1 |
طرّاحی سکّوی واقعیّتافزودۀ تحت وب مبتنیبر الگوی زبامغز و بررسی تأثیر آن بر درکمطلب زبانآموزان غیرفارسیزبان |
کارشناسی ارشد |
فاطمه سعدی |
۱۴۰۳/۰۷/۰۱ |
2 |
طراحی و ارزشیابی یک مقیاس زبامغز و کاربرد آن در کتاب های آموزشی ایران |
دکتری (Ph.D) |
سمیرا صنعتی پور |
۱۴۰۳/۰۳/۲۰ |
3 |
هیجان نخبهبینی، هیجان انگلیسیبینی وانگیزهی حسی در دستآوردهای زبان خارجی: پژوهشی تلفیقی در مورد دانشجویان زبان خارجی در افغانستان |
دکتری (Ph.D) |
احمد فواد کاکر |
۱۴۰۳/۰۲/۲۴ |
4 |
نقش انگیزه روحانی، مذهبی وتمایل به اشتراک در کلاس در دستآوردهای زبان خارجی: پژوهشی تلفیقی در مورد دانشجویان زبان خارجی در افغانستان |
دکتری (Ph.D) |
کویتا سروری |
۱۴۰۳/۰۲/۲۴ |
5 |
بررسى رابطه بین هوش هیجانی حسی، هوش فرهنگی، راهبردهای یادگیری زبان و دستاودهاى زبان انگلیسی بین زبانآموزان عراقی: مطالعهاى تلفیقى |
دکتری (Ph.D) |
حسن هادی عبدالسجاد البلاوی |
۱۴۰۲/۱۱/۱۵ |
6 |
نگرانی معلمان در انگیزش، اضطراب و پیشرفت زبان شاگردان ایرانی زبان انگلیسی: مطالعه ترکیبی |
دکتری (Ph.D) |
صبا حسن زاده حسین آبادی |
۱۴۰۲/۱۱/۱۵ |
7 |
بررسی تأثیرات آموزشهای چندحسی محیطی و چندحسی موضوعی بر تمایل به نگارش، خلّاقیت در نگارش توصیفی و غرقگی دانشجویان مقطع کارشناسی در نگارش دانشگاهی |
دکتری (Ph.D) |
زهرا شریعت پناه |
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ |
8 |
تاثیر متقابل انرژی معلم، انگیزه فعال و غیر فعال دانش آموزان و تمایل آنان به شرکت در کلاس ها: موردی از موسسات زبان |
کارشناسی ارشد |
حسین رحیمی سراجی |
۱۴۰۲/۰۶/۲۰ |
9 |
بررسی زباهنگ واکنش مقاومت منفی در میان معلم های زبان انگلیسی در ایران |
کارشناسی ارشد |
محمدمهدی بهلولی |
۱۴۰۲/۰۶/۱۸ |
10 |
معرفی انگیزش نخبهبینی و انگیزش انگلیسیبینی، بررسی رابطهی همبستگی آنان با طرح انگیزش فعال و انگیزش انفعال، موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی و عقاید اعضای جوامع آموزش زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجه دربارهی دو طرح معرفی شده |
کارشناسی ارشد |
علی رجبی استرآبادی |
۱۴۰۲/۰۶/۱۸ |
11 |
قابلیتهای هیجامدی و رشد هویت استادان آموزشگاههای زبان انگلیسی افغان: روش تحقیق ترکیبی |
دکتری (Ph.D) |
میر عبدالله میری |
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ |
12 |
نقش هوش هیجانی و هوش هیجانی-حسی در پیشرفت زبان خارجی: مقایسه ای بین زبان آموزان عراقی و ایرانی |
کارشناسی ارشد |
زینب عبدالعباس جلیل حردان |
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ |
13 |
توسعه مدلی مفهومی از یادگیری زبان به کمک روبوگپ ها -chall- و بررسی تأثیر آن بر یادگیری زبان انگلیسی: حرکتی به سوی فراآگاهی |
دکتری (Ph.D) |
محمدجواد غلامی حسین اباد |
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ |
14 |
معرفی طلاق عاطفی آموزشی در زبان آموزان و بررسی تاثیر آن بر تمایل به برقراری ارتباط و تمایل به شرکت در کلاس |
