طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس جزو دروس تخصصی اصلی اختیاری کارشناسی ارشد رشته سنجش از راه دور می باشد.
2 هدف کلی آشنایی با سیستمهای میکروویو خصوصا تصویر برداری راداری هدف کلی این درس است.
3 شایستگی های پایه در این درس دانشجویان آشنا با پردازش سیگنال و تصویر میتوانند موفق تر عمل نمایند.
4 اهداف یادگیری آشنایی با سیستمهای میکروویو خصوصا تصویر برداری راداری هدف کلی این درس است.
5 اهداف یادگیری آشنایی با اهداف درس
6 اهداف یادگیری آشنایی با سیگنالها و سیستمها
7 اهداف یادگیری آشنایی با سیگنالهای مهم گسسته و پیوسته
8 اهداف یادگیری ادامه آشنایی با سیگنالهای مهم گسسته و پیوسته
9 اهداف یادگیری آشنایی با خواص سیستمها
10 اهداف یادگیری بدست آوردن پاسخ سیستم با جمع کانولوشن
11 اهداف یادگیری مثال بدست آوردن پاسخ سیستم با جمع کانولوشن
12 اهداف یادگیری مثال بدست آوردن پاسخ سیستم با انتگرال کانولوشن
13 اهداف یادگیری مثال کانولوشن دو بعدی
14 اهداف یادگیری آشنایی با سری فوریه
15 اهداف یادگیری آشنایی با تبدیل فوریه
16 اهداف یادگیری آشنایی با خواص تبدیل فوریه
17 اهداف یادگیری آشنایی با تعاریف و تاریخچه رادار دهانه مصنوعی-SAR
18 اهداف یادگیری انواع SAR
19 اهداف یادگیری نقش سیگنال Chirp در SAR
20 اهداف یادگیری آشکار سازی اهداف در جهت برد در رادار -روش فیلتر منطبق
21 اهداف یادگیری اشکار سازی اهداف- روش Deramping
22 اهداف یادگیری رزلوشن در جهت سمت
23 اهداف یادگیری تصویر سازی در SAR
24 اهداف یادگیری تداخل سنجی- تعیین ارتفاع در SAR
25 اهداف یادگیری معادله برد رادار
26 اهداف یادگیری سطح مقطع راداری و ضریب باز پراکنش
27 اهداف یادگیری معادله هدف
28 اهداف یادگیری کالیبراسیون تصاویر SAR
29 اهداف یادگیری رفع اشکال از مباحث قبلی
30 روش تدریس روش تدریس با استفاده از وایت برد انجام میشود.
31 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
32 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
33 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
34 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
35 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
36 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
37 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
38 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
39 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
40 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
41 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
42 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
43 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
44 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
45 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
46 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
47 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
48 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
49 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
50 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
51 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
52 روش تدریس حضوری است.
53 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
54 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
55 روش تدریس تدریس در کلیه مباحث با استفاده از وایت برد انجام میشود.
56 وظایف دانشجو حضور بموقع و انجام تکالیف کامپیوتری و دستی مورد انتظار است.
57 منبع Signals and Systems, A. V. Oppenheim Discrete- Time Signal processing, A. V. Oppenheim, and R.W. Schafer Remote Sensing with Imaging Radar, J. A. Richrds Synthetic Aperture Radar Signal Processing with MATLAB Algorithms, M. Soumekh
58 منبع
59 منبع
60 منبع
61 منبع
62 منبع
63 منبع
64 منبع
65 منبع
66 منبع
67 منبع
68 منبع
69 منبع
70 منبع
71 منبع
72 منبع
73 منبع
74 منبع
75 منبع
76 منبع
77 منبع
78 منبع
79 منبع
80 مواد و امکانات آموزشی امکانات خاصی مورد نیاز نمیباشد.
81 نحوه ارزشیابی نحوه ی ارزیابی با درصد های ذیل انجام میشود: میان ترم 30% پایان ترم 50% تکالیف 20%