| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
یکی از دروس جدید و پایه ای برای رشته می باشد |
| 2 |
هدف کلی |
اشنایی با شیوه های جدید خلاقیت و نواوری ها در حوزه گردشگری و انتقال آن به کشور |
| 3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با مباحث گردشگری |
| 4 |
اهداف یادگیری |
نحوه شناسایی ن<اوری های جدید در کسب و کارهای گردشگری و الگو گیری از انها |
| 5 |
روش تدریس |
مشارکتی و با انجام کار گروهی در کلاس |
| 6 |
وظایف دانشجو |
مطالعه قبل از کلاس
انجام تکالیف کلاسی |
| 7 |
منبع |
کتاب بنچ مارکینگ: ارزشیابی و رتبهبندی سازمانیاثر مهرداد راستگو، سیدعباس نوربخش بوده و چاپ 1 آن در سال 1390 توسط انتشارات مهرآریا |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
میان ترم
کار کلاسی و مشارکت در کلاس
پایان ترم |