| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
2 واحد عملی ناظر بر توانمندی در عمل |
| 2 |
هدف کلی |
شناخت زمینه های مختلف اداری فرهنگی اجتماعی و اقتصادی سازمانهای بازرگانی |
| 3 |
شایستگی های پایه |
قدرت ارتباط موثر و نگاه علمی بر مسائل |
| 4 |
اهداف یادگیری |
آشنا ساختن دانشجو با وظایف و رفتار و عملکرد و نیز فرایندهای آموزش نیروی انسانی در سازمان های بازرگانی با لحاظ تفاوت آن با سایر سازمان های آموزشی و صنعتی |
| 5 |
روش تدریس |
پیگیری و بازخورد |
| 6 |
وظایف دانشجو |
حضور در سازمان و آشنا شدن با وظایف سازمان |
| 7 |
مواد و امکانات آموزشی |
راهنمایی دانشجو و آشنا سازی با محیط سازمانی |
| 8 |
نحوه ارزشیابی |
بررسی گزارش های دانشجویان و دریافت بازخورد از دانشجو و مسئولان سازمان |