| 1 | طراحی و اعتبار سنجی آزمون توانش زباهنگ و بررسی آن با استعداد زبانی، هوش فرهنگی، هوش کلامی، و تمایل به برقراری ارتباط در زبان دوم | دکتری (Ph.D) | حسین مکی ابادی | ۱۴۰۴/۰۷/۲۶ | 
                                    
                        | 2 | تدوین مدل مفهومی یادگیری زبان با کمک چت بات و بررسی تأثیر آن بر یادگیری زبان انگلیسی: گامی به سوی فرا آگاهی | دکتری (Ph.D) | محمدجواد غلامی حسین آباد | ۱۴۰۴/۰۷/۰۵ | 
                                    
                        | 3 | تأثیرات آموزشهای چندحسی محیطی و چندحسی موضوعی بر تمایل به نگارش  دانشگاهی، خلاقیت در نگارش توصیفی و غرقگی دانشجویان مقطع کارشناسی | دکتری (Ph.D) | زهرا شریعت پناه | ۱۴۰۴/۰۴/۱۶ | 
                                    
                        | 4 | همبستگی های فیزیولوژیکی عصبی در ارتباط با مهارت زبان خارجی: مطالعه eeg با چشم باز و چشم بسته در مورد نوسان امواج مغزی | دکتری (Ph.D) | زهرا اشفته | ۱۴۰۳/۱۱/۲۸ | 
                                    
                        | 5 | یک بررسی جامع از همبستگی بین استعداد زبان و الگوهای موج مغزی: مطالعه الکتروانسفالوگرافی -eeg- | دکتری (Ph.D) | راضیه بحری رودپشتی | ۱۴۰۳/۰۹/۱۹ | 
                                    
                        | 6 | طرّاحی سکّوی واقعیّتافزودۀ تحت وب مبتنیبر الگوی زبامغز و بررسی تأثیر آن بر درکمطلب زبانآموزان غیرفارسیزبان | کارشناسی ارشد | فاطمه سعدی | ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ | 
                                    
                        | 7 | طراحی و ارزشیابی یک مقیاس زبامغز و کاربرد آن در کتاب های آموزشی ایران | دکتری (Ph.D) | سمیرا صنعتی پور | ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ | 
                                    
                        | 8 | هیجان نخبهبینی، هیجان انگلیسیبینی وانگیزهی حسی در دستآوردهای زبان خارجی: پژوهشی تلفیقی در مورد دانشجویان زبان خارجی در افغانستان | دکتری (Ph.D) | احمد فواد کاکر | ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ | 
                                    
                        | 9 | نقش انگیزه روحانی، مذهبی وتمایل به اشتراک در کلاس در دستآوردهای زبان خارجی: پژوهشی تلفیقی در مورد دانشجویان زبان خارجی در افغانستان | دکتری (Ph.D) | کویتا سروری | ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ | 
                                    
                        | 10 | بررسى رابطه بین هوش هیجانی حسی، هوش فرهنگی، راهبردهای یادگیری زبان و دستاودهاى زبان انگلیسی بین زبانآموزان عراقی: مطالعهاى تلفیقى | دکتری (Ph.D) | حسن هادی عبدالسجاد البلاوی | ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ | 
                                    
                        | 11 | نگرانی معلمان در انگیزش، اضطراب و پیشرفت زبان شاگردان ایرانی زبان انگلیسی: مطالعه ترکیبی | دکتری (Ph.D) | صبا حسن زاده حسین آبادی | ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ | 
                                    
                        | 12 | تاثیر متقابل انرژی معلم، انگیزه فعال و غیر فعال دانش آموزان و تمایل آنان به شرکت در کلاس ها: موردی از موسسات زبان | کارشناسی ارشد | حسین رحیمی سراجی | ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ | 
                                    
                        | 13 | بررسی زباهنگ واکنش مقاومت منفی در میان معلم های زبان انگلیسی در ایران | کارشناسی ارشد | محمدمهدی بهلولی | ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ | 
                                    
