طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره یکی از دروس کلیدی و کاربردی رشته می باشد
2 هدف کلی آشنایی با برند مقصدهای گردشگری
3 شایستگی های پایه دانش پایه ای مربوط به رشته
4 اهداف یادگیری برندسازی برای مقاصد و کسب و کارهای گردشگری
5 روش تدریس مشارکتی
6 وظایف دانشجو مطالعه منابع جستجوی برندهای نمونه گردشگری جهان
7 منبع کتاب برند‌سازی مقصد گردشگری نویسنده: بیل بیکر مترجم: علی صمیمی، ساسان قاسمی ناشر: انتشارات دنیای اقتصاد
8 مواد و امکانات آموزشی کلاس
9 نحوه ارزشیابی امتحان پروژه کلاسی ارائه کلاسی