| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تخصصی |
| 2 |
هدف کلی |
آموزش انواع آزمونهای تشخیصی در حوزه کودکان با نیازهای ویژه
انجام و تفسیر آزمونها
نحوه گزارش نتایج آزمونها |
| 3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با کودکان با نیازهای ویژه
مشکلات کودکان در ارزیابی های تشخیصی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
شناخت آزمونها
انجام آزمونهای تشخیصی
تفسیر آزمونها |
| 5 |
روش تدریس |
این درس کاملا عملی است.
ابزار در پلی کلینیک و هماهنگی با دانشجویان جهت حضور در پلی کلینیک
درخواسا انجام آزمون و نحوه نمره گذاری و تفسیر زیر نظر استاد |
| 6 |
وظایف دانشجو |
انجام تستها
گزارش
ارایه برنامه تمرین |
| 7 |
منبع |
آزمونهای روانی دکتر هادی بهرامی
آزمونهای روانی شناختیارزیابی اختلالات روانی حرکتی |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
آزمونهی شناختی، حرکتی، تکلمی |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
بررسی کامل یک مراجع و ارایه نتایج تست
ارایه بسته آموزشی برای دانش آموز |
| 10 |
فایل |
Pdf File |