1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس از دروس اختیاری است |
2 |
هدف کلی |
اشنایی دانشجویان با رویکردهای تحلیل گفتمان انتقادی |
3 |
شایستگی های پایه |
دانشجویان بهتر است با مفاهیم کاربردشناختی به عنوان ابزار تحلیل گفتمان اشنا باشند |
4 |
اهداف یادگیری |
دانشجویان باید با رویکردهای تحلیل گفتمان اهداف ان و روشهای ان به گونه ای اشنا شوند که بتوانند متون را بر اساس ان رویکردها تحلیل کنند |
5 |
روش تدریس |
ارائه دروس به صورت سخنرانی و پاور پوینت توسط استاد، طرح پرسش و تعیین تکلیف برای دانشجویان |
6 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی و پاسخ به پرسشهای طرح شده و انجام تکالیف محوله و طرح پژوهشی برای پایان ترم |
7 |
منبع |
آقاگل زاده، فردوس(1385). تحلیل گفتمان انتقادی، شرکت انتشارات علمی و فرهنگی
یورگنسن، ماریان، فیلیپس، لوئیز(1389). نظریه و روش در تحلیل گفتمان، ترجمه هادی جلیلی، تهران: نشر
مقالات چاپ شده در مجلات معتبر |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
دیتا پروژکتور یا نرم افزاری برای نمایش پاورپوینت |
9 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ کلاسی و تکلیف 3 نمره، پروژه پایان ترم 5 نمره، میان ترم 5 نمره، پایان ترم 7 نمره |
10 |
فایل |
Pdf File |