1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
از دانش های ضروری در رشته مدرسی معارف اسلامی گرایش منابع اسلامی آشنایی دانشجویان به شبهات قرآنی و روش پاسخ گویی به آن است |
2 |
هدف کلی |
شناخت اقسام شبهات قرآنی و شیوه پاسخ به آنها |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با ادبیات و معارف قرآنی |
4 |
اهداف یادگیری |
تبارشناسی شبهات در عرصه مباحث تفسیری و علوم قرآن
ارایه پاسخ متقن و منطقی شبهات با بیانی شیوا و قابل فهم |
5 |
روش تدریس |
ارایه مباحث مبتنی بر آخرین شبهات مطرح شده با محوریت کتب و مقالات به روز و گفتگو و تعامل با دانشجویان |
6 |
وظایف دانشجو |
مراجعه به کتب و مقالات مرتبط و همچنین فضاهای مجازی و مطالعه دقیق و طرح آن در کلاس
نگارش مقاله علمی پژوهشی مرتبط با شبهات قرآنی |
7 |
منبع |
کتب و مقالات تدوین شده در زمینه شبهات |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از پاورپوینت و تمامی امکانات آموزشی |
9 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان پایان ترم 15 نمره
ارایه کلاسی و نگارش مقاله علمی پژوهشی 5 نمره |