| 1 |
معارفه درس |
|
| 2 |
مفهوم و ماهیت پارادایم، نظریه و نظریه پردازی در سلسله مراتب معرفت علمی |
|
| 3 |
مفهوم و ماهیت پارادایم، نظریه و نظریه پردازی در سلسله مراتب معرفت علمی |
|
| 4 |
پارادایم های زیربنای تولید دانش مدیریت آموزشی |
|
| 5 |
پارادایم های زیربنای تولید دانش مدیریت آموزشی |
|
| 6 |
پیوند نظریه، تحقیق و عمل مدیریت آموزشی |
|
| 7 |
مفهوم شناسی مدیریت و رهبری آموزشی با نظر به سیر تاریخی آن. |
|
| 8 |
مرور و تحلیل تحولات و رویدادهای علمی مدیریت آموزشی |
|
| 9 |
مرور و تحلیل تحولات و رویدادهای علمی مدیریت آموزشی |
|
| 10 |
پارادایم جدید اصلاحات آموزشی: جهانی سازی، بومی سازی و شخصی سازی |
|
| 11 |
مفهوم شناسی دانش با نظر به رویکردهای مختلف جامعه شناختی، فرهنگی، سیاسی و انتقادی در رشته مدیریت آموزشی |
|
| 12 |
معرفت شناسی رهبری آموزشی |
|
| 13 |
معرفت شناسی رهبری آموزشی |
|
| 14 |
مهم ترین محورهای توسعه دانش در مدیریت آموزشی |
|
| 15 |
عوامل فرهنگی و زمینه ای موثر در تولید دانش مدیریت آموزشی |
|
| 16 |
عوامل فرهنگی و زمینه ای موثر در تولید دانش مدیریت آموزشی |
|
| 17 |
|
|