                        | 14 | معرفی انگیزش نخبهبینی و انگیزش انگلیسیبینی، بررسی رابطهی همبستگی آنان با طرح انگیزش فعال و انگیزش انفعال، موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی و عقاید اعضای جوامع آموزش زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجه دربارهی دو طرح معرفی شده | کارشناسی ارشد | علی رجبی استرآبادی | ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ | 
                                    
                        | 15 | قابلیتهای هیجامدی و رشد هویت استادان آموزشگاههای زبان انگلیسی افغان: روش تحقیق ترکیبی | دکتری (Ph.D) | میر عبدالله میری | ۱۴۰۲/۰۴/۱۹ | 
                                    
                        | 16 | نقش هوش هیجانی و هوش هیجانی-حسی در پیشرفت زبان خارجی: مقایسه ای بین زبان آموزان عراقی و ایرانی | کارشناسی ارشد | زینب عبدالعباس جلیل حردان | ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ | 
                                    
                        | 17 | معرفی طلاق عاطفی آموزشی در زبان آموزان و بررسی تاثیر آن بر تمایل به برقراری ارتباط و تمایل به شرکت در کلاس | کارشناسی ارشد | زهرا رحمتی | ۱۴۰۲/۰۲/۰۳ | 
                                    
                        | 18 | مقایسه و ارزیابی روش های مختلف نمره دهی به آزمون های چند بخشی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سوال-پاسخ | دکتری (Ph.D) | محمد افشارراد | ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ | 
                                    
                        | 19 | مقایسه هوش هیجانی-حسی دانشجویان عراقی و ایرانی و حالات هیجانی تجربه شده در کلاس های نوشتن: موردی از b.a دانشجویان رشته زبان انگلیسی | دکتری (Ph.D) | فاتن محمد حسین العائد | ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ | 
                                    
                        | 20 | رابطه بین دغدغه مندی، احساسات،کارکردهای اجرایی، و سرسختی معلمان زبان ایرانی: یک مدل چهاربخشی | دکتری (Ph.D) | سیدمحمدابراهیم مومن زاده ابرده | ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ | 
                                    
                        | 21 | بررسی ترجیحات نوازهگیری دانشجویان از حیث متغیرهای جنسیت و رشتۀ تحصیلی: مطالعۀ موردی نوازههای ادبی و غیرادبی | کارشناسی ارشد | مرضیه ایمانی | ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ | 
                                    
                        | 22 | تاثیرات یادگیری زبان های انگلیسی, فارسی, عربی بر هوش حسی هیجانی و رابطه ی ان با انگیزه و عملکرد تحصیلی: روش تحقیق ترکیبی | کارشناسی ارشد | سارا ضیا مشهدی نژاد | ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ | 
                                    
                        | 23 | بررسی کتاب های درسی زبان انگلیسی تدریس شده در موسسات زبان خصوصی ایران با توجه به الگوی مفهومی آموزش | کارشناسی ارشد | احمد غضنفری فرد | ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ | 
                                    
                        | 24 | بررسی نقش سرمایه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حسی در تمایل به برقراری ارتباط در زبان دوم و ترس از ارتباط | کارشناسی ارشد | امان الله ارغوان | ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ | 
                                    
                        | 25 | بررسی خواندن و درک مطلب، راهبردهای خواندن و سوگیری در آزمون خواندن در پرتو هیجامد: مورد زبان آموزان انگلیسی | دکتری (Ph.D) | الهه مرادی | ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ | 
                                    
                        | 26 | بررسی رابطه ی بین هیجان نخبه بینی، انگیزه فعال و غیر فعال، و دستاورد زبانی | کارشناسی ارشد | فاطمه رشید ترابی | ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ | 
                                    
                        | 27 | بررسی نقش نوازه گری معلم بر انگیزه فعال /منفعل و پیشرفت در زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی | کارشناسی ارشد | مهدیه صداقت فر | ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ | 
                                    
                        | 28 | تحلیل زباهنگ آموزشی همگراسازی تفکر: موردی از کلاسهای درس زبان و ادبیات فارسی دورۀ متوسطۀ اول | کارشناسی ارشد | مهدیه احسان | ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ | 
                                    