کارشناسی ارشد |
زهرا رحمتی |
۱۴۰۲/۰۲/۰۳ |
15 |
مقایسه و ارزیابی روش های مختلف نمره دهی به آزمون های چند بخشی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سوال-پاسخ |
دکتری (Ph.D) |
محمد افشارراد |
۱۴۰۱/۱۲/۰۶ |
16 |
مقایسه هوش هیجانی-حسی دانشجویان عراقی و ایرانی و حالات هیجانی تجربه شده در کلاس های نوشتن: موردی از b.a دانشجویان رشته زبان انگلیسی |
دکتری (Ph.D) |
فاتن محمد حسین العائد |
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ |
17 |
رابطه بین دغدغه مندی، احساسات،کارکردهای اجرایی، و سرسختی معلمان زبان ایرانی: یک مدل چهاربخشی |
دکتری (Ph.D) |
سیدمحمدابراهیم مومن زاده ابرده |
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ |
18 |
بررسی ترجیحات نوازهگیری دانشجویان از حیث متغیرهای جنسیت و رشتۀ تحصیلی: مطالعۀ موردی نوازههای ادبی و غیرادبی |
کارشناسی ارشد |
مرضیه ایمانی |
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ |
19 |
تاثیرات یادگیری زبان های انگلیسی, فارسی, عربی بر هوش حسی هیجانی و رابطه ی ان با انگیزه و عملکرد تحصیلی: روش تحقیق ترکیبی |
کارشناسی ارشد |
سارا ضیا مشهدی نژاد |
۱۴۰۱/۰۷/۰۴ |
20 |
بررسی کتاب های درسی زبان انگلیسی تدریس شده در موسسات زبان خصوصی ایران با توجه به الگوی مفهومی آموزش |
کارشناسی ارشد |
احمد غضنفری فرد |
۱۴۰۱/۰۷/۰۴ |
21 |
بررسی نقش سرمایه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حسی در تمایل به برقراری ارتباط در زبان دوم و ترس از ارتباط |
کارشناسی ارشد |
امان الله ارغوان |
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ |
22 |
بررسی خواندن و درک مطلب، راهبردهای خواندن و سوگیری در آزمون خواندن در پرتو هیجامد: مورد زبان آموزان انگلیسی |
دکتری (Ph.D) |
الهه مرادی |
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ |
23 |
بررسی رابطه ی بین هیجان نخبه بینی، انگیزه فعال و غیر فعال، و دستاورد زبانی |
کارشناسی ارشد |
فاطمه رشید ترابی |
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ |
24 |
بررسی نقش نوازه گری معلم بر انگیزه فعال /منفعل و پیشرفت در زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی |
کارشناسی ارشد |
مهدیه صداقت فر |
۱۴۰۰/۱۲/۰۹ |
25 |
تحلیل زباهنگ آموزشی همگراسازی تفکر: موردی از کلاسهای درس زبان و ادبیات فارسی دورۀ متوسطۀ اول |
کارشناسی ارشد |
مهدیه احسان |
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ |
26 |
تاثیر دو رویکرد آموزشی شنیداری-دیداری و اکتشافی حس گرا بر روی سرعت یادگیری، دانش و به یاد آوری لغت فراگیران ایرانی: مستند از استروپ تسک |
دکتری (Ph.D) |
نسیم بهاری |
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ |
27 |
بررسی نقش آموزش زبان مبتنی بر هیجامد در احساسات زبان آموزان زبان خارجی با استفاده از پتانسیل های وابسته به رویداد (erps) و پاسخ گالوانیکی پوست (gsr): مطالعهای برمبنای درک جمله در فاصله زمانی یک هفته ای |
