1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس جزو دروس تخصصی اصلی اختیاری کارشناسی ارشد رشته سنجش از راه دور می باشد. |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با سیستمهای میکروویو خصوصا تصویر برداری راداری هدف کلی این درس است. |
3 |
شایستگی های پایه |
در این درس دانشجویان آشنا با پردازش سیگنال و تصویر میتوانند موفق تر عمل نمایند. |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با سیستمهای میکروویو خصوصا تصویر برداری راداری هدف کلی این درس است. |
5 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اهداف درس |
6 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با سیگنالها و سیستمها |
7 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با سیگنالهای مهم گسسته و پیوسته |
8 |
اهداف یادگیری |
ادامه آشنایی با سیگنالهای مهم گسسته و پیوسته |
9 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با خواص سیستمها |
10 |
اهداف یادگیری |
بدست آوردن پاسخ سیستم با جمع کانولوشن |
11 |
اهداف یادگیری |
مثال بدست آوردن پاسخ سیستم با جمع کانولوشن |
12 |
اهداف یادگیری |
مثال بدست آوردن پاسخ سیستم با انتگرال کانولوشن |
13 |
اهداف یادگیری |
مثال کانولوشن دو بعدی |
14 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با سری فوریه |
15 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با تبدیل فوریه |
16 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با خواص تبدیل فوریه |
17 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با تعاریف و تاریخچه رادار دهانه مصنوعی-SAR |
18 |
اهداف یادگیری |
انواع SAR |
19 |
اهداف یادگیری |
نقش سیگنال Chirp در SAR |
20 |
اهداف یادگیری |
آشکار سازی اهداف در جهت برد در رادار -روش فیلتر منطبق |
21 |
اهداف یادگیری |
اشکار سازی اهداف- روش Deramping |
22 |
اهداف یادگیری |
رزلوشن در جهت سمت |
23 |
اهداف یادگیری |
تصویر سازی در SAR |
24 |
اهداف یادگیری |
تداخل سنجی- تعیین ارتفاع در SAR |
25 |
اهداف یادگیری |
معادله برد رادار |
26 |
اهداف یادگیری |
سطح مقطع راداری و ضریب باز پراکنش |
27 |
اهداف یادگیری |
معادله هدف |
28 |
اهداف یادگیری |
کالیبراسیون تصاویر SAR |
29 |
اهداف یادگیری |
رفع اشکال از مباحث قبلی |
30 |
روش تدریس |
روش تدریس با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
31 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
32 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
33 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
34 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
35 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
36 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
37 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
38 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
39 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
40 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
41 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
42 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
43 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
44 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
45 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
46 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
47 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
48 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
49 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
50 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
51 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
52 |
روش تدریس |
حضوری است. |
53 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
54 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
55 |
روش تدریس |
تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود. |
56 |
وظایف دانشجو |
حضور بموقع و انجام تکالیف کامپیوتری و دستی مورد انتظار است. |
57 |
منبع |
Signals and Systems, A. V. Oppenheim
Discrete- Time Signal processing, A. V. Oppenheim, and R.W. Schafer
Remote Sensing with Imaging Radar, J. A. Richrds
Synthetic Aperture Radar Signal Processing with MATLAB Algorithms, M. Soumekh |
58 |
منبع |
|
59 |
منبع |
|
60 |
منبع |
|
61 |
منبع |
|
62 |
منبع |
|
63 |
منبع |
|
64 |
منبع |
|
65 |
منبع |
|
66 |
منبع |
|
67 |
منبع |
|
68 |
منبع |
|
69 |
منبع |
|
70 |
منبع |
|
71 |
منبع |
|
72 |
منبع |
|
73 |
منبع |
|
74 |
منبع |
|
75 |
منبع |
|
76 |
منبع |
|
77 |
منبع |
|
78 |
منبع |
|
79 |
منبع |
|
80 |
مواد و امکانات آموزشی |
امکانات خاصی مورد نیاز نمیباشد. |
81 |
نحوه ارزشیابی |
نحوه ی ارزیابی با درصد های ذیل انجام میشود:
میان ترم 30%
پایان ترم 50%
تکالیف 20% |