                        | 29 | تاثیر دو رویکرد آموزشی شنیداری-دیداری و اکتشافی حس گرا بر روی سرعت یادگیری، دانش و به یاد آوری لغت فراگیران ایرانی: مستند از استروپ تسک | دکتری (Ph.D) | نسیم بهاری | ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ | 
                                    
                        | 30 | بررسی نقش آموزش زبان مبتنی بر هیجامد در احساسات زبان آموزان زبان خارجی با استفاده از پتانسیل های وابسته به رویداد (erps) و پاسخ گالوانیکی پوست (gsr):  مطالعهای برمبنای درک جمله در فاصله زمانی یک هفته ای | دکتری (Ph.D) | محمد ضابطی پور | ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ | 
                                    
                        | 31 | بررسی نقش انگیزه فعال و غیر فعال در تمایل به برقراری ارتباط با زبان دوم و موفقیت در یادگیری زبان خارجی: در مورد دانش آموزان مقطع متوسطه ایرانی | کارشناسی ارشد | ساناز صادقی | ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ | 
                                    
                        | 32 | ارتباطات پتانسیل وابسته به رخداد مغزی در تثبیت دانش منظورشناسی: تأثیرات روش تدریس زبان براساس هیجامد | دکتری (Ph.D) | نسیم بوستانی | ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ | 
                                    
                        | 33 | بررسی کتابهای زبان انگلیسی دبیرستانهای ایران از منظر مدل آما | کارشناسی ارشد | سمیه سادات سروری | ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ | 
                                    
                        | 34 | بررسی تاثیر آموزش زبان مبتنی برهیجامد و هم خوانی زبانی بر فهم زبان خارجی در زبان آموزان ایرانی بعد از یک هفته : مطالعه موردی درک جمله با استفاده ازپتانسیل های وابسته به رخداد مغزی (ای آر پی) | دکتری (Ph.D) | زهرا سیدنوزادی | ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ | 
                                    
                        | 35 | ساخت و اعتباریابی پرسشنامه الگوی فرهنگی – زبانی مادران (باورها، ارزشها، هنجارها و نگرشهای آنها دررابطه با یادگیری زبان انگلیسی فرزندان) و بررسی ارتباط آن با  عملکرد دانشآموزان در درس زبان انگلیسی | دکتری (Ph.D) | فریبا مفرد | ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ | 
                                    
                        | 36 | بررسی نقش انگیزه فعال/منفعل در فرسودگی شغلی و حس کارآمدی معلمان زبان انگلیسی بخش خصوصی | کارشناسی ارشد | سیدمحمدابراهیم مومن زاده ابرده | ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ | 
                                    
                        | 37 | آنالیز حسی-هیجانی متون یادگیری زبان انگلیسی | کارشناسی ارشد | محمدحسین اکبری | ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ | 
                                    
                        | 38 | بررسی نقش انگیزش فعال و منفعل در یادگیری زبان انگلیسی و تغییرات هویتی زبان آموزان و رابطه ی آن با دستاورد زبان خارجی | کارشناسی ارشد | مریم عالمی | ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ | 
                                    
                        | 39 | بررسی نقش سرمایه های اجتماعی، عاطفی، فرهنگی، اقتصادی و حسی در فرسودگی شغلی معلم: مورد مدرسان ایرانی زبان انگلیسی | دکتری (Ph.D) | گلشن شکیبایی | ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ | 
                                    
                        | 40 | معرفی توانش ھیحان حسی به عنوان بخش گمشده ای در توانش ارتباطی: نگرش ھایی از ھیجامد | کارشناسی ارشد | محمدجواد غلامی حسین اباد | ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ | 
                                    
                        | 41 | معرفی هیجامد به عنوان معیاری برای پذیرش متون ترجمه شده | کارشناسی ارشد | آیدا سادات حجازیان | ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ | 
                                    
                        | 42 | بررسی نقش انگیزه حسی معلمان درفرسودگی شغلی در پرتو سن جنسیت محل تدریس و تجربه موردمعلمان زبان انگلیسی آموزش پرورش | کارشناسی ارشد | مصطفی اثنی عشری | ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ | 
                                    
