طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس اختیاری
2 هدف کلی 1-آشنایی دانشجویان با روشهای تحقیق در علوم تجربی و ژئومورفولوژی 2-آشنایی دانشجویان با روش های جمع آوری، پردازش و تحلیل داده ها 3-آشنایی دانشجویان با انواع منابع، ابزار ، مراحل انجام یک تحقیق عملی
3 شایستگی های پایه 1-بدست اوردن توانایی کافی در تنظیم یک طرح تحقیق 2-توانایی انجام یک تحقیق عملی و آزمایشگاهی 3-توانایی نگارش گزارش های عملی، پایان نامه و مقاله های پژوهشی 4-توانایی تشخیص اولویت های پژوهشی در سازمان های ذیربط و محیط های علمی 5-توانایی سرپرستی یک تیم تحقیق
4 اهداف یادگیری 1-آشنایی دانشجویان با روشهای تحقیق در علوم تجربی و ژئومورفولوژی 2-آشنایی دانشجویان با روش های جمع آوری، پردازش و تحلیل داده ها 3-آشنایی دانشجویان با انواع منابع، ابزار ، مراحل انجام یک تحقیق عملی
5 روش تدریس 1-برگزاری کلاس نظری. 2-ارائه نمونه های انجام شده تحقیق. 3-تعیین تکلیف های هفتگی برای دانشجویان. 4-مشارکت دانشجویان بصورت ارائه گزارش کار 5-کلاس های عملی برای آموزش ابزار آزمایشگاهی 6-بازدیدهای میدانی
6 وظایف دانشجو شرکت در کلاس، کار عملی تعیین شده و آزمون
7 منبع Goodie, A. (1991). Geomorphological Techniques. Routledge. 2. Robert ,S., sunzanne, P. A. (2010). Geomorphology, the mechanics and chemistry of landscapes. Cambridge university press. 3. Cook, S.J., Clarke, L.E. & Nield, J.M. (Eds.). (2012). Geomorphological Techniques (Online Edition). British Society for Geomorphology, London. ISSN: 2047-0371 3. Schrott, L., Otto, J.C., Götz, J., Geilhausen, M. ( 2013). Fundamental classic and modern field techniques in Geomorphology, an overview. in book Treatise in Geomorphology volune14: chapter 14.2. USA
8 مواد و امکانات آموزشی 1-تجهیزات آزمایشگاهی. 2-GPS .3- دوربین نقشه برداری. 4-خودرو مناسب برای بازدید از مناطق ویژه
9 نحوه ارزشیابی تئوری و پروژه