| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس تخصصی نظری |
| 2 |
هدف کلی |
تعمیق دانش در باره تحول حرکت و عوامل همبسته آن درطول حیات انسان |
| 3 |
شایستگی های پایه |
فرد باید دروش رشد حرکتی و رشد جسمانی و ارزیابی رشد حرکتی را در مقطع کارشناسی گذرانده باشد. |
| 4 |
اهداف یادگیری |
دانشجو در این جلسه با مفاهیم رشد، یادگیری و کنترل حرکتی آشنا خواهد شد. |
| 5 |
اهداف یادگیری |
دانشجو در این جلسه با مفاهیم رشد، یادگیری و کنترل حرکتی آشنا خواهد شد. |
| 6 |
اهداف یادگیری |
دانشجو در این جلسه با مفاهیم رشد حرکتی، عوامل مؤثر بر رشد حرکتی، نظریه های رشد حرکتی و دوره های رشد آشنا خواهد شد. |
| 7 |
اهداف یادگیری |
دانشجو در این جلسه با مفاهیم رشد حرکتی، عوامل مؤثر بر رشد حرکتی، نظریه های رشد حرکتی و دوره های رشد آشنا خواهد شد. |
| 8 |
روش تدریس |
روش تدریس مشارکتی است. |
| 9 |
وظایف دانشجو |
دانشجو موظف است مطالب جلسه آینده را با استفاده از مبانی نظری و جدیدترین مقالات علمیمطالعه در در مباحث هر جلسه مشارکت فعال داشته باشد. |
| 10 |
منبع |
1) Life Span Motor Development 7th Edition; Haywood, Kathleen M., Ph.D. Getchell, Nancy, Ph.D. Human Kinetics; 7 edition (May 17, 2019).
2) Growth, Maturation, and Physical Activity; Robert M. Malina, Claude Bouchard, Oded Bar-Or, Human Kinetics, 2004.
3) Understanding Motor Development: Infants, Children, Adolescents, Adults 7th Edition; Gallahue Professor and Dean, David L., Ozmun Professor of Physical Education, John C., Jacqueline D. Goodway, McGraw-Hill Education; 7 edition (August 11, 2011).
4) Human motor development: A lifespan approach; VG Payne, LD Isaacs -Routledge. 2017 |
| 11 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر، دیدئو پرژکتور و اخته وایت برد |
| 12 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی مستمر، میان ترم و پایان ترم. |
| 13 |
فایل |
Pdf File |