طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره یکی از دروس دوره کار شناسی ارشد ریاضی کاربردی در گرایش های کنترل ریاضی-بهینه سازی و ریاضیات زیستی است.
2 هدف کلی آشنای دانشجویان با مفاهیم بهینه سازی و شبکه های عصبی و سیستم های دینامیکی است. در این درس مفاهیم بهینه سازی و شرایط لازم و کافی بهینه سازی و آشنای با شبکه عصبی معروف و بحث وجود جواب سیستم های دینامیکی به ارایه شبکه های عصبی جدید برای حل مسایل بهینه سازی می پردازیم.
3 شایستگی های پایه مسلط به مبانی بهینه سازی- سیستم های دینامیکی و مبانی آنالیز ریاضی و برنامه نویسی
4 اهداف یادگیری دانشجویان پس از گذراندن این درس با مدلهای مختلف شبکه های عصبی آشنا می شوند و این مدلها ابزاری خواهد بود برای حل مسایل کاربردی
5 روش تدریس استفاده از ویدیو پروژکتور برای ارایه بخشی از دروس از طریق اسلاید و پاورپوینت و استفاده از تخته سیاه برای تجزیه و تحلیل فرمولهای ریاضی و مثالهای عددی.
6 وظایف دانشجو حضور مستمر در کلاس و شرکت در سوال و جواب در کلاس. تحویل به موقع تمرینات و تکالیف کلاسی و برنامه های کامپیوتری و اریه یک سمینار در کلاس. البته ارایه سمینار در کلاس توسط دانشجو در بازه امتحانی خواهد بود.
7 منبع
8 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس و در صورت نیاز آزمایشگاه کامپیوتر
9 نحوه ارزشیابی تمرین های تحویلی. کوییز- برنامه های کامپیوتری- امتحان میان ترم اول و دوم و پایان ترم امتحان میان ترم 11 نمره- پایان ترم 6 نمره و کارهای کلاسی و سمینار 3 نمره