| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
سه واحد اختیاری جهت آشنایی با کاربرد روان شناسی در علوم اداری |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با مفاهیم اساسی روان شناسی و کاربرد روان شناسی در علوم ادارای |
| 3 |
شایستگی های پایه |
عدم آشنایی با روان نشاسی به عنوان یک علم و کاربرد آن در زندگی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
یادگیری کلیات روان شناسی, یادگیری, هوش, حافظه و فراموشی, ناکامی و تعارض, احساس و ادراک, انگیزش و هیجان, شخصیت, اختلال های روانی, مهارت های ارتباط موثر فردی و و گروهی، مهارت همدلی، پژوهش گروهی در حیطه کاربرد روان نشاسی در علوم اداری و ارائه در کلاس |
| 5 |
روش تدریس |
سخنرانی, پرسش و پاسخ کلاسی, اسلاید] فیلم, یادگیری مشارکتی، ارائه پژوهش گروهی در کلاس درس |
| 6 |
وظایف دانشجو |
مطالعه مباحث تدریس شده و آمادگی برای پاسخگویی هر جلسه, آمادگی برای آزمون میان ترم و پایان ترم, مشارکت در کلاس درسی و تکالیف بارش فکری, انجام پژوهش گروهی |
| 7 |
منبع |
ملاباقری, معصومه (1390).روان شناسی عمومی. تهران:انتشارات جهاد دانشگاهی
دهستانی، منصور(1392).مهارت زندگی. جلد چهارم.قم:نشر میم. |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
سخنرانی, کتاب, اسلاید, فیلم |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ کلاسی, امتحان میان ترم و پایان ترم, ارائه پژوهش در کلاس درس |