طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس 2 واحدی تخصصی یک واحد نظری و یک واحد عملی
2 هدف کلی آشنایی با خواندنی‌های کودکان و نوجوانان و شیوه ارائه خدمات به این گروه‌های سنی
3 شایستگی های پایه مفاهیم و اهداف کلی منابع خواندنی برای کودکان و نوجوانان را تشخیص دهد.  با سیر تحول این منابع در ایران و جهان آشنا شود.  مالکهای ارزیابی منابع م العاتی کودک و نوجوان را موردتوجه قرار دهد.  با شیوههای ترویج خواندن از کودکی و ارائه خدمات کتابخانهای توسط کتابداران آشنا شود.
4 منبع منابع اصلی 1 .قزل ایاغ، ثریا )1337 .)ادبیات کودکان و نوجوانان و ترویج خواندن )مواد و خادمات کتابخاناه بارای کودکاان و نوجواناان(. تهران: سازمان م العه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها )سمت(. 2 .حجازی، بنفشه )1331 .)ادبیات کودکان و نوجوانان )ویژگیها و جنبه ها(. تهران: روشنگران و م العات زنان. 2 .سیدعلوی، سیدمحمد؛ مقصودی، آرزو )1332 .)درآمدی بر طراحی و اداره کتابخانههای کودکان و نوجوانان. تهران: دانشاگاه آزاد اسالمی واحد علوم و تحقیقات.
5 مواد و امکانات آموزشی رایانه، ویدئو پروژکتور، وایت برد، نرمافزارهای آفیس
6 نحوه ارزشیابی ارزشیابی مستمر میانترم آزمون نهایی
7 فایل Pdf File