طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس یکی از دروس پایه ای و بسیار مهم در دوره کارشناسی مهندسی برق میباشد که پس از ریاضیات مهندسی اخذ شده و مورد نیاز دروس بعدی دانشجو میباشد.
2 هدف کلی هدف کلی آشنایی با آنالیز سیگنالها و تحلیل سیستمها است.
3 شایستگی های پایه آشنایی با ریاضیات مهندسی و برنامه نویسی MATLAB مورد نیاز است.
4 اهداف یادگیری ورود به پردازش سیگنالهای دیجیتال و طراحی سیستمهای پیوسته و گسسته از اهداف کلی یادگیری درس است.
5 اهداف یادگیری آشنایی با انواع سیگنال و تبدیلات متغیر مستقل
6 اهداف یادگیری آشنایی با سیگنالهای مهم پیوسته وگسسته
7 اهداف یادگیری آشنایی با توابع ضربه و پله واحد و نمایی پیوسته و گسسته
8 اهداف یادگیری آشنایی با تفاوت سیگنال نمایی پریودیک پیوسته و گسسته و اتصال سیستمها
9 اهداف یادگیری آشنایی با خواص شش گانه سیستمها
10 اهداف یادگیری ورود به خواص خطی و مستقل از زمان سیستمها
11 اهداف یادگیری مدل سازی سیستمهای خطی و مستقل از زمان گسسته با جمع کانولوشن
12 اهداف یادگیری دل سازی سیستمهای خطی و مستقل از زمان پیوسته با انتگرال کانولوشن
13 اهداف یادگیری آشنایی با سیستمهای مدل شده بوسیله معادلات دیفرنس و دیفرانسیل
14 اهداف یادگیری تعیین خواص سیستم با استفاده از پاسخ ضربه و محاسبه پاسخ پله
15 اهداف یادگیری تعاریف مهم سیستمهای مدل شده بوسیله معادلات دیفرنس و دیفرانسیل
16 اهداف یادگیری چگونگی محاسبه پاسخ پله و تعریف توابع ویژه
17 اهداف یادگیری آشنایی با پیاده سازی بلوک دیاگرامی سیستمها
18 اهداف یادگیری ادامه پیاده سازی بلوک دیاگرامی سیستمها
19 اهداف یادگیری یاد آوری سری فوریه زمان پیوسته
20 اهداف یادگیری آشنا شدن با سری فوریه زمان گسسته
21 اهداف یادگیری یاد آوری تبدیل فوریه زمان پیوسته
22 اهداف یادگیری آشنا شدن با تبدیل فوریه زمان گسسته
23 اهداف یادگیری ادامه ...
24 اهداف یادگیری آشنا شدن با فیلترهای ایده آل و غیر ایده آل پیوسته و گسسته
25 اهداف یادگیری آشنایی با مدولاسیون دامنه
26 اهداف یادگیری ادامه آشنایی با مدولاسیون و شروع نمونه برداری
27 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
28 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
29 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
30 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
31 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
32 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
33 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
34 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
35 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
36 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
37 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
38 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
39 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
40 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
41 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
42 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
43 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
44 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
45 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
46 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
47 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
48 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
49 روش تدریس توضیحات با استفاده از نوشتن روابط بر روی تخته ارایه میگردد.
50 وظایف دانشجو حضور بموقع، تحویل تکالیف دستی و کامپیوتری مورد انتظار است.
51 وظایف دانشجو حضور بموقع، تحویل تکالیف دستی و کامپیوتری مورد انتظار است.
52 وظایف دانشجو ""
53 وظایف دانشجو ""
54 وظایف دانشجو ""
55 وظایف دانشجو ""
56 وظایف دانشجو ""
57 وظایف دانشجو ""
58 وظایف دانشجو ""
59 وظایف دانشجو ""
60 وظایف دانشجو ""
61 وظایف دانشجو ""
62 وظایف دانشجو ""
63 وظایف دانشجو ""
64 وظایف دانشجو ""
65 وظایف دانشجو ""
66 وظایف دانشجو ""
67 وظایف دانشجو ""
68 وظایف دانشجو ""
69 وظایف دانشجو ""
70 وظایف دانشجو ""
71 وظایف دانشجو ""
72 وظایف دانشجو ""
73 منبع ُکتاب سیگنالها و سیستمها نوشته آقای اپنهایم با ترجمه آقای دکتر جبه دار مارالانی مرجع اصلی است. و همه سرفصلها از این کتاب ارایه میشوند
74 منبع ُکتاب سیگنالها و سیستمها نوشته آقای اپنهایم مرجع اصلی است. و همه سرفصلها از این کتاب ارایه میشوند
75 مواد و امکانات آموزشی حضور در کلاس و انجام تکالیف در خارج از کلاس نیازمند امکانات خاصی نمیباشد.
76 مواد و امکانات آموزشی حضور در کلاس و انجام تکالیف در خارج از کلاس نیازمند امکانات خاصی نمیباشد.
77 نحوه ارزشیابی درصد نمرات در ارزشیابی نهایی عبارت است از: امتحان پایان ترم 55% امتحان میان ترم 30% امتحان کوئیز 5% تکالیف 10%
78 نحوه ارزشیابی انجام تکالیف و امتحانات ملاک ارزشیابی هستند. بطور خاص برای هر سرفصل بطور جداگانه امتحان اخذ نمی شود.
79 اهداف یادگیری ادامه نمونه برداری از سیگنال گسسته
80 اهداف یادگیری ادامه نمونه برداری از سیگنال گسسته
81 اهداف یادگیری کلیات پردازش زمان گسسته سیگنال پیوسته
82 اهداف یادگیری تبدیل لاپلاس با رویکرد تعیین خواص سیستم
83 اهداف یادگیری تبدیل Z با رویکرد تعیین خواص سیستم گسسته
84 اهداف یادگیری ادامه تبدیل Z با رویکرد تعیین خواص سیستم گسسته
85 اهداف یادگیری طرح کلی درس و ملزومات ان
86 اهداف یادگیری کاربردهای درس
87 اهداف یادگیری آشنایی سیستمهای مدل شده بوسیله معادلات دیفرنس