دکتری (Ph.D) |
محمد ضابطی پور |
۱۴۰۰/۰۷/۱۴ |
28 |
بررسی نقش انگیزه فعال و غیر فعال در تمایل به برقراری ارتباط با زبان دوم و موفقیت در یادگیری زبان خارجی: در مورد دانش آموزان مقطع متوسطه ایرانی |
کارشناسی ارشد |
ساناز صادقی |
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ |
29 |
ارتباطات پتانسیل وابسته به رخداد مغزی در تثبیت دانش منظورشناسی: تأثیرات روش تدریس زبان براساس هیجامد |
دکتری (Ph.D) |
نسیم بوستانی |
۱۴۰۰/۰۶/۲۴ |
30 |
بررسی کتابهای زبان انگلیسی دبیرستانهای ایران از منظر مدل آما |
کارشناسی ارشد |
سمیه سادات سروری |
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ |
31 |
بررسی تاثیر آموزش زبان مبتنی برهیجامد و هم خوانی زبانی بر فهم زبان خارجی در زبان آموزان ایرانی بعد از یک هفته : مطالعه موردی درک جمله با استفاده ازپتانسیل های وابسته به رخداد مغزی (ای آر پی) |
دکتری (Ph.D) |
زهرا سیدنوزادی |
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ |
32 |
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه الگوی فرهنگی – زبانی مادران (باورها، ارزشها، هنجارها و نگرشهای آنها دررابطه با یادگیری زبان انگلیسی فرزندان) و بررسی ارتباط آن با عملکرد دانشآموزان در درس زبان انگلیسی |
دکتری (Ph.D) |
فریبا مفرد |
۱۳۹۹/۰۸/۲۶ |
33 |
طراحی مقیاس توانش زباهنگ و بررسی رابطه ی ان با استعداد زبانی، هوش کلامی، انگیزش فعال/منفعل و دستیابی زبانی: یک پژوهش ترکیبی |
دکتری (Ph.D) |
حسین مکی ابادی |
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ |
34 |
بررسی نقش انگیزه فعال/منفعل در فرسودگی شغلی و حس کارآمدی معلمان زبان انگلیسی بخش خصوصی |
کارشناسی ارشد |
سیدمحمدابراهیم مومن زاده ابرده |
۱۳۹۹/۰۷/۲۹ |
35 |
آنالیز حسی-هیجانی متون یادگیری زبان انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
محمدحسین اکبری |
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ |
36 |
بررسی نقش انگیزش فعال و منفعل در یادگیری زبان انگلیسی و تغییرات هویتی زبان آموزان و رابطه ی آن با دستاورد زبان خارجی |
کارشناسی ارشد |
مریم عالمی |
۱۳۹۹/۰۶/۲۴ |
37 |
بررسی نقش سرمایه های اجتماعی، عاطفی، فرهنگی، اقتصادی و حسی در فرسودگی شغلی معلم: مورد مدرسان ایرانی زبان انگلیسی |
دکتری (Ph.D) |
گلشن شکیبایی |
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ |
38 |
معرفی توانش ھیحان حسی به عنوان بخش گمشده ای در توانش ارتباطی: نگرش ھایی از ھیجامد |
کارشناسی ارشد |
محمدجواد غلامی حسین اباد |
۱۳۹۹/۰۲/۰۲ |
39 |
معرفی هیجامد به عنوان معیاری برای پذیرش متون ترجمه شده |
کارشناسی ارشد |
آیدا سادات حجازیان |
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ |
40 |
بررسی نقش انگیزه حسی معلمان درفرسودگی شغلی در پرتو سن جنسیت محل تدریس و تجربه موردمعلمان زبان انگلیسی آموزش پرورش |
کارشناسی ارشد |
