1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس 2 واحدی تخصصی یک واحد نظری و یک واحد عملی |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با خواندنیهای کودکان و نوجوانان و شیوه ارائه خدمات به این گروههای سنی |
3 |
شایستگی های پایه |
مفاهیم و اهداف کلی منابع خواندنی برای کودکان و نوجوانان را تشخیص دهد.
با سیر تحول این منابع در ایران و جهان آشنا شود.
مالکهای ارزیابی منابع م العاتی کودک و نوجوان را موردتوجه قرار دهد.
با شیوههای ترویج خواندن از کودکی و ارائه خدمات کتابخانهای توسط کتابداران آشنا شود. |
4 |
منبع |
منابع اصلی
1 .قزل ایاغ، ثریا )1337 .)ادبیات کودکان و نوجوانان و ترویج خواندن )مواد و خادمات کتابخاناه بارای کودکاان و نوجواناان(.
تهران: سازمان م العه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها )سمت(.
2 .حجازی، بنفشه )1331 .)ادبیات کودکان و نوجوانان )ویژگیها و جنبه ها(. تهران: روشنگران و م العات زنان.
2 .سیدعلوی، سیدمحمد؛ مقصودی، آرزو )1332 .)درآمدی بر طراحی و اداره کتابخانههای کودکان و نوجوانان. تهران: دانشاگاه
آزاد اسالمی واحد علوم و تحقیقات. |
5 |
مواد و امکانات آموزشی |
رایانه، ویدئو پروژکتور، وایت برد، نرمافزارهای آفیس |
6 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی مستمر میانترم آزمون نهایی |
7 |
فایل |
Pdf File |