طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره جزء دروی نظری تخصصی است.
2 هدف کلی مرور، نقد و ارزیابی مجدد نظریه هایی متفاوت سنتی و معاصر در حیطه یادگیری مهارت های حرکتی
3 شایستگی های پایه دانشجو باید دروس یادگیری حرکتی، اکتساب مهارت های حرکتی را در دوره کارشناسی ارشد گذرانده باشد
4 اهداف یادگیری در این درس دانشجو با نظریه های یادگیری سنتی و معاصر در حوزه یادگیری مهارت های حرکتی آشنا خواهد شد. همچنین موضوعات تخصصی در حیطه یادگیری حرکتی از دیدگاه های مختلف مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
5 روش تدریس مشارکتی
6 وظایف دانشجو حضور فعال و با مطالعه قبلی در جلسات، و مشارکت در مباحث مورد اشاره
7 منبع • مقدمه ای بر نظریه های یادگیری نویسنده: بی.آر.هرگنهان-متیو اچ.السون مترجم: علی اکبر سیف انتشارات: دوران 1395 • Learning Theories: An Educational Perspective (6th Edition ( Dale H. Schunk) • Early Learning Theories Made Visible ( Miriam Beloglovsky, Lisa Daly) • introduction to the Theories of Learning (9th Edition) 9th Edition ( Matthew H. Olson & BR Hergenhahn) 2019 • Motor control and Learning; Schmidt, R., Lee, T (2019)
8 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر، ویدئو پرژکتور و تخته وایت برد
9 نحوه ارزشیابی ارزیابی مستمر، ازمون میان ترم و پایان ترم. همچنین ارزیابی از مشارکت و حضور فعال در جلسات درس