1 |
نحوه ارزشیابی |
تمرین های تحویلی. کوییز- برنامه های کامپیوتری- امتحانات میان ترم و پایان ترم. امتحانات میان ترم و تکالیف کلاسی 10 نمره- پایان ترم 5 نمره و سمینار کلاسی و برنامه کامپیوتری 5 نمره |
2 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس و در صورت نیاز آزمایشگاه کامپیوتر، قلم نوری و لپ تاپ و نرم افزارهای مورد نیاز |
3 |
وظایف دانشجو |
حضور مستمر در کلاس و شرکت در سوال و جواب در کلاس. تحویل به موقع تمرینات و تکالیف کلاسی و برنامه های کامپیوتری. |
4 |
روش تدریس |
استفاده از ویدیو پروژکتور برای ارایه بخشی از دروس از طریق اسلاید و پاورپوینت و استفاده از تخته وایت برد برای تجزیه و تحلیل فرمولهای ریاضی و مثالهای عددی و استفاده از نرم افزار وبینار برای تدریس آنلاین و از سایت vu برای بار گزاری فیلم های موزشی به صورت آفلاین |
5 |
اهداف یادگیری |
دانشجویان پس از گذراندن این درس با مدلهای مختلف مسایل کلان اقتصادی و تکنیکهای حل آنهاآشنا می شوند و این مدلها ابزاری خواهد بود برای حل مشکلات اقتصادی کشور |
6 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
یکی از دروس دوره دکتری رشته کشاورزی است. |
7 |
هدف کلی |
آشنای دانشجویان با مفاهیم و مدلهای مختلف کلان اقتصادی و تکنیک هایی برای حل این مدل ها خواهد بود. در این درس با مدلهای اقتصادی و شرایط لازم و کافی بهینه این مدل ها و به روشهای عددی برای حل این مسایل می پردازیم. |
8 |
شایستگی های پایه |
مسلط به مبانی و مفاهیم و مدلهای اقتصادی و برنامه نویسی |
9 |
منبع |
Desineni Subbamma and Desineni Rama Naidu, Optimal control system, 2002
David RomDavid Romer, ADVANCED MACROECONOMICS, University of California, Berkeley, 2012 |