1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
دو واحد درس نظری اختیاری بدون پیش نیاز |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با نظریه ها نقش و مهارتهای ارتباط با جوانان در دوره رشد و جوانی |
3 |
شایستگی های پایه |
ندارد |
4 |
اهداف یادگیری |
نظریه های ارتباط با مخاطبان را بیاموزد
ویژگی های رشد در دوران جوانی را بداند
انواع ارتباطات و آسیب ها را بشناسد |
5 |
روش تدریس |
مرور درس گذشته و پرسش، ارائه درس جدید، دادن تمرین ها بصورت فیلم یا کتاب برای پیاده سازی موضوع تدریس، تحلیل کتاب، فیلم و ... توسط دانشجویان بصورت ارائه سمینار |
6 |
وظایف دانشجو |
مطالعه درس قبل
ارائه سمینار
مشارکت فعال در کلاس |
7 |
منبع |
مجموعه ای از کتاب های
روان شناسی اجتماعی با نگرش به منابع اسلامی آذربایجانی و دیگران
مهندسی رفتار درون شخصی و میان شخصی نیما قربانی و ...
اسلایدها |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
تخته مدیا پلیر |
9 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون پایانترم 13 سمینار کلاسی 5 فعالیت ها و نحوه حضور و مشارکت در کلاس 2 |