مصطفی اثنی عشری |
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ |
41 |
تاثیرات یادگیری یک زبان و ادبیات آن بر هوش زمانی و ارتباط آن با شخصیت با در نظر گرفتن دیدگاه یادگیری زبان کاربردی: موردی از دانشجویان ایرانی محصل در رشته های ادبیات فارسی، انگلیسی و عربی |
کارشناسی ارشد |
فاطمه رضائی شرودانی |
۱۳۹۸/۱۱/۰۶ |
42 |
ترس از برقراری ارتباط، اولویت ها در حریم خصوصی، و تمایل به برقراری ارتباط در زبان دوم در دستاوردهای زبان خارجی: موردی از انگلیسی به عنوان زبان خارجی برای زبان آموزان ایرانی |
کارشناسی ارشد |
مریم صادقی اردوبادی |
۱۳۹۸/۱۱/۰۶ |
43 |
نوازه های حسی و اعتبار معلمی در یادگیری زبان خارجی |
کارشناسی ارشد |
اسماء قندهاری نژاد |
۱۳۹۸/۰۴/۰۹ |
44 |
بررسی تاثیرات آموزش زبان مبتنی بر هیجامد بر هیجانات زبان آموزان با استفاده از پتانسیل های مغزی وابسته به رخداد (ای آر پی): مطالعه ی موردی درک جمله |
دکتری (Ph.D) |
سحر طباطبائی فارانی |
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ |
45 |
تأثیر تکرار واژه بر فهم و یادسپاری زبان بر اساس آموزش زبان مبتنی بر هیجامد: مطالعه موردی درک جمله با به کارگیری پتانسیل های وابسته به رخداد مغزی (ای آر پی) |
دکتری (Ph.D) |
هانیه جاجرمی |
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ |
46 |
بررسی تاثیرات آموزش زبان از طریق هیجامد بر فهم زبان خارجی در زبان آموزان ایرانی با به کارگیری ای آر پی: مطالعه موردی درک جمله |
دکتری (Ph.D) |
شقایق شایسته صدفیان |
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ |
47 |
بررسی نقش کتب آموزشی زبان از نظر هیجامد و احساسات زبان آموزان و میزان تعامل با متن، درک مطلب و برانگیختگی توجه بصری در هنگام خواندن متون زبان انگلیسی از طریق تحلیل کمی و آزمون استروپ |
دکتری (Ph.D) |
سیده مینا حامدی |
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ |
48 |
A probe into efl learners’ emotioncy as a source of test bias: insights from differential item functioning analysis and interview |
دکتری (Ph.D) |
ملیحه کرمی |
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ |
49 |
ارتباط هیجان سازی ، خجالت، تمایل به شرکت در کلاس و تاثیرش بر یادگیری زبان خارجی: مورد زبان آموزان ایرانی |
کارشناسی ارشد |
عطیه ادوارماریان |
۱۳۹۷/۰۶/۱۷ |
50 |
شناسایی ترجیحات حسی هیجانی زبان آموزان، رفتار نوازه ای حسی هیجانی مدرسین و بررسی رابطه این دو با موفقیت در یادگیری زبان خارجی |
کارشناسی ارشد |
مریم مقیمیان |
۱۳۹۷/۰۶/۱۴ |
51 |
طراحی و اعتبار سازی ابزار سنجش ترجیحات هیجان حسی دانش آموزان و اهمیت معلم به هیجان حسی دانش آموزان و بررسی تاثیر آنها بردستاورد زبان خارجی: مورد مطالعه، دانش آموزان پسر ایرانی |
کارشناسی ارشد |
محمد محتشم |
۱۳۹۷/۰۶/۱۱ |
52 |
ایجاد و اعتبارسنجی ابزار سنجش تمایل دریافت نوازه و بررسی رابطه آن با تمایل به ارتباط برقرار کردن در زبان دوم، انگیزه و دستاورد زبان خارجی: مورد مطالعه، دانش آموزان ایرانی |
