| 1 |
منبع |
|
| 2 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 3 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 4 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 5 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 6 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 7 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 9 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 10 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 11 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 12 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 13 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 14 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 15 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 16 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 17 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 18 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 19 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 20 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 21 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 22 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 23 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 24 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 25 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 26 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 27 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 28 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 29 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 30 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 31 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 32 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 33 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 34 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 35 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 36 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 37 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 38 |
مواد و امکانات آموزشی |
Mokhtar S. Bazaraa, hanif D. Sherali and C. M. Shetty |
| 39 |
مواد و امکانات آموزشی |
Mokhtar S. Bazaraa, hanif D. Sherali and C. M. Shetty |
| 40 |
مواد و امکانات آموزشی |
Mokhtar S. Bazaraa, hanif D. Sherali and C. M. Shetty |
| 41 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 42 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 43 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 44 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 45 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 46 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 47 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 48 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 49 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 50 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 51 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 52 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 53 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 54 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 55 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
| 56 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 57 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 58 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 59 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 60 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 61 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 62 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 63 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 64 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 65 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 66 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 67 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 68 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 69 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 70 |
مواد و امکانات آموزشی |
لیبرمن |
| 71 |
نحوه ارزشیابی |
تمرین های تحویلی. کوییز- برنامه های کامپیوتری- امتحان میان ترم و پایان ترم
امتحان میان ترم 6 نمره- پایان ترم 10 نمره و کارهای کلاسی و برنامه کامپیوتری 4 نمره |
| 72 |
فایل |
Pdf File |
| 73 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
یکی از دروس اصلی دوره کار شناسی ریاضیات کاربردها در کهاد ریاضی کاربردی می باشد. |
| 74 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس و در صورت نیاز آزمایشگاه کامپیوتر |
| 75 |
وظایف دانشجو |
حضور مستمر در کلاس و شرکت در سوال و جواب در کلاس. تحویل به موقع تمرینات و تکالیف کلاسی و برنامه های کامپیوتری. |
| 76 |
روش تدریس |
استفاده از ویدیو پروژکتور برای ارایه بخشی از دروس از طریق اسلاید و پاورپوینت و استفاده از تخته سیاه برای تجزیه و تحلیل فرمولهای ریاضی و مثالهای عددی. |
| 77 |
اهداف یادگیری |
دانشجویان پس از گذراندن این درس با با مدلهای مختلف مسایل بهینه سازی و تکنیکهای حل آنهاآشنا می شوند و این مدلها ابزاری خواهد بود برای حل مسایل کاربردی |
| 78 |
شایستگی های پایه |
مسلط به مبانی بهینه سازی و مبانی آنالیز ریاضی و برنامه نویسی |
| 79 |
هدف کلی |
آشنای دانشجویان با مفاهیم بهینه سازی و مدلهای مختلف بهینه سازی و تکنیک هایی برای حل مسایل بهینه سازی است. در این درس مفاهیم بهینه سازی و شرایط لازم و کافی بهینه سازی و به روشهای عددی در حل مسایل بهینه می پردازیم. |