طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس تخصصی
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با روشهای تحقیق در علوم تج توانمند سازی دانشجویان در انجام یک تحقیق علمی
3 شایستگی های پایه -بدست اوردن توانایی کافی در تنظیم یک طرح تحقیق 2-توانایی انجام یک تحقیق عملی و آزمایشگاهی 3-توانایی نگارش گزارش های عملی، پایان نامه و مقاله های پژوهشی 4-توانایی تشخیص اولویت های پژوهشی در سازمان های ذیربط و محیط های علمی
4 اهداف یادگیری ۱-آشنایی دانشجویان با روشهای تحقیق در علوم تجربی و ژئومورفولوژی 2-آشنایی دانشجویان با روش های جمع آوری، پردازش و تحلیل داده ها 3-آشنایی دانشجویان با انواع منابع، ابزار ، مراحل انجام یک تحقیق عمل
5 روش تدریس نظری
6 روش تدریس نظری
7 وظایف دانشجو انتخاب یک موضوع تحقیق در زمینه ژئومورفولوژی رودخانه ایی،فرسایش و رسوب، فرآیندهای تکتونیکی،فرایندهای دامنه ایی و فرایندهای ساحلی، نگارش طرح تحقیق، انجام تحقیق و انتشار نتایج آن.
8 منبع .Goodie, A. 1991, Geomorphological Techniques. Routledge.1 2. Robert S.Anerson, sunzanne P. Anerson. 2010, Geomorphology, the mechanics and chemistry of landscapes. Cambridge university press. .3Cook, S.J., Clarke, L.E. & Nield, J.M. (Eds.)2012. Geomorphological Techniques (Online Edition). British Society for Geomorphology, London. ISSN: 2047-0371 3. L Schrott, JC Otto, J Götz, M Geilhausen – 2013. Fundamental classic and modern field techniques in Geomorphology, an overview, in book Treatise in Geomorphology volune14: chapter 14.2
9 مواد و امکانات آموزشی 1-تجهیزات آزمایشگاهی. 2-GPS .3- دوربین نقشه برداری. 4-خودرو مناسب برای بازدید از مناطق ویژه
10 نحوه ارزشیابی نوشتاری، عملکردی