1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اختیاری |
2 |
هدف کلی |
این واحد درسی در ارتباط با دانشآموزان ابتدایی و متوسطه بر شیوههای بهبود رشد اجتماعی،هیجانی و شناختی کودکان تمرکز دارد |
3 |
شایستگی های پایه |
روانشناسی عمومی
روانشناسی یادگیری
روانشناسی اجتماعی |
4 |
اهداف یادگیری |
•
شیوههای بروز یافتن ضعفهای موجود در کنشهای اجرایی و نقش آن در ضعف مهارتهای اجتماعی در مدرسه |
5 |
روش تدریس |
تدریس مشارکتی
ارایه کلاسی |
6 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع
ارایه کلاسی |
7 |
منبع |
روانشناسی مدرسه نظریه یادگیری اجتماعی و ساخت گرایی) انتشارات رشد
Dawson, & Guare,(2018). Executive skills in children and adolescents: A practical guide to assessment and intervention. New York, USA: Guilford Publications. |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب
مقالات
اسلاید |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی پایانی
ارزشیابی کلاسی |
10 |
فایل |
Pdf File |