طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس دو واحد نظری انتخابی می باشد.
2 هدف کلی مرور، نقد و ارزیابی مجدد نظریه های متفاوت سنتی و معاصر در حیطه یادگیری و کنترل مهارت های حرکتی و نقد نقاط قوت و ضعف آنها
3 شایستگی های پایه این درس نیازی به شایستگی های خاصی ندارد.
4 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان با نظریه ها و مدل های یادگیری و کنترل حرکتی می باشد.
5 روش تدریس مشارکتی
6 وظایف دانشجو آمادگی قبلی برای بحث های کلاسی و نیز تهیه مطالب متناسب با سر فصل درس و ارائه آن به کلاس
7 منبع کتاب یادگیری و کنترل حرکتی اشمیت و لی و کارولی 2018 جزوه درسی نوشته مهدی سهرابی مقدمه ای بر نظریه های یادگیری متیو اولسون، بی.آر. هرگنهان، علی اکبر سیف (مترجم)1399، ناشر: دوران آثار و نظریه‌های یادگیری حرکتی نویسنده: علی حاج حسن طهرانی، شهاب پروین پور ناشر:علم و حرکت Motor Control: Theories, Experiments, and Applications Frédéric Danion, ‎Mark L. Latash - 2011 A Multilevel Approach to the Study of Motor Control and Learning Debra J. Rose, ‎Robert W. Christina - 2006
8 مواد و امکانات آموزشی وسایل کمک آموزشی شبکه های مجازی و وسایل ارتباط جمعی مختلف
9 نحوه ارزشیابی ارزشیابی مستمر در طول ترم و پایان ترم