طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 نحوه ارزشیابی تمرین های تحویلی. کوییز- برنامه های کامپیوتری- امتحانات میان ترم و پایان ترم. امتحانات میان ترم و تکالیف کلاسی 10 نمره- پایان ترم 5 نمره و سمینار کلاسی و برنامه کامپیوتری 5 نمره
2 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس و در صورت نیاز آزمایشگاه کامپیوتر، قلم نوری و لپ تاپ و نرم افزارهای مورد نیاز
3 وظایف دانشجو حضور مستمر در کلاس و شرکت در سوال و جواب در کلاس. تحویل به موقع تمرینات و تکالیف کلاسی و برنامه های کامپیوتری.
4 روش تدریس استفاده از ویدیو پروژکتور برای ارایه بخشی از دروس از طریق اسلاید و پاورپوینت و استفاده از تخته وایت برد برای تجزیه و تحلیل فرمولهای ریاضی و مثالهای عددی و استفاده از نرم افزار وبینار برای تدریس آنلاین و از سایت vu برای بار گزاری فیلم های موزشی به صورت آفلاین
5 اهداف یادگیری دانشجویان پس از گذراندن این درس با مدلهای مختلف مسایل کلان اقتصادی و تکنیکهای حل آنهاآشنا می شوند و این مدلها ابزاری خواهد بود برای حل مشکلات اقتصادی کشور
6 جایگاه درس در برنامه درسی دوره یکی از دروس دوره دکتری رشته کشاورزی است.
7 هدف کلی آشنای دانشجویان با مفاهیم و مدلهای مختلف کلان اقتصادی و تکنیک هایی برای حل این مدل ها خواهد بود. در این درس با مدلهای اقتصادی و شرایط لازم و کافی بهینه این مدل ها و به روشهای عددی برای حل این مسایل می پردازیم.
8 شایستگی های پایه مسلط به مبانی و مفاهیم و مدلهای اقتصادی و برنامه نویسی
9 منبع Desineni Subbamma and Desineni Rama Naidu, Optimal control system, 2002 David RomDavid Romer, ADVANCED MACROECONOMICS, University of California, Berkeley, 2012