در موقعیت کنونی وایده آل کارشناسی ارشد شهرزاد پورعلی ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
108 ارتباط میان تفکر انتقادی و ترجمه موفق کارشناسی ارشد شهرزاد حسامی ارانی ۱۳۸۹/۰۳/۱۷