طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره روانشناسی فیزیولوژیک (Physiological Psyhology) به بررسی مباحثی می‌پردازد که در ارتباط با کارکردهای روانی و رفتاری و پیوسته‌های فیزیولوژیکی آنهاست. به عبارتی در این شاخه از روان شناسی ارتباطی که ممکن است بین رفتارها ، صفات و کارکردهای روانی افراد با عوامل فیزیولوژیک بدنی وجود داشته باشد مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
2 هدف کلی بررسی مبانی عصبی و فیزیولوژیک متغییر های روانشناختی و توضیح و تبیین آنها و نیز آشنایی با روشهای پژوهش در حوزه روانشناسی فیزیولوژیک
3 شایستگی های پایه آشنایی کلی با سیستم اعصاب مرکزی و پیرامونی، آشنایی کلی با وضعیت های روانشناختی و مبانی روانشناختی رفتار
4 اهداف یادگیری آشنایی با مبانی فیزیولوژیک و آناتومیک رفتار و متغییر های روانشناختی و نیز تبیین اختلالات روانپزشکی از منظر فیزیولوژیک و عملکرد سیستم اعصاب
5 روش تدریس سخنرانی، ارائه اسلایدهایی شامل عکسهای مربوط به فیزیولوژی و آناتومی سیستم اعصاب مرکزی و پیرامونی، بحث کلاسی و ترغیب دانشجویان به مشارکت در بحث
6 وظایف دانشجو مشارکت و حضور فعال در فرآیند آموزش، همکاری و هم اندیشی در فرآیند آموزش
7 منبع
8 مواد و امکانات آموزشی پاورپوینت، کتاب، مقالات
9 نحوه ارزشیابی حضور و مشارکت فعال در کلاس + امتحانات دوره ای + امتحان پایان ترم
10 فایل Pdf File