| 1 |
فایل |
Pdf File |
| 2 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس اختصاصی دوره کارشناسی ارشد |
| 3 |
هدف کلی |
آشنایی با بافت شناسی دستگاه گوارش |
| 4 |
شایستگی های پایه |
آناتومی دستگاه گوارش در حیوانات |
| 5 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ساختار بافتی دستگاه گوارش در حیوانات |
| 6 |
اهداف یادگیری |
اشنایی با ساختار بافتی لب، کام، گونه ها و زبان و غدد بزاقی |
| 7 |
اهداف یادگیری |
مطالعه میکروسکوپی لب و زبان |
| 8 |
اهداف یادگیری |
مطالعه میکروسکوپی غدد بزاقی و مری |
| 9 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ساختار بافتی مری و معده در حیوانات مختلف |
| 10 |
اهداف یادگیری |
مطالعه میکروسکوپی بخش های مختلف معده سگ |
| 11 |
اهداف یادگیری |
مطالعه میکروسکوپی بخش های مختلف معده نشخوارکنندگان و پرندگان |
| 12 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ساختار بافتی روده ها، کبد و پانکراس |
| 13 |
اهداف یادگیری |
مطالعه میکروسکوپی روده ها |
| 14 |
اهداف یادگیری |
مطالعه میکروسکوپی کبد و پانکراس |
| 15 |
روش تدریس |
به صورت تئوری و همچنین مطالعه میکروسکوپی مقاطع بافتی |
| 16 |
روش تدریس |
آموزش نظری بخش های مختلف حفره دهان |
| 17 |
روش تدریس |
آموزش میکروسکوپی بخش های لب و زبان |
| 18 |
روش تدریس |
آموزش میکروسکوپی غدد بزاقی و مری |
| 19 |
روش تدریس |
آموزش نظری و عملی ساختار بافتی مری و معده ها در حیوانات مختلف |
| 20 |
روش تدریس |
آموزش میکروسکوپی بخش های مختلف معده سگ |
| 21 |
روش تدریس |
آموزش میکروسکوپی بخش های مختلف معده نشخوارکنندگان و پرندگان |
| 22 |
روش تدریس |
آموزش نظری ساختار بافتی روده ها، کبد و پانکراس در حیوانات مختلف |
| 23 |
روش تدریس |
آموزش میکروسکوپی بخش های مختلف روده |
| 24 |
روش تدریس |
آموزش میکروسکوپی کبد و پانکراس |
| 25 |
وظایف دانشجو |
یاد گیری تئوری و تشخیص بخش های مختلف دستگاه گوارش در حیوانات مختلف |
| 26 |
وظایف دانشجو |
یادگیری لب و نواحی مختلف آن،زبان و انواع پرزهای زبان،انواع غدد بزاقی و تفاوت در حیوانات |
| 27 |
وظایف دانشجو |
یادگیری ساختار میکروسکوپی لب و نواحی مختلف آن،زبان و انواع پرزهای زبان،ا و تفاوت در حیوانات |
| 28 |
وظایف دانشجو |
یادگیری ساختار میکروسکوپی غدد بزاقی و مری وتفاوت در حیوانات |
| 29 |
وظایف دانشجو |
یادگیری ساختار مری و بخش های مختلف آن و تفاوت در حیوانات، ساختار معده ونواحی آن و مقایسه معده حیوانات |
| 30 |
وظایف دانشجو |
یادگیری ساختار میکروسکوپی بخش های مختلف معده سک |
| 31 |
وظایف دانشجو |
یادگیری ساختار میکروسکوپی بخش های مختلف معده نشخوارکنندگان و پرندگان |
| 32 |
وظایف دانشجو |
یاد گیری ساختار بافتی روده هاو بخشهای مختلف آن، کبد و پانکراس |
| 33 |
وظایف دانشجو |
یادگیری ساختار میکروسکوپی روده ها |
| 34 |
وظایف دانشجو |
یادگیری ساختار میکروسکوپی کبد و پانکراس |
| 35 |
منبع |
بافت شناسی و اطلس رنگی دامپزشکی ترجمه مریم رضاییان |
| 36 |
منبع |
فصل دستگاه گوارش |
| 37 |
منبع |
فصل دستگاه گوارش |
| 38 |
منبع |
فصل دستگاه گوارش |
| 39 |
منبع |
فصل دستگاه گوارش |
| 40 |
منبع |
فصل دستگاه گوارش |
| 41 |
منبع |
فصل دستگاه گوارش |
| 42 |
منبع |
فصل دستگاه گوارش |
| 43 |
منبع |
فصل دستگاه گوارش |
| 44 |
منبع |
فصل دستگاه گوارش |
| 45 |
مواد و امکانات آموزشی |
بخش نطری با پاورپوئنت و بخش عملی با آموزش مقاطع میکروسکوپی |
| 46 |
مواد و امکانات آموزشی |
بخش نطری با پاورپوئنت |
| 47 |
مواد و امکانات آموزشی |
بخش عملی با آموزش مقاطع میکروسکوپی |
| 48 |
مواد و امکانات آموزشی |
بخش عملی با آموزش مقاطع میکروسکوپی |
| 49 |
مواد و امکانات آموزشی |
بخش نطری با پاورپوئنت |
| 50 |
مواد و امکانات آموزشی |
بخش عملی با آموزش مقاطع میکروسکوپی |
| 51 |
مواد و امکانات آموزشی |
بخش عملی با آموزش مقاطع میکروسکوپی |
| 52 |
مواد و امکانات آموزشی |
بخش نطری با پاورپوئنت |
| 53 |
مواد و امکانات آموزشی |
بخش عملی با آموزش مقاطع میکروسکوپی |
| 54 |
مواد و امکانات آموزشی |
بخش عملی با آموزش مقاطع میکروسکوپی |
| 55 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان تئوری و عملیات از مقاطع میکروسکوپی |
| 56 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان تئوری |
| 57 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان عملیات از مقاطع میکروسکوپی |
| 58 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان عملیات از مقاطع میکروسکوپی |
| 59 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان تئوری |
| 60 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان عملیات از مقاطع میکروسکوپی |
| 61 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان عملیات از مقاطع میکروسکوپی |
| 62 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان تئوری |
| 63 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان عملیات از مقاطع میکروسکوپی |
| 64 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان عملیات از مقاطع میکروسکوپی |