1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
جزء دروی نظری تخصصی است. |
2 |
هدف کلی |
مرور، نقد و ارزیابی مجدد نظریه هایی متفاوت سنتی و معاصر در حیطه یادگیری مهارت های حرکتی |
3 |
شایستگی های پایه |
دانشجو باید دروس یادگیری حرکتی، اکتساب مهارت های حرکتی را در دوره کارشناسی ارشد گذرانده باشد |
4 |
اهداف یادگیری |
در این درس دانشجو با نظریه های یادگیری سنتی و معاصر در حوزه یادگیری مهارت های حرکتی آشنا خواهد شد. همچنین موضوعات تخصصی در حیطه یادگیری حرکتی از دیدگاه های مختلف مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. |
5 |
روش تدریس |
مشارکتی |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور فعال و با مطالعه قبلی در جلسات، و مشارکت در مباحث مورد اشاره |
7 |
منبع |
• مقدمه ای بر نظریه های یادگیری نویسنده: بی.آر.هرگنهان-متیو اچ.السون مترجم: علی اکبر سیف انتشارات: دوران 1395
• Learning Theories: An Educational Perspective (6th Edition ( Dale H. Schunk)
• Early Learning Theories Made Visible ( Miriam Beloglovsky, Lisa Daly)
• introduction to the Theories of Learning (9th Edition) 9th Edition ( Matthew H. Olson & BR Hergenhahn) 2019
• Motor control and Learning; Schmidt, R., Lee, T (2019) |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر، ویدئو پرژکتور و تخته وایت برد |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی مستمر، ازمون میان ترم و پایان ترم. همچنین ارزیابی از مشارکت و حضور فعال در جلسات درس |