                        | 43 | تاثیرات یادگیری یک زبان و ادبیات آن بر هوش زمانی و ارتباط آن با شخصیت با در نظر گرفتن دیدگاه یادگیری زبان کاربردی: موردی از دانشجویان ایرانی محصل در رشته های ادبیات فارسی، انگلیسی و عربی | کارشناسی ارشد | فاطمه رضائی شرودانی | ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ | 
                                    
                        | 44 | ترس از برقراری ارتباط، اولویت ها در حریم خصوصی، و تمایل به برقراری ارتباط در زبان دوم در دستاوردهای زبان خارجی: موردی از انگلیسی به عنوان زبان خارجی برای زبان آموزان ایرانی | کارشناسی ارشد | مریم صادقی اردوبادی | ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ | 
                                    
                        | 45 | نوازه های حسی و اعتبار معلمی در یادگیری زبان خارجی | کارشناسی ارشد | اسماء قندهاری نژاد | ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ | 
                                    
                        | 46 | بررسی تاثیرات آموزش زبان مبتنی بر هیجامد بر هیجانات زبان آموزان با استفاده از پتانسیل های مغزی وابسته به رخداد (ای آر پی): مطالعه ی موردی درک جمله | دکتری (Ph.D) | سحر طباطبائی فارانی | ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ | 
                                    
                        | 47 | تأثیر تکرار واژه بر فهم و یادسپاری زبان بر اساس آموزش زبان مبتنی بر هیجامد: مطالعه موردی درک جمله با به کارگیری  پتانسیل های وابسته به رخداد مغزی (ای آر پی) | دکتری (Ph.D) | هانیه جاجرمی | ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ | 
                                    
                        | 48 | بررسی تاثیرات آموزش زبان از طریق هیجامد بر فهم زبان خارجی در زبان آموزان ایرانی با به کارگیری ای آر پی: مطالعه موردی درک جمله | دکتری (Ph.D) | شقایق شایسته صدفیان | ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ | 
                                    
                        | 49 | بررسی نقش کتب آموزشی زبان از نظر هیجامد و احساسات زبان آموزان و میزان تعامل با متن، درک مطلب و برانگیختگی توجه بصری  در هنگام خواندن متون زبان انگلیسی از طریق تحلیل کمی و آزمون استروپ | دکتری (Ph.D) | سیده مینا حامدی | ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ | 
                                    
                        | 50 | A probe into efl learners’ emotioncy as a source of test bias: insights from differential item functioning analysis and interview | دکتری (Ph.D) | ملیحه کرمی | ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ | 
                                    
                        | 51 | ارتباط هیجان سازی ، خجالت، تمایل به شرکت در کلاس و تاثیرش بر یادگیری زبان خارجی: مورد زبان آموزان ایرانی | کارشناسی ارشد | عطیه ادوارماریان | ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ | 
                                    
                        | 52 | شناسایی ترجیحات حسی هیجانی زبان آموزان، رفتار نوازه ای حسی هیجانی مدرسین و بررسی رابطه این دو با موفقیت در یادگیری زبان خارجی | کارشناسی ارشد | مریم مقیمیان | ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ | 
                                    
                        | 53 | طراحی و اعتبار سازی ابزار سنجش ترجیحات هیجان حسی دانش آموزان و اهمیت معلم به هیجان حسی دانش آموزان و بررسی تاثیر آنها بردستاورد زبان خارجی: مورد مطالعه، دانش آموزان پسر ایرانی | کارشناسی ارشد | محمد محتشم | ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ | 
                                    
                        | 54 | ایجاد و اعتبارسنجی ابزار سنجش تمایل دریافت نوازه و بررسی رابطه آن با تمایل به ارتباط برقرار کردن در زبان دوم، انگیزه و دستاورد زبان خارجی: مورد مطالعه، دانش آموزان ایرانی | کارشناسی ارشد | سیده سمیرا کرمی | ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ | 
                                    
