| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اصلی |
| 2 |
هدف کلی |
روان شناسی رشد • نظریه های رشد • رشد پیش از تولد • رشد نوزادی • رشد نوباوگی و نوپایی • رشد در اوایل کودکی • رشد در اواسط کودکی • روان شناسی تولد و زایمان • نظریه ها و روش های تحقیق در روان شناسی رشد |
| 3 |
شایستگی های پایه |
روانشناسی عمومی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
بتواند در مورد فرایند رشد همه جانبه کودک نظر بدهد و راهنمایی کند و بررسی آسیب شناسی فرایند رشد شناختی، روانی و اجتماعی |
| 5 |
روش تدریس |
ارایه و معرفی منابع
اسلاید
مقالات مرتبط
ارایه کلاسی دانشجویان |
| 6 |
وظایف دانشجو |
بررسی مقالات در زمینه روانشناسی رشد و ارایه در کلاس
مشارکت هر جلسه |
| 7 |
منبع |
کتاب روان شناسی رشد (از لقاح تا کودکی) - جلد اول
کتاب نظریه های رشد (مفاهیم و کاربردها) ویلیام کرین
کتاب روانشناسی رشد و تحول انسان پاپالیا
کتاب روانشناسی رشد کودک احدی و بنی جمالی |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب
مقالات
اسلاید |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
اریابی در کلاس بر اساس فعالیت کلاسی
ارایه کلاسی
امتحان پایان ترم |