طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس از دروس اختیاری است
2 هدف کلی اشنایی دانشجویان با رویکردهای تحلیل گفتمان انتقادی
3 شایستگی های پایه دانشجویان بهتر است با مفاهیم کاربردشناختی به عنوان ابزار تحلیل گفتمان اشنا باشند
4 اهداف یادگیری دانشجویان باید با رویکردهای تحلیل گفتمان اهداف ان و روشهای ان به گونه ای اشنا شوند که بتوانند متون را بر اساس ان رویکردها تحلیل کنند
5 روش تدریس ارائه دروس به صورت سخنرانی و پاور پوینت توسط استاد، طرح پرسش و تعیین تکلیف برای دانشجویان
6 وظایف دانشجو شرکت در مباحث کلاسی و پاسخ به پرسشهای طرح شده و انجام تکالیف محوله و طرح پژوهشی برای پایان ترم
7 منبع آقاگل زاده، فردوس(1385). تحلیل گفتمان انتقادی، شرکت انتشارات علمی و فرهنگی یورگنسن، ماریان، فیلیپس، لوئیز(1389). نظریه و روش در تحلیل گفتمان، ترجمه هادی جلیلی، تهران: نشر مقالات چاپ شده در مجلات معتبر
8 مواد و امکانات آموزشی دیتا پروژکتور یا نرم افزاری برای نمایش پاورپوینت
9 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ کلاسی و تکلیف 3 نمره، پروژه پایان ترم 5 نمره، میان ترم 5 نمره، پایان ترم 7 نمره
10 فایل Pdf File