کارشناسی ارشد |
سیده سمیرا کرمی |
۱۳۹۷/۰۶/۱۱ |
53 |
تهیه و هنجاریابی پرسش نامه فعالیت هیجان حسی معلم های زبان و ارتباط با موفقیت در تدریس. |
کارشناسی ارشد |
مریم السادات زرگر |
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ |
54 |
بررسی کیفی درک زبان آموزان ایرانی از محرک هیجامدی |
کارشناسی ارشد |
ایمان باقری |
۱۳۹۶/۱۱/۲۸ |
55 |
ررسی آگاه سازی مدرسان زبان انگلیسی و ارتباط آن با فرسودگی شغلی و همچنین بررسی رابطه بین انگیزه زبان آموزان و احساس مدرس |
دکتری (Ph.D) |
سیما زارعی |
۱۳۹۶/۱۱/۲۴ |
56 |
بررسی بار شناختی، درک مطلب در سطح جمله و سطح دشواری فعالیت در پرتو هیجامد در زبان آموزان ایرانی |
کارشناسی ارشد |
نازنین اعظم نوری |
۱۳۹۶/۱۰/۲۶ |
57 |
بررسی تأثیر تدریس مبتنی بر الگوی «هَیَجامَد» بر یادگیری نکات فرهنگی، هَیَجامَد، هیجانات، غرقگی، هوشفرهنگی، سبکهای یادگیری و نگرش زبان آموزان غیرفارسیزبان زن در ایران |
دکتری (Ph.D) |
شیما ابراهیمی |
۱۳۹۶/۰۶/۲۹ |
58 |
طراحی و اعتبار سازی یک ابزار هیجامد حسی و بررسی رابطه آن با تمایل به برقراری ارتباط در زبان دوم, انگیزش و دست اورد زبانی : مطالعه ای بر روی زبان آموزان ایرانی |
کارشناسی ارشد |
حسین مکی آبادی |
۱۳۹۶/۰۶/۲۹ |
59 |
مطالعه ای کمی بر ذهنیت زبان آموزان عراقی از مفهوم نوازه با رویکرد سن معلم |
کارشناسی ارشد |
سلمان حنتاو عبدالحسین عبدالحسین |
۱۳۹۶/۰۶/۲۷ |
60 |
افراد متفاوت، نوازههای متفاوت: طراحی و اعتبارسنجی آزمون بهرهی نوازشی دانشآموزان و مطالعهی بهرهی نوازشی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
معین سخت کارحدادی |
۱۳۹۶/۰۶/۲۷ |
61 |
در قلب هیجامد: بررسی کیفی درک معلمان زبان انگلیسی از مفهوم محرک هیجامدی |
کارشناسی ارشد |
امیدرضا خرم |
۱۳۹۶/۰۶/۲۶ |
62 |
درک دانش آموزان خارجی عراقی از نوازه: مطالعه موردی جنسیت |
کارشناسی ارشد |
زینب جبار عبید الجاعد |
۱۳۹۶/۰۶/۱۴ |
63 |
بررسی راکتانس روانی و نوازه بر موفقیت معلم از دیدگاه زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرا |
کارشناسی ارشد |
آسیه امینی |
۱۳۹۶/۰۵/۲۱ |
64 |
کاوشی در باورهای ایدئولوژیکی یادیگری زبانهای خارجی در ایران
مطالعه موردی: ز بان عربی و انگلیسی |
دکتری (Ph.D) |
فرحناز پورعندلیبی |
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ |
65 |
عنوان رساله: "بررسی تاثیرات آموزش زبان با تکیه بر افزایش خلاقیت بر روی زبان آموزان زبان خارجی در ایران: نمونه های به دست آمده از اعتبارسازی آزمون وتهیه مطالب درسی" |
دکتری (Ph.D) |
صفورا ناوری فارمد |
۱۳۹۵/۱۱/۲۰ |
66 |
تحلیل عادت واره های مدرسان خانم در رشته های انگلیسی، عربی، و فارسی در مدارس دولتی ایران : پژوهش بر اساس روش های تلفیقی |
کارشناسی ارشد |
شیما خالقی |
۱۳۹۵/۱۱/۱۶ |
67 |
