1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس پایه |
2 |
هدف کلی |
اشنایی دانشجویان با اجزای محیط طبیعی |
3 |
شایستگی های پایه |
ایجاد توان کافی در دانشجویان برای تشخیص لندفرمها و فرایندهای تغییر دهنده آنها |
4 |
اهداف یادگیری |
بالا بردن قدرت تشخیص تفاوتها و تشابهات موجود در عوارض سطح زمین و کاربرد آن در برنامه ریزی |
5 |
روش تدریس |
1-مطالعه منابع توسط دانشجویان و رفع اشکالات در کلاس. تمرین ترسیم اشکال ساختمانی و دینامیک
2- سفر علمی یک روزه |
6 |
وظایف دانشجو |
مطالعه ، پرسش در کلاس، رسم تکالیف و تهیه گزارش سفر |
7 |
منبع |
1- ژئمورفولوژی ساختمانی تالیف دکتر فرج الله محمودی انتشارات دانشگاه پیام نور
2- ژئومورفولوژی دینامیک تالیف دکتر فرج الله محمودی انتشارات دانشگاه پیام نور |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
لوازم خاصی ندارد جز همان امکانات اولیه کلاس درس |
9 |
نحوه ارزشیابی |
1- 2 نمره کار عملی کلاسی
2- 18 نمره آزمون پایان ترم |