طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس تخصصی نظری
2 هدف کلی تعمیق دانش در باره تحول حرکت و عوامل همبسته آن درطول حیات انسان
3 شایستگی های پایه فرد باید دروش رشد حرکتی و رشد جسمانی و ارزیابی رشد حرکتی را در مقطع کارشناسی گذرانده باشد.
4 اهداف یادگیری دانشجو در این جلسه با مفاهیم رشد، یادگیری و کنترل حرکتی آشنا خواهد شد.
5 اهداف یادگیری دانشجو در این جلسه با مفاهیم رشد، یادگیری و کنترل حرکتی آشنا خواهد شد.
6 اهداف یادگیری دانشجو در این جلسه با مفاهیم رشد حرکتی، عوامل مؤثر بر رشد حرکتی، نظریه های رشد حرکتی و دوره های رشد آشنا خواهد شد.
7 اهداف یادگیری دانشجو در این جلسه با مفاهیم رشد حرکتی، عوامل مؤثر بر رشد حرکتی، نظریه های رشد حرکتی و دوره های رشد آشنا خواهد شد.
8 روش تدریس روش تدریس مشارکتی است.
9 وظایف دانشجو دانشجو موظف است مطالب جلسه آینده را با استفاده از مبانی نظری و جدیدترین مقالات علمیمطالعه در در مباحث هر جلسه مشارکت فعال داشته باشد.
10 منبع 1) Life Span Motor Development 7th Edition; Haywood, Kathleen M., Ph.D. Getchell, Nancy, Ph.D. Human Kinetics; 7 edition (May 17, 2019). 2) Growth, Maturation, and Physical Activity; Robert M. Malina, Claude Bouchard, Oded Bar-Or, Human Kinetics, 2004. 3) Understanding Motor Development: Infants, Children, Adolescents, Adults 7th Edition; Gallahue Professor and Dean, David L., Ozmun Professor of Physical Education, John C., Jacqueline D. Goodway, McGraw-Hill Education; 7 edition (August 11, 2011). 4) Human motor development: A lifespan approach; VG Payne, LD Isaacs -Routledge. 2017
11 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر، دیدئو پرژکتور و اخته وایت برد
12 نحوه ارزشیابی ارزیابی مستمر، میان ترم و پایان ترم.
13 فایل Pdf File