| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
مربوط به دروس علوم پایه |
| 2 |
هدف کلی |
به دست آوردن دانش مربوط به تکامل ارگان های بدن |
| 3 |
شایستگی های پایه |
زیست شناسی بدن و ارگان ها |
| 4 |
اهداف یادگیری |
یادگیری تکامل اندام ها |
| 5 |
اهداف یادگیری |
چگونگی تشکیل بخش های مختلف دستگاه گوارش |
| 6 |
اهداف یادگیری |
چگونگی تشکیل بخش های مختلف دستگاه تنفس |
| 7 |
اهداف یادگیری |
پگونگی تشکیل قلب و عروق |
| 8 |
اهداف یادگیری |
چگ.نگی تشکیل بخش های مختلف دستگاه عصبی |
| 9 |
اهداف یادگیری |
چگونگی تشکیل بخش های مختلف دستگاه ادراری |
| 10 |
اهداف یادگیری |
چگونگی تشکیل بخش های مختلف دستگاه تولید مثل نر و ماده |
| 11 |
اهداف یادگیری |
چگونگی تشکیل و تکامل ناحیه سر |
| 12 |
اهداف یادگیری |
چگونگی تشکیل دست و پا |
| 13 |
روش تدریس |
به صورت تشریحی و نظری |
| 14 |
روش تدریس |
به صورت تشریحی و نظری |
| 15 |
روش تدریس |
به صورت تشریحی و نظری |
| 16 |
روش تدریس |
به صورت تشریحی و نظری |
| 17 |
روش تدریس |
به صورت تشریحی و نظری |
| 18 |
روش تدریس |
به صورت تشریحی و نظری |
| 19 |
روش تدریس |
به صورت تشریحی و نظری |
| 20 |
روش تدریس |
به صورت تشریحی و نظری |
| 21 |
روش تدریس |
به صورت تشریحی و نظری |
| 22 |
وظایف دانشجو |
به دست آوردن دانش مربوط به تکامل اندام ها |
| 23 |
وظایف دانشجو |
به دست آوردن دانش مربوط تکامل بخش های مختلف دستگاه گوارش |
| 24 |
وظایف دانشجو |
به دست آوردن دانش مربوط دستگاه تنفس |
| 25 |
وظایف دانشجو |
به دست آوردن دانش مربوط قلب و عروق اصلی |
| 26 |
وظایف دانشجو |
به دست آوردن دانش مربوط تکامل دستگاه عصبی |
| 27 |
وظایف دانشجو |
به دست آوردن دانش مربوط به دستگاه ادراری |
| 28 |
وظایف دانشجو |
به دست آوردن دانش مربوط به تکامل دستگاه تولید مثل نر و ماده |
| 29 |
وظایف دانشجو |
به دست آوردن دانش مربوط به تکامل سر |
| 30 |
وظایف دانشجو |
به دست آوردن دانش مربوط به تکامل اندام ها |
| 31 |
منبع |
مباحث مطرح شده در کلاس |
| 32 |
منبع |
مباحث مطرح شده در کلاس |
| 33 |
منبع |
مباحث مطرح شده در کلاس |
| 34 |
منبع |
مباحث مطرح شده در کلاس |
| 35 |
منبع |
مباحث مطرح شده در کلاس |
| 36 |
منبع |
مباحث مطرح شده در کلاس |
| 37 |
منبع |
مباحث مطرح شده در کلاس |
| 38 |
منبع |
مباحث مطرح شده در کلاس |
| 39 |
منبع |
مباحث مطرح شده در کلاس |
| 40 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از تصاویر، فیلم های آموزشی و پاورپوینت |
| 41 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از تصاویر، فیلم های آموزشی و پاورپوینت |
| 42 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از تصاویر، فیلم های آموزشی و پاورپوینت |
| 43 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از تصاویر، فیلم های آموزشی و پاورپوینت |
| 44 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از تصاویر، فیلم های آموزشی و پاورپوینت |
| 45 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از تصاویر، فیلم های آموزشی و پاورپوینت |
| 46 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از تصاویر، فیلم های آموزشی و پاورپوینت |
| 47 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از تصاویر، فیلم های آموزشی و پاورپوینت |
| 48 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از تصاویر، فیلم های آموزشی و پاورپوینت |
| 49 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون کتبی |
| 50 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون کتبی |
| 51 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون کتبی |
| 52 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون کتبی |
| 53 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون کتبی |
| 54 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون کتبی |
| 55 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون کتبی |
| 56 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون کتبی |
| 57 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون کتبی |
| 58 |
فایل |
Pdf File |