فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۳۶

اثربخشی بسته ی آموزشی تحول شیرخوارگی مبتنی بر نظریه تفاوت های فردی مبتنی بر ارتباط بر تحول هیجانی کارکردی کودکان و خودتنظیمی هیجانی مادران

محدثه ایزدی یزدان ابادی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۰۷/۰۹

بررسی اثربخشی پروتکل آموزش دقت بر سطوح کارآمدی دقت و بهبود نمره املا در دانش‌آموزان با اختلال نوشتن

حسین مالکی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۰۶/۲۸

اثربخشی آموزش ایماگو درمانی بر بهبود تاب آوری و افزایش امید به زندگی مادران کودکان معلول جسمی - حرکتی

سیدمحمدرضا موسوی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

تعامل عادات خواب و سبک‌های فرزند پروری مادران با تنظیم هیجان و رفتارهای کلیشه‌ای کودکان دارای اختلال طیف اتیسم

آمنه اخلاصی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۰۶/۲۵

اثربخشی آموزش ذهنی سازی مادران بر بهبود رابطه مادر-کودک و کاهش نشانگان اختلال بیش فعالی/نقص توجه در فرزندان

مرضیه شرفی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۰۴/۰۴

وضعیت ذهنی سازی نوجوانان فاقد سرپرست موثر تحت مراقبت سازمان بهزیستی؛ تدوین، اعتبار یابی و اثربخشی پروتکل مداخله مبتنی بر رویکرد ذهنی سازی ویژه تیم مراقبت خانه-ها

مجید جهانیان
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۳/۰۳/۰۷

واکاوی پیمان شکنی افشا شده مردان میانسال ایرانی با رویکرد داده بنیاد: طراحی سنجه احتمال پیمان شکنی زناشویی و تعیین اثربخشی زوج درمانی بین سیستمی بر روابط عاطفی، رفتار تکانشی و احتمال پیمان شکنی مردان

فاطمه باقری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۳/۰۲/۰۲

اثربخشی برنامه ادراکی - حرکتی بر بهبود توجه دیداری و شنیداری دانش‌آموزان با اختلال بیش‌فعالی/نقص توجه

علی نجفیان
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر بهبود آگاهی واج شناسی درک مطلب و کارکرداجرایی دانشآموزان با اختلال خواندن

حانیه السادات حسینی قوام اباد
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۱/۰۲

رابطه میان سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده و علاقه اجتماعی دانش‌آموزان: نقش واسطه ای کارکردهای اجرایی

ملیحه حسینی مایان علیا
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۰/۱۹

بررسی اثربخشی قصه‌گویی بر علاقۀ اجتماعی دانش‌آموزان دختر و پسر(7-9) سال

فریباسادات پنج تنی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

پیش بینی خواندن و درک مطلب از طریق کارکردهای اجرایی (حافظه کاری، انعطاف پذیری شناختی، بازداری پاسخ) در دانشجویان بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد

ریاض لفته دحام
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۱۸

بررسی نقش میانجی گری خودکارآمدی در رابطه بین هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی در آموزش غیرحضوری دانشجویان علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

نورالهدی جلال عبدالامیر الساعدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۱۷

رابطه سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده با پایبندی به تعالیم دینی: نقش میانجی سبک‌های هویت در نوجوانان دختر

مریم خوش چهره
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۱۷

نقش میانجی‌گری احساس انسجام روانی در رابطه ی ویژگی های شخصیتی با درگیری شغلی معلمان مقطع ابتدایی شهر مشهد

فاطمه صادق تبریزی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۹

بررسی جنبه حرکتی مشکلات ترسیمی و نوشتاری در کودکان پیش دبستانی: تدوین سیاهه حرکتی-شناختی

میترا آریایی منش
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۷

اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر نقشه ذهنی در بهبود عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان

زهرا حاج زاده غلامی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۶

اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر امید تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول

حمیده خزاعی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۱۹

بررسی پیشرفت یادگیری زبان فارسی براساس حافظه کاری، بازداری پاسخ ، انعطاف پذیری شناختی، سن و جنسیت در دانشجویان بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد

علی عبدالرزاق جبار الخاتم
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۱۸

مقایسه کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجانی در بین کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه باکودکان کم توان ذهنی و کودکان عادی

مرتضی ستار عبد الکنانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۰۴

رابطه کارکردهای اجرایی با اضطراب یادگیری زبان دوم با متغیر میانجی هوش هیجانی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد

واثق خیون عبداللطیف السعد
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۶/۳۱

تعامل سبک های دلبستگی و کارکردهای اجرایی در پیش بینی سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر پایه ششم

فروغ سادات حجتی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۶/۳۱

مقایسه راهبردهای انگیزشی- یادگیری دانشجویان بین‏المللی و ایرانی

محمد حسین محمد
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۶/۲۰

مقایسه فرسودگی و خود ناتوان‌سازی تحصیلی در آموزش مجازی دانشجویان ایرانی و بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد

جعفر علی حسین الناشی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۵/۱۷

بررسی رابطه بین کارکردهای اجرایی با خود ناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه اول ناحیه 7 شهر مشهد

الهام قویدل
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۲۶

آزمون مدل رابطه‌ی سبک‌های فرزند پروری والدین با اضطراب امتحان دانش آموزان: نقش واسطه‌ای خودتنظیمی هیجانی

سمانه عقیلی عطار
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۱۸

پیش بینی امید تحصیلی بر اساس حمایت عاطفی معلم با توجه به نقش واسطه ای خود ارزشمندی در دانش آموزان دختر مقطع اول متوسطه400-99 شهر مشهد

فرحناز خدایاری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۰/۲۱

مقایسه نیمرخ حرکتی و کارکردهای اجرایی دانش آموزان دارای نشانگان اختلال ریاضی و دانش آموزان عادی دوره ابتدایی

سیدمحمدمهدی مظفری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۷/۰۲

بررسی نقش سبک های فرزندپروری در کارکردهای اجرایی کودکان پیش دبستانی شهر مشهد

ریحانه کزلان طوسی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۲/۱۷

بررسی اثربخشی آموزش مادران با رویکرد آدلر –درایکورس بر فرزندپروری مادران دانش آموزان مقطع ابتدایی

ساجده سابقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۲۸

بررسی رابطه کارکرهای اجرایی با اختلالات درون نمود دانش آموزان دختر مقطع متوسطه

راحله رضائیان معتقد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۰

اثربخشی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر حافظه کاری، انعطاف پذیری شناختی، بازداری پاسخ و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان نارساخوان

سمیه زارع نژاد محمدآبادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۴/۲۳

اثربخشی آموزش مهارت‌های ادراکی- حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی

ملیحه قاسمی طوس
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۳/۲۰

اثربخشی آموزش فعال سازی رفتاری کوتاه مدت بر کاهش اضطراب امتحان و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهر مشهد

مریم حسن زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۱۳

مقایسه رابطه کارکردهای اجرایی ونظریه ذهن بین دانش آموزان ناشنوا ونابینا

فاطمه حسین پورمطلق
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۲/۲۶

مقایسه انواع مشکلات توجه در دانش آموزان پسر مبتلا به اختلال خواندن و اختلال ریاضی با دانش آموزان عادی دوره ابتدایی شهر مشهد

مریم شخصی خازنی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۴/۱۸