                        | 55 | تهیه و هنجاریابی پرسش نامه فعالیت هیجان حسی معلم های زبان و ارتباط با موفقیت در تدریس. | کارشناسی ارشد | مریم السادات زرگر | ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ | 
                                    
                        | 56 | بررسی کیفی درک زبان آموزان ایرانی از محرک هیجامدی | کارشناسی ارشد | ایمان باقری | ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ | 
                                    
                        | 57 | ررسی  آگاه سازی مدرسان زبان انگلیسی و ارتباط آن با فرسودگی شغلی و همچنین بررسی رابطه بین انگیزه زبان آموزان و احساس مدرس | دکتری (Ph.D) | سیما زارعی | ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ | 
                                    
                        | 58 | بررسی بار شناختی، درک مطلب در سطح جمله و سطح دشواری فعالیت در پرتو هیجامد در زبان آموزان ایرانی | کارشناسی ارشد | نازنین اعظم نوری | ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ | 
                                    
                        | 59 | بررسی تأثیر تدریس مبتنی بر الگوی «هَیَجامَد» بر یادگیری نکات فرهنگی، هَیَجامَد، هیجانات، غرقگی، هوشفرهنگی، سبکهای یادگیری و نگرش زبان آموزان غیرفارسیزبان زن در ایران | دکتری (Ph.D) | شیما ابراهیمی | ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ | 
                                    
                        | 60 | طراحی و اعتبار سازی یک ابزار هیجامد حسی و بررسی رابطه آن با تمایل به برقراری ارتباط در زبان دوم, انگیزش و دست اورد زبانی : مطالعه ای بر روی زبان آموزان ایرانی | کارشناسی ارشد | حسین مکی آبادی | ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ | 
                                    
                        | 61 | مطالعه ای کمی بر ذهنیت زبان آموزان عراقی از مفهوم نوازه با رویکرد سن معلم | کارشناسی ارشد | سلمان حنتاو عبدالحسین عبدالحسین | ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ | 
                                    
                        | 62 | افراد متفاوت، نوازههای متفاوت: طراحی و اعتبارسنجی آزمون بهرهی نوازشی دانشآموزان و مطالعهی بهرهی نوازشی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی | کارشناسی ارشد | معین سخت کارحدادی | ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ | 
                                    
                        | 63 | در قلب هیجامد: بررسی کیفی درک معلمان زبان انگلیسی از مفهوم محرک هیجامدی | کارشناسی ارشد | امیدرضا خرم | ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ | 
                                    
                        | 64 | درک دانش آموزان خارجی عراقی از نوازه: مطالعه موردی جنسیت | کارشناسی ارشد | زینب جبار عبید الجاعد | ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ | 
                                    
                        | 65 | بررسی راکتانس روانی و نوازه بر موفقیت معلم از دیدگاه زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرا | کارشناسی ارشد | آسیه امینی | ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ | 
                                    
                        | 66 | کاوشی در باورهای ایدئولوژیکی یادیگری زبانهای خارجی در ایران 
مطالعه موردی: ز بان عربی و انگلیسی | دکتری (Ph.D) | فرحناز پورعندلیبی | ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ | 
                                    
                        | 67 | عنوان رساله: "بررسی تاثیرات آموزش زبان با تکیه بر افزایش خلاقیت بر روی زبان آموزان زبان خارجی در ایران: نمونه های به دست آمده از اعتبارسازی آزمون وتهیه مطالب درسی" | دکتری (Ph.D) | صفورا ناوری فارمد | ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ | 
                                    
                        | 68 | تحلیل عادت واره های مدرسان خانم در رشته های انگلیسی، عربی، و فارسی در مدارس دولتی ایران : پژوهش بر اساس روش های تلفیقی | کارشناسی ارشد | شیما خالقی | ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ | 
                                    
                        | 69 | مفهوم تغییرزبانی ازدیدگاه مدرسین و زبانآموزان ایرانی، طراحی مقیاسهایی برای سنجش تمایل به تغییر زبانی و آزمودن ارتباط آنها با تمایل به گفتگو و موفقیت در زبان دوم | دکتری (Ph.D) | گلناز عبداللهیان | ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ | 
                                    
