1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس دو واحد نظری انتخابی می باشد. |
2 |
هدف کلی |
مرور، نقد و ارزیابی مجدد نظریه های متفاوت سنتی و معاصر در حیطه یادگیری و کنترل مهارت های حرکتی و نقد نقاط قوت و ضعف آنها |
3 |
شایستگی های پایه |
این درس نیازی به شایستگی های خاصی ندارد. |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با نظریه ها و مدل های یادگیری و کنترل حرکتی می باشد. |
5 |
روش تدریس |
مشارکتی |
6 |
وظایف دانشجو |
آمادگی قبلی برای بحث های کلاسی و نیز تهیه مطالب متناسب با سر فصل درس و ارائه آن به کلاس |
7 |
منبع |
کتاب یادگیری و کنترل حرکتی اشمیت و لی و کارولی 2018
جزوه درسی نوشته مهدی سهرابی
مقدمه ای بر نظریه های یادگیری متیو اولسون، بی.آر. هرگنهان، علی اکبر سیف (مترجم)1399، ناشر: دوران
آثار و نظریههای یادگیری حرکتی نویسنده: علی حاج حسن طهرانی، شهاب پروین پور ناشر:علم و حرکت
Motor Control: Theories, Experiments, and Applications Frédéric Danion, Mark L. Latash - 2011
A Multilevel Approach to the Study of Motor Control and Learning Debra J. Rose, Robert W. Christina - 2006 |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
وسایل کمک آموزشی
شبکه های مجازی و وسایل ارتباط جمعی مختلف |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی مستمر در طول ترم و پایان ترم |