1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس دو واحد عملی است که به صورت اختیاری به دانشجویان ارائه می گردد. |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با طرز کار با ابزارهای معتبر اندازه گیری و پرسشنامه های اختصاصی در حیطه رفتار حرکتی و چگونگی استفاده از آنها در تحقیقات مربوطه |
3 |
شایستگی های پایه |
دانشجو بهتر است دروسی مثل اصول ارزیابی مهارت های حرکتی را گذرانده باشد. |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی و توانایی دانشجو در استفاده از ابزارهای مختلف آزمایشگاهی در موضوعات متفاوت |
5 |
روش تدریس |
روش تدریس به صورت مشارکتی می باشد. |
6 |
وظایف دانشجو |
دانشجو موظف است حداقل ابزار مورد استفاده در پایان نامه خود را با جطئیات کامل برای کلاس به اجرا در آورد و درصورت علاقمندی یک ابزار آزمایشگاهی را طراحی و به کلاس ارائه دهد. |
7 |
منبع |
1) رودیسیل و جکسون: راهنمای آزمایشگاهی نظریه و کاربرد یادگیری حرکتی ترجمه دکتر نمازی زاده، دکتر سهرابی ، دکتر صابری کاخکی و دکتر لطفی. انتشارات سمت
2) کاتلین ام هی وود: راهنمای آزمایشگاهی برای رشد و تکامل حرکتی در طول عمر ترجمه دکتر بهرام، دکتر سهرابی ، دکتر صابری کاخکی و دکتر لطفی. انتشارات سمت
3) جزوه آزمایشگاه رشد حرکتی نویسنده دکتر مهدی سهرابی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
وسایل و ابزارهای آزمایشگاهی موجود در آزمایشگاه دانشکده علوم ورزشی |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزابی مستمر در طول ترم و نیز ارزسابی طراحی و اجرای ابزارهای آزمایشگاهی |
10 |
فایل |
Pdf File |