1 |
هدف کلی |
آشنایی با مدلهای آموزشی کودک عقب مانده ذهنی |
2 |
شایستگی های پایه |
آموزش و پرورش عقب ماندگان ذهنی - 1 |
3 |
اهداف یادگیری |
شناسایی و تشخیص شکایت اصلی آموزشی آشنایی با مدلهای آموزشی |
4 |
روش تدریس |
استفاده از منبع درسی ارایه دانشجویان راجع به کودک انتخابی ا |
5 |
وظایف دانشجو |
انتخاب کودک عقب مانده توسط هر دانشجو و مراجعه در طول ترم به مدرسه جهت کار با کودک ارتباط با خانواده ارتباط با معلم |
6 |
منبع |
کتاب آموزش کودکان استثنایی کتاب مهارتهای ادراکی و حرکتی ورنر و رینی |
7 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب اسلاید ارایه داشجویان |
8 |
نحوه ارزشیابی |
ارایه تکلیف در کلاس و ارزیابی به همراه دیگر دانشجویان آزمون میان ترم آزمون پایان ترم |
9 |
فایل |
Pdf File |