| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس از دروس پایه ای روانشناسی است. |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با تاریخ،پیشگامان و مکاتب مختلف روانشناسی |
| 3 |
شایستگی های پایه |
گذراندن درس مباحث اساس در روانشناسی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مکاتب مختلف علمی تاثیر گذار در شکل گیری و تحول روانشناسی جدید با رویکردی نقادانه |
| 5 |
روش تدریس |
سخنرانی و استفاده از پاور پوینت |
| 6 |
وظایف دانشجو |
مشارکت فعال در کلاس و ارائه کار پژوهشی |
| 7 |
منبع |
تاریخ روانشناسی نوین . نویسنده شولتز. ترجمه علی اکبر سیف و همکاران |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
امکانات لازم برای پخش و استفاده از پاورپوینت |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
15 نمره امتحان پایان ترم- 3 نمره کار پژوهشی-2 نمره مشارکت فعال در کلاس |