مفهوم تغییرزبانی ازدیدگاه مدرسین و زبانآموزان ایرانی، طراحی مقیاسهایی برای سنجش تمایل به تغییر زبانی و آزمودن ارتباط آنها با تمایل به گفتگو و موفقیت در زبان دوم |
دکتری (Ph.D) |
گلناز عبداللهیان |
۱۳۹۵/۱۱/۰۶ |
68 |
Designing a developmental individual-difference relationship-based (dir) and language learning emotional attachment (llea) scales and examining the impact of the dir-wise language teaching syllabus on dirability, llea, cognitivity, and academic achievement |
دکتری (Ph.D) |
زهرا رستمی سرابی |
۱۳۹۵/۱۰/۲۵ |
69 |
بررسی ارتباط میان پرسشنامه دیده شدن زبان آموز، میل به گفتگو و انگیزش و نقش آن ها در یادگیری زبان |
کارشناسی ارشد |
الهه آموزگار |
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ |
70 |
عنوان رساله/پایان نامه: تمایل معلمان و زبان آموزان ایرانی به دریافت و ارائه بازخورد و رابطه ی آن با فرسودگی شغلی معلمان و انگیزه زبان آموزان |
دکتری (Ph.D) |
پریا نوروز کرمانشاهی |
۱۳۹۵/۰۶/۲۷ |
71 |
بررسی رابطه بین فلو، هیجامد و خواندن و درک مطلب: مورد زبان آموزان انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
لیلا شاهیان |
۱۳۹۵/۰۶/۲۳ |
72 |
زن سالاری/مردسالاری و دیده شدن در موفقیت معلم: مورد مطالعه موسسات خصوصی زبان |
کارشناسی ارشد |
زهرا نوربخش |
۱۳۹۵/۰۶/۱۵ |
73 |
هیجامد و تمایل به خواندن: مطالعه ای بر زبان آموزان ایرانی |
کارشناسی ارشد |
بهنوش برسی پور گل خطمی |
۱۳۹۵/۰۶/۱۴ |
74 |
تشخیص عوامل موثر بر انگیزه و بی انگیزگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی در ایران و پیشنهاد مدل انگیزه / بی انگیزگی در یادگیری زبان انگلیسی |
دکتری (Ph.D) |
شیوا زینلی |
۱۳۹۵/۰۶/۱۳ |
75 |
بررسی نقش سرمایه عاطفی زبان آموزان، و نظر آنها درباره شروع توجه مشترک توسط معلم در یادگیری انگلیسی به عنوان زبان خارجی و مدل پیشرفت زبان دوم بر پایه سرمایه های عاطفی، اجتماعی و فرهنگی |
دکتری (Ph.D) |
سمیه پیری |
۱۳۹۵/۰۶/۱۳ |
76 |
برنامه درسی زندگی و هیجامد سازی در شکل گیری تعصب قومی: مورد زبان آموزان انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
گلشن شکیبائی |
۱۳۹۵/۰۶/۱۰ |
77 |
هیجامدسازی ژانرکنفرانس از طریق گروه تمرینی: مطالعه آزمایشی مورد زبانآموزان انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
سمیه امینی |
۱۳۹۵/۰۶/۰۹ |
78 |
تاثیر دیده شدن بر تمایل به شرکت در کلاس و میزان یادگیری زبان در میان زبان آموزان ایرانی |
کارشناسی ارشد |
فاطمه رجب نژادنامقی |
۱۳۹۵/۰۴/۲۸ |
79 |
بررسی عمیق گفتگو از جنبه روانشناسی جامعه شناختی و نقش ان در مهارت نوشتاری و گفتاری فراگیران زبان انگلیسی از دیدگاه (درانگاره ذهنی) ایرانیان |
دکتری (Ph.D) |
فاطمه محقق محجوبی |
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ |
80 |
تهیه و بررسی اعتبار سازه ای ابزار سنجش هوش زمانی در مدرسان زبان و زبان آموزان، ارتباط میان هوش زمانی، فرسودگی شغلی و خود-تنظیمی و بررسی کرونوتوپیک ژورنال های تحقیقاتی انگلیسی و فارسی |
