1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
باتوجه به بحرانهای اخلاقی درجهان معاصرتبیین کارکردهای علم اخلاق می تواندانگیزهای درخوسازی فردی باشد. |
2 |
هدف کلی |
درک ضرورت تخلق به ارزشهای اخلاقی برای فراگیر |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با معنای لغوی واصطلاحی علم اخلاق -مکاتب اخلاقی -نقد ونظردرمورد این مکاتب |
4 |
اهداف یادگیری |
ایجادانگیزه برای نقدفردی وشناخت فضایل ورذایل اخلاقی |
5 |
روش تدریس |
توضیح هرکدام ازسرفصلها-استفاده ازکلیپهای مرتبط -ارائه کنفرانس توسط دانشجویان داوطلب-استنادبه کتابهای مرتبط برای برخی عناوین -معرفی مقالات وکتابهای مرتبط-ارائه مباحث تکمیلی برخی موضوعات با پاورپوینت |
6 |
وظایف دانشجو |
همفکری درپاسخ به سوالات-تهیه کنفرانس یا خلاصه کتاب- آمادگی برای پاسخ به پرسشهای درس گذشته |
7 |
منبع |
آیین زندگی از آقای احمدحسین شریفی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
تخته - وسایل سمعی -بصری- |
9 |
فایل |
Pdf File |
10 |
فایل |
Pdf File |
11 |
فایل |
Pdf File |
12 |
فایل |
Pdf File |
13 |
فایل |
Pdf File |
14 |
نحوه ارزشیابی |
میان ترم 8
پایان ترم 12 |