| 1 |
معرفی درس و منابع درس، اهداف درس و انتظارات مدرس و ارائه مقدمه |
|
| 2 |
تعریف این شاخه و رویکردهای مطرح در ان چون رویکرد کل گرا یا یکپارچه نگر و رویکرد حوزه ای |
|
| 3 |
دادن نمایی از مغز، نیمکره¬های ان، جایگاههای مشخص شده زبانی در مغز و صحبت در مورد ساختار مغز و اطلاعات فیزیکی و عصب شناختی مرتبط با ان |
|
| 4 |
منابع شواهد وجود جایگاههای خاص زبانی در مغز در افراد مبتلا به اختلال زبانی و افراد سالم(شوهد بدست امده از حوزه پزشکی و تصویربرداریهای عصبی و تستهای غیرتهاجمی دیگر |
|
| 5 |
انواع اختلالات زبان و گفتار |
|
| 6 |
سازماندهی زبان، بخشهای زبان از نظر عصب شناسی |
|
| 7 |
زبان پریشی، انواع ان و اختلالات زبانی مرتبط با جایگاه زبان اسیب دیده |
|
| 8 |
ادامه مبحث زبان پریشی ودیدن نمونه هایی از انها |
|
| 9 |
زبان پریشی کودک، ویژگیهای ان و ارائه نمونه-هایی از ان |
|
| 10 |
عملکرد و نقش نیمکره¬های زبان در مورد زبان با تاکید بر عملکرد نیمکره راست |
|
| 11 |
امتحان میان ترم/ پرسش و. پاسخ |
|
| 12 |
دیمانس ، انواع ان، اختلالات زبانی مرتبط با انها |
|
| 13 |
خواندن پریشی و نوشتن پریشی، ویژگیهای انها |
|
| 14 |
دوزبانگی و رابطه ان با مغز، مطالعات عصب شناختی دوزبانگی |
|
| 15 |
اهمیت قشر مغز در زبان و تفاوت ان با زیرقشر |
|
| 16 |
بخشهای زیر قشری و کارکرد زبانی انها |
|
| 17 |
جمع بندی و پرسش و پاسخ |
|