دکتری (Ph.D) |
الهام ناجی میدانی |
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ |
81 |
بررسی عوامل تاثیرگذار در رابطه میان معلمین و زبان آموزان زبان خارجی |
کارشناسی ارشد |
سارا حسینی |
۱۳۹۴/۱۱/۰۴ |
82 |
انگاره ذهنی ایرانیان از ادب (بی ادبی) و تاثیر آن بر پرسشنامه به عنوان ابزار جمع آوری داده در ایران |
دکتری (Ph.D) |
سعیده بهروزنیا |
۱۳۹۴/۰۶/۱۸ |
83 |
بررسی دیده شدن دانش اموزان توسط معلمان خانم دروس فارسی، عربی و انگلیسی مدارس ایرانی |
کارشناسی ارشد |
فاطمه ایرج زاد |
۱۳۹۴/۰۶/۱۸ |
84 |
مطالعه ای بر آینده ی آموزش زبان انگلیسی در سایه ی تکنولوژی آموزش و یادگیری زبان انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
سمیرا یاقوتی |
۱۳۹۴/۰۶/۰۷ |
85 |
یافتن نُرم های ابعاد فرهنگی در خراسان و بررسی تاثیر یادگیری زبان انگلیسی بر آن ها |
دکتری (Ph.D) |
فهیمه صبوری |
۱۳۹۴/۰۵/۱۴ |
86 |
طراحی معیار ارزشیابی پایگاه های هویت و دیدگاه دانش آموزان نسبت به نقش دبیران در مقیاس شکل گیری هویت در کلاس های زبان خارجه دولتی و موسسات |
دکتری (Ph.D) |
لیلا سیاح |
۱۳۹۴/۰۵/۱۴ |
87 |
مطالعه ای میان رشته ای درباره تاثیرات گرفتن ژست پر/کم توانی بر روی میزان مشارکت گفتاری و ملالت در مهارت نوشتاری زبان آموزان زبان انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
محمد ضابطی پور |
۱۳۹۳/۱۱/۰۵ |
88 |
بررسی کمی و کیفی رابطه بین برنامه درسی زندگی محور و موفقیت معلم در متن زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی |
کارشناسی ارشد |
حمید خسروانی فرد |
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ |
89 |
بررسی ذهنیت مدرسین و زبان آموزان درباره معلم زبان موفق و کارآمد از دیدگاه اجتماعی |
کارشناسی ارشد |
صابر اندرگانی تبریز |
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ |
90 |
برداشت معلمین زبان انگلیسی و زبان آموزان از مفهوم معلم موفق در مدارس ایران |
کارشناسی ارشد |
حمید رضا عسگریان یزدی |
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ |
91 |
Constructing and validating a teacher stroke scale and examining its relationship with burnout |
کارشناسی ارشد |
حمیده یزدان پور |
۱۳۹۳/۰۴/۱۵ |
92 |
طراحی نمونه ای از یک درس بهبود خودکارآمدی بر اساس ارزیابی خودکارآمدی در کتاب های درسی آموزش زبان انگلیسی از طریق ساخت و اعتباریابی مقیاس خودکارآمدی برای کتاب های درسی زبان آموزان زبان انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
سیده مینا حامدی |
۱۳۹۲/۱۱/۰۲ |
93 |
ساخت و اعتباریابی مقیاس معلم زبان آموزشی و معلم زبانی وارتباط آن با هویت معلم |
کارشناسی ارشد |
نسیم بهاری |
۱۳۹۲/۱۰/۲۹ |
94 |
واکاوی کنش گفتار اتهام زنی در روزنامه ها ومجله های انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
زهرا سیدنوزادی |
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ |
95 |
