طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره تخصصی
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با مبانی پویایی شناسی جمعیت آبزیان و نیز روشهای ارزیابی و تخمین جمعیت آبزیان
3 اهداف یادگیری آشنا نمودن دانشجویان با مبانی پویایی شناسی جمعیت تبیین منابع آبزی و تعریف ذخیره آشنایی با تعاریف مرتبط با ارزیابی ذخایر بررسی مدلهای مهم ارزیابی ذخایر مدیریت صیادی
4 روش تدریس آموزش حضوری آموزش بر خط از طریق وبینار بارگذاری مطالب در سامانه vu
5 وظایف دانشجو مشارکت فعال در مباحث مربوطه آمادگی یافتن جهت آزمونک، آزمون میانترم و پایان ترم انجام تحقیق کلاسی
6 منبع 1-پارسامنش، ا.، 1379. اصول ارزیابی ذخایر آبزیان. موسسه تحقیقات شیلات ایران 2-هاشمی، س.، 1399. ارزیابی ذخایر آبزیان و صیادی پایدار. موسسه تحقیقات شیلات ایران 3- جوانشیر، ا.، 1395. ارزیابی ذخایر و پویایی شناسی جمعیت. پژوهش اخوت 4- کیمرام، ف.، وهاب زاده، آ.، 1395. پویایی جمعیت آبزیان. موسسه تحقیقات شیلات ایران
7 مواد و امکانات آموزشی فایل صوتی فایل پاورپوینت فایل وورد آموزش بر خط
8 نحوه ارزشیابی آزمون میان ترم آزمون پایان ترم تحقیق کلاسی
9 شایستگی های پایه ندارد
10 فایل Pdf File