طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس ساختار و کارکردهای محیط شهری جز درسهای تخصصی دوره دکتری برنامه ریزی شهری است. و نقش مهمی در اگاهی بخشی به دانشجویان در تحلیلهای فضایی دارد.
2 هدف کلی آشنایی با مفاهیم دیگاهای مدرنیزم . پسامدرنیزم. و ساختارگرایی . پساساختارگرایی و کاکردگرایی
3 شایستگی های پایه تقویت مبانی نظری در دوره دکتری . بالا بردن قدرت تحلیل فضایی
4 اهداف یادگیری شناخت تفاوت مکاتب و نظریه های جغرافیایی و برخوردارشدن از تفکر انتقادی
5 روش تدریس روش تدریس به صورت نظری و مباحث گروهی در سرکلاس و نقد منابع و مقالات و کتب
6 وظایف دانشجو حضور دانشجویان برای هرجلسه در کلاس با امادگی قبلی . انجام تحقیقات و تهیه یک پی پر.شرکت در بحثهای کلاسی .ارایه گزارش تحقیق
7 منبع شیرازی ، محمد رضا ، (1391) نظریه های پسا مدرن ، نشر نی تهران داناله دی پالمر، ساختارگرایی و پساساختارگرایی، مترجم: مهشید کریمایی ، شرکت نشر و پژوهش شیرازه کتاب  استوارت سیم (1394 )، ساختارگرایی و پساساختارگرایی ، بابک محقق ، موسسه تالیف ترجمه و نشر آثار هنری متن ، تهران محمد ضیمران، مراد مهدی نیا  (1393) ، فلسفه هنر ارسطو، فرهنگستان هنر ، تهران مجموعه مقالات جمعی از پژوهشگران خارجی (1396) ، نظریه کارکرد گرایی ، مترجم ، یاسر اسماعیل پور، قم: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، جورج گراهام و جنت لوین، (1394) کارکردگرایی، اسماعیل یاسر پور ، نشر ققنوس پیشگاهی فرد، زهرا و مصیب قره‌بیگی. (۱۳۹۲) ، جغرافیای پساساختارگرا، تهران: نشر زیتون سبز، کیانی ، غلامرضا (1389) ، 10 اصل اثر بخشی استراتژی ، نشر فرا ، تهران
8 مواد و امکانات آموزشی کتاب. مقاله . اینترنت . پاورپوینت. گردش علمی.
9 نحوه ارزشیابی امتحان نهایی پایان ترم. ارایه پی پر