1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اختیاری |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با انواع گونه های پرورشی آبزیان، آشنایی با انواع سیستم های آبزی پروری و معرفی روشهای پرورش مهمترین گونه های پرورشی در ایران. |
3 |
شایستگی های پایه |
- |
4 |
اهداف یادگیری |
آشناسایی با انواع آبزیان پرورشی و سیستم های تولیدی، آمادگی برای ورود به بازار کار در صنعت تکثیر و پرورش آبزیان. |
5 |
روش تدریس |
ارائه مطالب طبق سر فصل با استفاده اسلایدهای پاورپوینت، رفع اشکال، برگزاری آزمونک، پرسش و پاسخ شفاهی و ارائه سمینار توسط دانشجویان، پاسخ به سوالات دانشجویان و رفع اشکال در گروههای اجتماعی مجازی، ارائه سمینار کلاسی توسط دانشجو و سپس بحث و تبادل نظر. |
6 |
وظایف دانشجو |
1- حضور منظم در کلاس .
2-مشکارکت دانشجو در بحث و تبادل نظر با سایر دانشجویان و مدرس در مورد موضوع مورد تدریس.
3- تحقیق علمی وارائه سمینار.
4-شرکت در آزمون های میان ترم و پایان ترم. |
7 |
منبع |
1- اصول تکثیر و پرورش ماهی (رشته مهندسی شیلات)، مولفان: نصراله احمدی فر، احمد ایمانی و کوروش سروی مغانلو.ناشر: دانشگاه پیام نور.
2-راهنمای عملی تکثیر و پرورش ماهی قزل آلای رنگین کمان: مولف: محمود نفیسی بهابادی؛ ناشر: دانشگاه هرمزگان.
3- دستور العمل اجرایی تکثیر مصنوعی و پرورش ماهیهای گرمابی. مولف:فرهاد فرید پاک، ناشر: علمی آبزیان. |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
1- اسلاید پاورپوینت.
2-فیلم آموزشی.
3- شبکه های اجتماعی |
9 |
نحوه ارزشیابی |
1- پرسش و پاسخ کلاسی
2- برگزاری آزمونک
3- ارزیابی حضور منظم در کلاس
4- تحقیق و ارائه سمینار کلاسی
5- امتحان میان ترم.
6- امتحان پایان ترم |
10 |
فایل |
Pdf File |