طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این آزمایشگاه به صورت همزمان با درس مهندسی نرم افزار 1، که به عنوان یکی از اولین دروس تخصصی گرایش نرم افزار محسوب می شود، برای دانشجویان ترم چهارم گرایش نرم افزار ارائه میگردد.
2 هدف کلی تمرین و تجربه عملی نکات ارائه شده در درس مهندسی نرم افزار 1 به صورت کاربردی
3 شایستگی های پایه انتظار می رود دانشجویی که این درس را اخذ میکند، از آشنایی کافی با برنامه نویسی شی گرا در قالب یکی از زبان های برنامه نویسی متداول شیءگرا نظیر جاوا یا سی شارپ برخوردار باشد. آشنایی با مفاهیم مربوط به ذخیره سازی اطلاعات نیز کمک کننده خواهد بود.
4 منبع ع. رسولزادگان، مدلسازی نرم افزار به کمک UML با رویکرد RUP، انتشارات علوم رایانه، چاپ اول، 1391. R. S. Pressman, Software Engineering-A Practitioner’s Approach-Required, 7th ed. McGraw Hill, 2009. I. Sommerville, Software Engineering, 9th ed. Addison Wesley, 2011. C. Larman, Applying UML and Patterns: An Introduction to Object-Oriented Analysis and Design and the Unified Process, 2nd ed. Prentice Hall, 2004. G. Booch, J. Rumbaugh, and I. Jacobson, Unified Modeling Language User Guide, The (Addison-Wesley Object Technology Series). Addison-Wesley Professional, 2005. M. Fowler, K. Scott, UML Distilled Second Edition A Brief Guide to the Standard Object Modeling Language, 2nd ed. Addison Wesley, 1999.
5 نحوه ارزشیابی 1
6 نحوه ارزشیابی 1
7 نحوه ارزشیابی 1
8 نحوه ارزشیابی 1
9 نحوه ارزشیابی 1
10 نحوه ارزشیابی 1
11 نحوه ارزشیابی 4
12 نحوه ارزشیابی -
13 نحوه ارزشیابی 1
14 نحوه ارزشیابی 1
15 نحوه ارزشیابی 1
16 نحوه ارزشیابی 1
17 نحوه ارزشیابی 1
18 نحوه ارزشیابی 1
19 نحوه ارزشیابی 1
20 نحوه ارزشیابی 2
21 اهداف یادگیری تمرین و تجربه عملی مفاهیم ندریس شده در درس مهندسی نرم افزار در قالب یک پروژه واقعی و همچنین تمرین کارگروهی
22 روش تدریس تثبیت مفاهیم درس مهندسی نرم افزار 1 و ارائه نکات تکمیلی از طریق نقد و بررسی کارهای انجام شده توسط دانشجویان بر روی پروژه و ارزیابی هر هفته پیشرفت کار آنها
23 وظایف دانشجو ارائه گزارش پیشرفت پروژه به صورت هفتگی
24 مواد و امکانات آموزشی تخته وایت برد + ویدئو پروژکتور + کامپیوتر به تعداد دانشجویان کلاس
25 نحوه ارزشیابی طیق جدول ارزیابی فایل پیوست
26 فایل Pdf File