طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس دو واحد عملی است که به صورت اختیاری به دانشجویان ارائه می گردد.
2 هدف کلی آشنایی با طرز کار با ابزارهای معتبر اندازه گیری و پرسشنامه های اختصاصی در حیطه رفتار حرکتی و چگونگی استفاده از آنها در تحقیقات مربوطه
3 شایستگی های پایه دانشجو بهتر است دروسی مثل اصول ارزیابی مهارت های حرکتی را گذرانده باشد.
4 اهداف یادگیری آشنایی و توانایی دانشجو در استفاده از ابزارهای مختلف آزمایشگاهی در موضوعات متفاوت
5 روش تدریس روش تدریس به صورت مشارکتی می باشد.
6 وظایف دانشجو دانشجو موظف است حداقل ابزار مورد استفاده در پایان نامه خود را با جطئیات کامل برای کلاس به اجرا در آورد و درصورت علاقمندی یک ابزار آزمایشگاهی را طراحی و به کلاس ارائه دهد.
7 منبع 1) رودیسیل و جکسون: راهنمای آزمایشگاهی نظریه و کاربرد یادگیری حرکتی ترجمه دکتر نمازی زاده، دکتر سهرابی ، دکتر صابری کاخکی و دکتر لطفی. انتشارات سمت 2) کاتلین ام هی وود: راهنمای آزمایشگاهی برای رشد و تکامل حرکتی در طول عمر ترجمه دکتر بهرام، دکتر سهرابی ، دکتر صابری کاخکی و دکتر لطفی. انتشارات سمت 3) جزوه آزمایشگاه رشد حرکتی نویسنده دکتر مهدی سهرابی
8 مواد و امکانات آموزشی وسایل و ابزارهای آزمایشگاهی موجود در آزمایشگاه دانشکده علوم ورزشی
9 نحوه ارزشیابی ارزابی مستمر در طول ترم و نیز ارزسابی طراحی و اجرای ابزارهای آزمایشگاهی
10 فایل Pdf File