                        | 70 | Designing a developmental individual-difference relationship-based (dir) and language learning emotional attachment (llea) scales and examining the impact of the dir-wise language teaching syllabus on dirability, llea, cognitivity, and academic achievement | دکتری (Ph.D) | زهرا رستمی سرابی | ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ | 
                                    
                        | 71 | بررسی ارتباط میان پرسشنامه دیده شدن زبان آموز، میل به گفتگو و انگیزش و نقش آن ها در یادگیری زبان | کارشناسی ارشد | الهه آموزگار | ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ | 
                                    
                        | 72 | عنوان رساله/پایان نامه: تمایل معلمان و زبان آموزان ایرانی به دریافت و ارائه بازخورد و رابطه ی آن با فرسودگی شغلی معلمان و انگیزه زبان آموزان | دکتری (Ph.D) | پریا نوروز کرمانشاهی | ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ | 
                                    
                        | 73 | بررسی رابطه بین فلو، هیجامد و خواندن و درک مطلب:  مورد زبان آموزان انگلیسی | کارشناسی ارشد | لیلا شاهیان | ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ | 
                                    
                        | 74 | زن سالاری/مردسالاری و دیده شدن در موفقیت معلم: مورد مطالعه موسسات خصوصی زبان | کارشناسی ارشد | زهرا نوربخش | ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ | 
                                    
                        | 75 | هیجامد و تمایل به خواندن: مطالعه ای بر زبان آموزان ایرانی | کارشناسی ارشد | بهنوش برسی پور گل خطمی | ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ | 
                                    
                        | 76 | تشخیص عوامل موثر بر انگیزه و بی انگیزگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی در ایران و پیشنهاد مدل انگیزه / بی انگیزگی در یادگیری زبان انگلیسی | دکتری (Ph.D) | شیوا زینلی | ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ | 
                                    
                        | 77 | بررسی نقش سرمایه عاطفی  زبان آموزان، و نظر آنها درباره شروع توجه مشترک توسط معلم در یادگیری انگلیسی به عنوان زبان خارجی و مدل پیشرفت زبان دوم بر پایه سرمایه های عاطفی، اجتماعی و فرهنگی | دکتری (Ph.D) | سمیه پیری | ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ | 
                                    
                        | 78 | برنامه درسی زندگی و هیجامد سازی در شکل گیری تعصب قومی: مورد زبان آموزان انگلیسی | کارشناسی ارشد | گلشن شکیبائی | ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ | 
                                    
                        | 79 | هیجامدسازی ژانرکنفرانس از طریق گروه تمرینی: مطالعه آزمایشی مورد زبانآموزان انگلیسی | کارشناسی ارشد | سمیه امینی | ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ | 
                                    
                        | 80 | تاثیر دیده شدن بر تمایل به شرکت در کلاس و میزان یادگیری زبان در میان زبان آموزان ایرانی | کارشناسی ارشد | فاطمه رجب نژادنامقی | ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ | 
                                    
                        | 81 | بررسی عمیق گفتگو از جنبه روانشناسی  جامعه شناختی و نقش ان در مهارت نوشتاری و گفتاری فراگیران زبان انگلیسی از دیدگاه (درانگاره ذهنی) ایرانیان | دکتری (Ph.D) | فاطمه محقق محجوبی | ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ | 
                                    
                        | 82 | تهیه و بررسی اعتبار سازه ای ابزار سنجش هوش زمانی در مدرسان زبان و زبان آموزان، ارتباط میان هوش زمانی، فرسودگی شغلی و خود-تنظیمی و بررسی کرونوتوپیک ژورنال های تحقیقاتی انگلیسی و فارسی | دکتری (Ph.D) | الهام ناجی میدانی | ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ | 
                                    
                        | 83 | بررسی عوامل تاثیرگذار در رابطه میان معلمین و زبان آموزان زبان خارجی | کارشناسی ارشد | سارا حسینی | ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ | 
                                    
