| 1 |
ملاحظات اخلاقی و روانشناختی در آموزش مهارت ها به افراد با نیازهای خاص |
|
| 2 |
آشنایی با گروه های خاص |
|
| 3 |
رفتار حرکتی در افراد با نیازهای خاص |
|
| 4 |
مداخلات در تحقیقات رفتار حرکتی در آموزش ویژه |
|
| 5 |
مداخلات در تحقیقات رفتار حرکتی در آموزش ویژه |
|
| 6 |
انتخاب و اجرای آزمون های رفتار حرکتی در گروه های خاص |
|
| 7 |
انتخاب و اجرای آزمون های رفتار حرکتی در گروه های خاص |
|
| 8 |
مراحل مداخله در رفتار حرکتی افراد با نیازهای خاص |
|
| 9 |
مراحل مداخله در رفتار حرکتی افراد با نیازهای خاص |
|
| 10 |
ابزارها، روش ها و پروتکل های پژوهشی در رفتار حرکتی و کاربرد آنها در آموزش ویژه |
|
| 11 |
ابزارها، روش ها و پروتکل های پژوهشی در رفتار حرکتی و کاربرد آنها در آموزش ویژه |
|
| 12 |
قیود محیطی، فردی و تکلیف در یادگیری و کنترل حرکتی افراد با ناتوانی های مختلف |
|
| 13 |
قیود محیطی، فردی و تکلیف در یادگیری و کنترل حرکتی افراد با ناتوانی های مختلف |
|
| 14 |
تدوین و ارزیابی برنامه های مناسب با رشد و یادگیری در افراد با ناتوانی های مختلف |
|
| 15 |
تدوین و ارزیابی برنامه های مناسب با رشد و یادگیری در افراد با ناتوانی های مختلف |
|
| 16 |
تدوین و ارزیابی برنامه های مناسب با رشد و یادگیری در افراد با ناتوانی های مختلف |
|
| 17 |
تدوین و ارزیابی برنامه های مناسب با رشد و یادگیری در افراد با ناتوانی های مختلف |
|