ساخت و اعتبارسنجی یک پرسشنامه برای تعیین میزان اضطراب تولید شده توسط کتابهای آموزش زبان انگلیسی، بررسی کتابهای آموزش زبان انگلیسی، طراحی یک نمونه درسی که اضطراب زبان آموزان را کاهش دهد |
کارشناسی ارشد |
مهناز شیردل سرکاریزی |
۱۳۹۲/۱۰/۰۹ |
96 |
تحلیل محتوایی کتاب های نگارش زبان فارسی و انگلیسی و تاثیر تبحر در نگارش انگلیسی در فارسی |
کارشناسی ارشد |
ژیلا قائمی |
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ |
97 |
طراحی مطالب درسی آموزش زبان بر مبنای افزایش هوش هیجانی از طریق بکار گیری تئوری elt کاربردی:یک پله به سمت مطلب درسی زندگی |
دکتری (Ph.D) |
شیما قهاری |
۱۳۹۲/۰۴/۱۰ |
98 |
تهیه و بررسی اعتبار سازه ی 2 پرسشنامه ی \\\\\\\"درک زبان آموزان از کمال گرایی معلم های زبان\\\\\\\" و \\\\\\\"رفتار ریسک پذیری زبان آموزان\\\\\\\" و ارتباط آنها با کمال گرایی و ریسک پذیری زبان آموزان در محیط های رسمی و غیر رسمی آموزش زبان ایران |
کارشناسی ارشد |
شورانگیز قوی اندام |
۱۳۹۱/۱۱/۰۱ |
99 |
تهیه و بررسی اعتبار سازه ی پرسشنامه ی \\\\\\\"هویت ملی\\\\\\\" و بررسی نقش یاد گیری زبان انگلیسی و کتاب های درسی در شکل گیری هویت ملی زبان آموزان در محیط رسمی و غیررسمی یادگیری زبان انگلیسی در ایران |
کارشناسی ارشد |
الهه بذری |
۱۳۹۱/۱۱/۰۱ |
100 |
طراحی و سنجش روایی و پایایی تست توانش ترجمه ای معلم ترجمه |
کارشناسی ارشد |
نسرین اشرفی |
۱۳۹۱/۰۶/۲۸ |
101 |
رابطه هوش های چندگانه در موفقیت ترجمه دانشجویان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم |
کارشناسی ارشد |
سمیرا عباس زاده |
۱۳۹۱/۰۶/۲۸ |
102 |
تهیه و بررسی اعتبار سازه ی پرسشنامه ادراک امپریالیسم زبان انگلیسی، کاربرد آن در میان مدرسان و زبان آموزان و آنالیز کتب درسی زبان انگلیسی بر اساس سازه های آن |
کارشناسی ارشد |
الهام ناجی میدانی |
۱۳۹۱/۰۶/۲۰ |
103 |
بررسی مقابله ای کنش گفتاری تشویق و ترغیب درزبان فارسی و انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
پریسا رسولی |
۱۳۹۰/۰۶/۲۹ |
104 |
بررسی مقابله ای کنش گفتار تشکر کردن در زبان فارسی و انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
سیما زارعی |
۱۳۹۰/۰۶/۲۷ |
105 |
بررسی مقابله ای کنش زبانی پیشنهاد دادن در زبان فارسی و انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
مریم شرف الدینی گاوافشاد |
۱۳۹۰/۰۶/۲۷ |
106 |
بررسی رابطه بین خلاقیت دانشجویان زبان انگلیسی و توانایی پردازش نوشتاری داستان و خاطره به زبان انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
فاطمه جاودان مهر |
۱۳۹۰/۰۴/۰۷ |
107 |
تحلیل استعاری عقایداساتید و دانشجویان آموزش زبان انگلیسی و ادبیات درباره آموزش و یادگیری در موقعیت کنونی وایده آل |
کارشناسی ارشد |
شهرزاد پورعلی |
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ |
108 |
ارتباط میان تفکر انتقادی و ترجمه موفق |
کارشناسی ارشد |
شهرزاد حسامی ارانی |
۱۳۸۹/۰۳/۱۷ |