                        | 84 | انگاره ذهنی ایرانیان از ادب (بی ادبی) و تاثیر آن بر پرسشنامه به عنوان ابزار جمع آوری داده در ایران | دکتری (Ph.D) | سعیده بهروزنیا | ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ | 
                                    
                        | 85 | بررسی دیده شدن دانش اموزان توسط معلمان خانم دروس فارسی، عربی و انگلیسی مدارس ایرانی | کارشناسی ارشد | فاطمه ایرج زاد | ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ | 
                                    
                        | 86 | مطالعه ای بر آینده ی آموزش زبان انگلیسی در سایه ی تکنولوژی آموزش و یادگیری زبان انگلیسی | کارشناسی ارشد | سمیرا یاقوتی | ۱۳۹۴/۰۶/۰۷ | 
                                    
                        | 87 | یافتن نُرم های ابعاد فرهنگی در خراسان و بررسی تاثیر یادگیری زبان انگلیسی بر آن ها | دکتری (Ph.D) | فهیمه صبوری | ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ | 
                                    
                        | 88 | طراحی معیار ارزشیابی پایگاه های هویت و دیدگاه دانش آموزان نسبت به نقش دبیران در مقیاس شکل گیری هویت در کلاس های زبان خارجه دولتی و موسسات | دکتری (Ph.D) | لیلا سیاح | ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ | 
                                    
                        | 89 | مطالعه ای میان رشته ای درباره تاثیرات گرفتن ژست پر/کم توانی بر روی میزان مشارکت گفتاری و ملالت در مهارت نوشتاری زبان آموزان زبان انگلیسی | کارشناسی ارشد | محمد ضابطی پور | ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ | 
                                    
                        | 90 | بررسی  کمی و کیفی رابطه بین برنامه درسی زندگی محور و موفقیت معلم در متن زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی | کارشناسی ارشد | حمید خسروانی فرد | ۱۳۹۳/۰۸/۱۲ | 
                                    
                        | 91 | بررسی ذهنیت مدرسین و زبان آموزان درباره معلم زبان موفق و کارآمد از دیدگاه اجتماعی | کارشناسی ارشد | صابر اندرگانی تبریز | ۱۳۹۳/۰۶/۲۰ | 
                                    
                        | 92 | برداشت معلمین زبان انگلیسی و زبان آموزان از مفهوم معلم موفق در مدارس ایران | کارشناسی ارشد | حمید رضا عسگریان یزدی | ۱۳۹۳/۰۶/۲۰ | 
                                    
                        | 93 | Constructing and validating a teacher stroke scale and examining its relationship with burnout | کارشناسی ارشد | حمیده یزدان پور | ۱۳۹۳/۰۴/۱۵ | 
                                    
                        | 94 | طراحی نمونه ای از یک درس بهبود خودکارآمدی بر اساس ارزیابی خودکارآمدی در کتاب های درسی آموزش زبان انگلیسی از طریق ساخت و اعتباریابی مقیاس خودکارآمدی برای کتاب های درسی زبان آموزان زبان انگلیسی | کارشناسی ارشد | سیده مینا حامدی | ۱۳۹۲/۱۱/۰۲ | 
                                    
                        | 95 | ساخت و اعتباریابی مقیاس معلم  زبان آموزشی و معلم  زبانی وارتباط آن با هویت معلم | کارشناسی ارشد | نسیم بهاری | ۱۳۹۲/۱۰/۲۹ | 
                                    
                        | 96 | واکاوی کنش گفتار اتهام زنی در روزنامه ها ومجله های انگلیسی | کارشناسی ارشد | زهرا سیدنوزادی | ۱۳۹۲/۱۰/۱۰ | 
                                    
                        | 97 | ساخت و اعتبارسنجی یک پرسشنامه برای تعیین میزان اضطراب تولید شده توسط کتابهای آموزش زبان انگلیسی، بررسی کتابهای آموزش زبان انگلیسی، طراحی یک نمونه درسی که اضطراب زبان آموزان را کاهش دهد | کارشناسی ارشد | مهناز شیردل سرکاریزی | ۱۳۹۲/۱۰/۰۹ | 
                                    
