1 |
روانشناسی شناختی در موقعیت کلاس را می توان در چهار مرحله اساسی انجام داد. |
|
2 |
اولین قدم برای به کارگیری روانشناسی شناختی، اطمینان از حضور اولیه معلمان است |
|
3 |
گام دوم ترویج و تسریع فرآیند یادگیری است |
|
4 |
دیدگاه های حوزه روانشناسی شناختی که در رشته اختلالات یادگیری تاثیر داشته است |
|
5 |
سه برنامه ی متفاوت آموزشی از دیدگاه پردازش روانشناختی منتج می شود: |
|
6 |
مفاهیم پایه ذهن و مغزلوب آهیانه ای (Parietal Lobe): |
|
7 |
روشهای پژوهش در علوم اعصاب شناختی بخش ( روشهای نگاشت مغز) |
|
8 |
نظام چند مخزنی حافظه جریان |
|