طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس به عنوان یک درس اختیاری برای دانشجویان دکتری ارائه شده و موضوع ان از مباحث جالب توجه و پراستقبال در زبانشناسی دنیاست
2 هدف کلی هدف توجه دادن دانشجویان به رابطه زبان، شناخت و فرهنگ و توانا کردن انها به تفکر ، ارائه و حل مساله در این حوزه است
3 شایستگی های پایه اشنایی دانشجویان با مباحث پایه زبانشناسی کافیست
4 اهداف یادگیری دانشجویان باید در پایان ترم با چارچوب و مفاهیم زبانشناسی فرهنگی اشنا باشند و بتوانند مسائل فرهنگی جامعه خود را به لحاظ زبانی و شناختی ردیابی، بررسی و تحلیل کنند.
5 روش تدریس روش تدریس به صورت سخنرانی توسط استاد و سپس پرسش و پاسخ و هدایت دانشجویان برای طرح مساله است مساله ای که خودشان باید در قالب یک پروژه ان را حل کنند و ارائه دهند
6 وظایف دانشجو حضور مؤثر در کلاس و شرکت در پرسش و پاسخ و ارائه پروژه علمی قابل قبول
7 منبع Sharifian, F. (2011). Cultural Conceptualisations and Language: Theoretical Framework and Applications. Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins Sharifian , F.(2017). Cultural Linguistics, Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins harifian, F. Dirven, R., Yu, N., & Neiemier, S. (eds.) (2008) Culture, Body, and language: Conceptualizations of internal body organs across cultures and languages. Berlin/New York: Mouton DeGruyter. Sharifian, F. & Jamarani, M (eds.) (2013). Language and Intercultural Communication in the New Era. New York/London: Routledge
8 مواد و امکانات آموزشی مواد امتحانی شامل منابعیست که در کلاس اموزش داده می شود یا به دانشجویان توصیه می شود در خانه مطالعه کنند
9 نحوه ارزشیابی ارزشیابی شامل امتحان میان ترم ده درصد از نمره، پروژه چهل درصد، امتحان پایان ترم چهل درصد و پرسش و پاسخ کلاسی ده درصد از نمره کل خواهد بود
10 فایل Pdf File