طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس دو واحد از دروس تخصصی دکتری است
2 هدف کلی اشنایی با رویکردهای مختلف به صرف و تحلیل نمونه های ساختواژی
3 شایستگی های پایه دانشجویان باید با مقدمات و مفاهیم پایه صرف اشنا باشند
4 اهداف یادگیری توانایی تحلیل ساختار ساختواژی زبان بر اساس رویکردهای تدریس شده
5 روش تدریس درس توسط استاد با کمک پاور پوینت و با ارائه نمونه هایی از تحلیل دریس می شود و دانشجویان با طرح پرسش و ارائه کلاسی در تدریس سهیم می شوند
6 وظایف دانشجو دانشجویان باید در کلاس حضور فعال داشته باشند در پرسش و پاسخها شرکت کنند و اراده کلاسی داشته و در اخر ترم یک طرح پزوهشی در حوزه ساختواژه ارائه کنند
7 منبع ارکان، فائزه، حیدرپور بیدگلی، تهمینه(1399). صرف: رویکردهای نظری و کاربرد آن‌ها در تحلیل زبان فارسی، سمت. Booij, G.(2010), Construction Morphology, Language and Linguistics Compass 4(7), 543-555 Harley, H.; Noyer, R(1999). Distributed Morphology, Glot International, Volume 4, Issue 4, 1-9. Haspelmath, martin, Sims, D. Andrea (2010). Understanding Morphology, 2nd edition, Hodder Education. Katamba, F.; Stonham, J(2006). Morphology, Palgrave Macmilan. Xu, Z.(2011).Optimality Theory and morphology, Language and linguistics Compass, 5(7), 466–484.
8 مواد و امکانات آموزشی دیتا یا وبینار برای ارائه پاورپوینت
9 نحوه ارزشیابی امتحان میان ترم 30 درصد ، پایان ترم 30 درصد، پروژه 30 درصد، ارائه کلاسی 10 درصد
10 فایل Pdf File