| 1 |
شناخت محورهای مطالعاتی اصلی مدیریت و رهبری آموزشی |
|
| 2 |
شناخت محورهای مطالعاتی اصلی مدیریت و رهبری آموزشی |
|
| 3 |
تحلیل مسائل و موضوعات روز مورد پژوهش در حیطه مدیریت و رهبری آموزشی |
|
| 4 |
معیارهای انتخاب یک حیطه پژوهشی در مدیریت و رهبری آموزشی |
|
| 5 |
تمرکز بر مسئله پژوهش |
|
| 6 |
تدوین چارچوب محتوایی و روششناختی پژوهش |
|
| 7 |
کاربرد روش مرور نظاممند در مطالعه مبانی نظری و پیشینه پژوهش در حوزه مطالعاتی منتخب |
|
| 8 |
کاربرد روش مرور نظاممند در مطالعه مبانی نظری و پیشینه پژوهش در حوزه مطالعاتی منتخب |
|
| 9 |
ارائه یک سمینار شفاهی |
|
| 10 |
تدوین یک گزارش پژوهش از مطالعه انجام شده |
|
| 11 |
گزارش مرحله ای مرور نظامند ادبیات پژوهش |
|
| 12 |
گزارش مرحله ای مرور نظامند ادبیات پژوهش |
|
| 13 |
گزارش مرحله ای مرور نظامند ادبیات پژوهش |
|
| 14 |
گزارش شفاهی نتایج |
|
| 15 |
ارائه گزارش نهایی |
|
| 16 |
بازخورد جهت اصلاح |
|