1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس جزء دروس پایه نظری و عملی دانشجویان دکتری گرایش رفتار حرکتی می باشد. |
2 |
هدف کلی |
توسعه دانش ایزارهای اندازه گیری و پرسشنامه اختصاصی در حیطه رفتار حرکتی و توانایی چگونگی استفاده از آنها در تحقیقات مربوط و معرفی آنها |
3 |
شایستگی های پایه |
در این درش دانشجو باید با دروس تخصصی حیطه رفتار حرکتی آشنایی داشته باشد. |
4 |
اهداف یادگیری |
توسعه دانش نظری و عملی دانشجویان درخصوص سنجش،ندازه گیری و ارزیابی افراد از طریق ابزارها و پرسشنامه اختصاصی در حیطه رفتار حرکتی و توانایی چگونگی استفاده از آنها در تحقیقات مربوط و معرفی آنهامی باشد. |
5 |
روش تدریس |
تدریس به صورت نظری و عملی با استفاده از وسایل کمک آموزشی و ابزارهای مختلف موجود در آزمایشگاه و آشنایی دانشجویان با سایر ابزارهای مدرن در حوزه مربوطه است. |
6 |
وظایف دانشجو |
آمادگی کامل جهت حضور در کلاس و انتخاب و بررسی و اجرای یکی از ابزارهایی که قرار است کار رساله خود را با آن انجام دهد. |
7 |
منبع |
راهنمای آزمایشگاهی نظریه و کاربرد یادگیری حرکتی ترجمه دکتر نمازی زاده و همکاران انتشارات سمت
راهنمای آزمایشگاهی برای رشد و تکامل حرکتی درطول عمر ترجمه دکتر بهرام و همکاران انتشارات سمت |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از وسایل سمعی و بصری کمک آموزشی |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی مستمر در طول نیمسال تحصیلی و ارزیابی نهایی |