طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس نظری انتخابی
2 هدف کلی درک پایه های نظری و عملی و راهکارهای ارائه تمرین برای گروه های خاص شامل گروه هایی با کم توانی های حرکتی، ذهنی، رفتاری و اجتماعی
3 اهداف یادگیری آشنایی با رشد، کنترل و یادگیری حرکتی در آموزش ویژه. آشنایی با نحوه برنامه ریزی برای آموزش ویژه با توجه به اصول رفتار حرکتی
4 روش تدریس روش یاددهی ـ یادگیری متناسب با محتوا و هدف
5 وظایف دانشجو 1) مطالعه و انتخاب موضوعات متناسب با سرفصل و گردآوری مطالب به روز جهت ارائه به کلاس 2) تهیه و تدوین برنامه آموزشی مناسب رشدی و یادگیری برای افراد با ناتوانی های خاص
6 منبع 1) جزوهرشد و یادگیری برای گروه های خاص Winnick, Joseph, and David L. Porretta. Adapted physical education and sport. Human Kinetics, 2016. Kurtz, Lisa A. Understanding motor skills in children with dyspraxia, ADHD, autism, and other learning disabilities: A guide to improving coordination. Jessica Kingsley Publishers, 2007. Dewey, Deborah, and David E. Tupper, eds. Developmental motor disorders: A neuropsychological perspective. Guilford Press, 2004. Voigt, Robert G. Developmental and behavioral pediatrics. Eds. Michelle M. Macias, Scott M. Myers, and Carl D. Tapia. American Academy of Pediatrics, 2011. Schaefer, Charles E., and Steven E. Reid, eds. Game play: Therapeutic use of childhood games. John Wiley & Sons, 2004. Kisner, Carolyn, Lynn Allen Colby, and John Borstad. Therapeutic exercise: foundations and techniques. Fa Davis, 2017.
7 مواد و امکانات آموزشی استفاده از ابزارهای مختلف ارزیابی رشد، یادگیری و کنترل استفاده از ابزارهای کمک آموزشی
8 نحوه ارزشیابی ارزیابی مستمر، میان ترم و پایان ترم
9 فایل Pdf File