| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
باتوجه به بحرانهای اخلاقی درجهان معاصرتبیین کارکردهای علم اخلاق می تواندانگیزهای درخوسازی فردی باشد. |
| 2 |
هدف کلی |
درک ضرورت تخلق به ارزشهای اخلاقی برای فراگیر |
| 3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با معنای لغوی واصطلاحی علم اخلاق -مکاتب اخلاقی -نقد ونظردرمورد این مکاتب |
| 4 |
اهداف یادگیری |
ایجادانگیزه برای نقدفردی وشناخت فضایل ورذایل اخلاقی |
| 5 |
روش تدریس |
توضیح هرکدام ازسرفصلها-استفاده ازکلیپهای مرتبط -ارائه کنفرانس توسط دانشجویان داوطلب-استنادبه کتابهای مرتبط برای برخی عناوین -معرفی مقالات وکتابهای مرتبط-ارائه مباحث تکمیلی برخی موضوعات با پاورپوینت |
| 6 |
وظایف دانشجو |
همفکری درپاسخ به سوالات-تهیه کنفرانس یا خلاصه کتاب- آمادگی برای پاسخ به پرسشهای درس گذشته |
| 7 |
منبع |
آیین زندگی از آقای احمدحسین شریفی |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
تخته - وسایل سمعی -بصری- |
| 9 |
فایل |
Pdf File |
| 10 |
فایل |
Pdf File |
| 11 |
فایل |
Pdf File |
| 12 |
فایل |
Pdf File |
| 13 |
فایل |
Pdf File |
| 14 |
نحوه ارزشیابی |
میان ترم 8
پایان ترم 12 |