| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
الزامی |
| 2 |
هدف کلی |
اختلال یادگیری
اختلالاتی DSM- 5اصطلاح عمومی است که در
را شرح می دهد که خصیصه آنها ایجاد مشکلاتی در
پیشرفت تحصیلی یا کارکرد روزمره است. اختلالات
یادگیری شامل اختلال خواندن، اختلال ریاضی و
اختلال در بیان نوشتاری است |
| 3 |
شایستگی های پایه |
روانشناسی عمومی
کودکان استثنایی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
تعریف اختلال یادگیری
تشخیص صحیح اختلال یادگیری
آشنایی با ابزار تشخیص درست
طبقه بندی اختلال یادگیری
رویکردهای نوین درمانی |
| 5 |
روش تدریس |
ارایه و طرح مسایل موجود در کلاس
تهیه مقالات معتبر در زمینه توانبخشی کودکان با اختلالا یادگیری |
| 6 |
وظایف دانشجو |
دسترسی به منابع اطلاعاتی دقیق و تهیه برنامه توانبخشی برای هر اختلال |
| 7 |
منبع |
ناتوانی یادگیری خانم دکتر عصمت دانشکتاب اختلال یادگیری هالاهان و کافمن ترجمه دکتر علیزاده و همکاران و مقالات مرتبط در این زمینه |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
مقالات جدید و معتبر
کتاب
اسلاید
کار عملی آزمون |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
کارعملی دانشجو
ازمون پایان ترم |
| 10 |
فایل |
Pdf File |