1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تخصصی |
2 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با مبانی پویایی شناسی جمعیت آبزیان و نیز روشهای ارزیابی و تخمین جمعیت آبزیان |
3 |
اهداف یادگیری |
آشنا نمودن دانشجویان با مبانی پویایی شناسی جمعیت
تبیین منابع آبزی و تعریف ذخیره
آشنایی با تعاریف مرتبط با ارزیابی ذخایر
بررسی مدلهای مهم ارزیابی ذخایر
مدیریت صیادی |
4 |
روش تدریس |
آموزش حضوری
آموزش بر خط از طریق وبینار
بارگذاری مطالب در سامانه vu |
5 |
وظایف دانشجو |
مشارکت فعال در مباحث مربوطه
آمادگی یافتن جهت آزمونک، آزمون میانترم و پایان ترم
انجام تحقیق کلاسی |
6 |
منبع |
1-پارسامنش، ا.، 1379. اصول ارزیابی ذخایر آبزیان. موسسه تحقیقات شیلات ایران
2-هاشمی، س.، 1399. ارزیابی ذخایر آبزیان و صیادی پایدار. موسسه تحقیقات شیلات ایران
3- جوانشیر، ا.، 1395. ارزیابی ذخایر و پویایی شناسی جمعیت. پژوهش اخوت
4- کیمرام، ف.، وهاب زاده، آ.، 1395. پویایی جمعیت آبزیان. موسسه تحقیقات شیلات ایران |
7 |
مواد و امکانات آموزشی |
فایل صوتی
فایل پاورپوینت
فایل وورد
آموزش بر خط |
8 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون میان ترم
آزمون پایان ترم
تحقیق کلاسی |
9 |
شایستگی های پایه |
ندارد |
10 |
فایل |
Pdf File |