                        | 98 | تحلیل محتوایی کتاب های نگارش زبان فارسی و انگلیسی و تاثیر تبحر در نگارش انگلیسی در فارسی | کارشناسی ارشد | ژیلا قائمی | ۱۳۹۲/۰۶/۲۷ | 
                                    
                        | 99 | طراحی مطالب درسی آموزش زبان بر مبنای افزایش هوش هیجانی از طریق بکار گیری تئوری elt کاربردی:یک پله به سمت مطلب درسی زندگی | دکتری (Ph.D) | شیما قهاری | ۱۳۹۲/۰۴/۱۰ | 
                                    
                        | 100 | تهیه و بررسی اعتبار سازه ی 2 پرسشنامه ی \\\\\\\"درک زبان آموزان از کمال گرایی معلم های زبان\\\\\\\" و \\\\\\\"رفتار ریسک پذیری زبان آموزان\\\\\\\" و ارتباط آنها با کمال گرایی و ریسک پذیری زبان آموزان در محیط های رسمی و غیر رسمی آموزش زبان ایران | کارشناسی ارشد | شورانگیز قوی اندام | ۱۳۹۱/۱۱/۰۱ | 
                                    
                        | 101 | تهیه و بررسی اعتبار سازه ی پرسشنامه ی \\\\\\\"هویت ملی\\\\\\\" و بررسی نقش یاد گیری زبان انگلیسی و کتاب های درسی در شکل گیری هویت ملی زبان آموزان در محیط رسمی و غیررسمی یادگیری زبان انگلیسی در ایران | کارشناسی ارشد | الهه بذری | ۱۳۹۱/۱۱/۰۱ | 
                                    
                        | 102 | طراحی و سنجش روایی و پایایی تست توانش ترجمه ای معلم ترجمه | کارشناسی ارشد | نسرین اشرفی | ۱۳۹۱/۰۶/۲۸ | 
                                    
                        | 103 | رابطه هوش های چندگانه در موفقیت ترجمه دانشجویان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم | کارشناسی ارشد | سمیرا عباس زاده | ۱۳۹۱/۰۶/۲۸ | 
                                    
                        | 104 | تهیه و بررسی اعتبار سازه ی پرسشنامه ادراک امپریالیسم زبان انگلیسی، کاربرد آن در میان مدرسان و زبان آموزان و آنالیز کتب درسی زبان انگلیسی بر اساس سازه های آن | کارشناسی ارشد | الهام ناجی میدانی | ۱۳۹۱/۰۶/۲۰ | 
                                    
                        | 105 | بررسی مقابله ای کنش گفتاری تشویق و ترغیب درزبان فارسی و انگلیسی | کارشناسی ارشد | پریسا رسولی | ۱۳۹۰/۰۶/۲۹ | 
                                    
                        | 106 | بررسی مقابله ای کنش گفتار تشکر کردن در زبان فارسی و انگلیسی | کارشناسی ارشد | سیما زارعی | ۱۳۹۰/۰۶/۲۷ | 
                                    
                        | 107 | بررسی مقابله ای کنش زبانی پیشنهاد دادن در زبان فارسی و انگلیسی | کارشناسی ارشد | مریم شرف الدینی گاوافشاد | ۱۳۹۰/۰۶/۲۷ | 
                                    
                        | 108 | بررسی رابطه بین خلاقیت دانشجویان زبان انگلیسی و توانایی پردازش نوشتاری داستان و خاطره به زبان انگلیسی | کارشناسی ارشد | فاطمه جاودان مهر | ۱۳۹۰/۰۴/۰۷ | 
                                    
                        | 109 | تحلیل استعاری عقایداساتید و دانشجویان آموزش زبان انگلیسی و ادبیات درباره آموزش و یادگیری در موقعیت کنونی وایده آل | کارشناسی ارشد | شهرزاد پورعلی | ۱۳۹۰/۰۲/۲۷ | 
                                    
                        | 110 | ارتباط میان تفکر انتقادی و ترجمه موفق | کارشناسی ارشد | شهرزاد حسامی ارانی | ۱۳۸۹/۰۳/۱۷ |