1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس از دروس اختیاری رشته است |
2 |
هدف کلی |
اشنایی با روابط بین زبان شناخت و فرهنگ و نحوه تعامل و تلاثیرگذاری این سه بر هم |
3 |
شایستگی های پایه |
دروس پایه زبانشناسی و زبنشناسی شناختی را باید گذرانده باشند |
4 |
اهداف یادگیری |
اشنایی با مفاهیم زبان شناخت و فرهنگ و شیوه تعامل و ارتباط این سه مفهوم اساسی در زبانشناسی شناختی |
5 |
روش تدریس |
به صورت ایراد سخنرانی با ارائه پاورپوینت و استفاده از پرسش و پاسخ و جلب مشارکت دانشجویان با ارائه کلاسی |
6 |
وظایف دانشجو |
شرکت درپرسش و پاسخهای کلاسی، ارائه تکالیف کلاسی، ارائه یک جلسه سمینار و پروژه پایان ترم |
7 |
منبع |
Sharifian, F. (2017). Cultural linguistics, John Benjamins
Kovecses, Z. (2006)). Language, Mind and culture, Oxford University Press |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب و مقالات و پاورپوینت |
9 |
نحوه ارزشیابی |
نمره فعالیت کلاسی 4 نمره میان ترم 5 نمره پروژه 3 نمره پایان ترم 8 |
10 |
فایل |
Pdf File |